quote:Ik ben vrij goed bekend in Nice. Waar moet je naartoe?Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat mij vandaag bezig houdt: zou mijn vlucht naar Nice van morgen doorgaan? En zo ja, is er dan een aansluitende treinverbinding? En zo nee, spreken mijn reisgenoten dan goed genoeg Frans om mij op de plaats van bestemming te krijgen?
quote:En dat zeg je nu. Hebben we het nog helemaal niet gehad over de boeken die meegaan in je Bijenkorfkoffer.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
2 weken. Voor een weekend heb ik al dat reisgezeur niet over.
quote:Neem een taxi, je bent toch geen student meer?Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het quote-knopje blijkt bij mij thuis niet te werken (grmbl) dus maar even quoteloos reageren:
Ik moet naar Lorgues. En normaal pak je dan de trein naar les arcs en dan nog een belbus naar lorgues en komt alles goed, maar nu zijn dat een hoop punten waar er iets fout kan gaan.
quote:Ik ben een calvinist he, dus een beetje lijden bij het reizen hoort erbij. Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Neem een taxi, je bent toch geen student meer?
Tenzij de taxi's ook staken natuurlijk, dan wordt het liften.
quote:Vanaf dan is het afzien tot je pensioen.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:36 schreef krapula het volgende:
Jawel. Het is nog een half jaartje afzien. Dan breekt het moment aan dat ik me op de arbeidsmarkt moet begeven.
lees: smeken/vechten om de beperkt beschikbare banen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |