quote:En dat zeg je nu. Hebben we het nog helemaal niet gehad over de boeken die meegaan in je Bijenkorfkoffer.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
2 weken. Voor een weekend heb ik al dat reisgezeur niet over.
quote:Neem een taxi, je bent toch geen student meer?Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het quote-knopje blijkt bij mij thuis niet te werken (grmbl) dus maar even quoteloos reageren:
Ik moet naar Lorgues. En normaal pak je dan de trein naar les arcs en dan nog een belbus naar lorgues en komt alles goed, maar nu zijn dat een hoop punten waar er iets fout kan gaan.
quote:Ik ben een calvinist he, dus een beetje lijden bij het reizen hoort erbij. Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Neem een taxi, je bent toch geen student meer?
Tenzij de taxi's ook staken natuurlijk, dan wordt het liften.
quote:Vanaf dan is het afzien tot je pensioen.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:36 schreef krapula het volgende:
Jawel. Het is nog een half jaartje afzien. Dan breekt het moment aan dat ik me op de arbeidsmarkt moet begeven.
lees: smeken/vechten om de beperkt beschikbare banen
quote:Frollo, er is een Bijbelquiz op Ned. 2!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:01 schreef krapula het volgende:
Oei. En meneer Mulisch nadert zijn einde.
quote:De waardering voor het Pantheon in het boek is meer dan terecht. Als ik voor mijn bezoek aan Rome het boek had gelezen had ik dat apparaat nóg meer gewaardeerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:38 schreef k_man het volgende:
Ik ben net begonnen om De Ontdekking van de Hemel te herlezen. Binnenkort ga ik een paar dagen naar Rome. De laatste hoofdstukken spelen zich daar af en ik herinnerde me dat ze bij eerste lezing de behoefte opriepen daar zelf eens te gaan kijken.
Ik moet wel gemiddeld 30 pagina's per dag lezen om op tijd klaar te zijn. Best een opgave.
quote:Ja, dat vond ik ook. Het einde - zeg de laatste 10 pagina's of zo - was waardeloos, maar verder is het best een goed boek.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Ringo het volgende:
Op het zeer teleurstellende slot na, vind ik DOVDH een Buitengewoon Leesbaar Boek.
quote:Ik denk dat ik mijn pogingen om het boek ooit nog eens te lezen maar moet staken!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:16 schreef mane het volgende:
Het eerste deel vind ik echt erg goed. Volgens mij had hij het daarbij moeten laten. Naar het einde toe wordt het steeds erger en slechter en de laatste tien bladzijden heb ik niet eens meer gelezen. Echt zonde. Maar dat krijg je als je te megalomaan bent.
quote:Misschien helpt het om de proloog over te slaan. Die is ook maar zo-zo. Daarna begint het wel goed.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik denk dat ik mijn pogingen om het boek ooit nog eens te lezen maar moet staken!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |