quote:Dat dat suggereert dat ik 'm weg wil hebben. Hetgeen ook zo is, maar voordat die mooie dag aanbreekt geef ik 'm liever geen aanleidingen voor nieuw Groot Drama.Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom zou dat erg zijn? Beide partijen krijgen hooguit de indruk dat je een sociaal persoon bent met een groot netwerk, dus wat kan daar mis mee zijn?
quote:Hetzelfde als in grotemensentaal.Op woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef herzberg het volgende:
en waar staat OK voor in studententaal?
quote:Mooi hoe je van een non-issue een issue maakt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat dat suggereert dat ik 'm weg wil hebben. Hetgeen ook zo is, maar voordat die mooie dag aanbreekt geef ik 'm liever geen aanleidingen voor nieuw Groot Drama.
quote:Die klik je toch gewoon aan?Op donderdag 28 oktober 2010 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen enkel topic heeft nog een PI, in de nieuwe lay-out. Toch?
quote:Andere topics.Op donderdag 28 oktober 2010 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen enkel topic heeft nog een PI, in de nieuwe lay-out. Toch?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan in de nieuwe layout niet eens een quote-knopje vinden..
quote:Met je cursor in het bericht gaan staan. Dan verschijnt het rechtsboven.Op donderdag 28 oktober 2010 11:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan in de nieuwe layout niet eens een quote-knopje vinden..
quote:Ja maar jij bent vlft dus dan is alles leuk.Op donderdag 28 oktober 2010 11:32 schreef Ringo het volgende:
Ik vind de nieuwe lay-out ech wel superdeluxetofwreedgruwelijkkicken.
quote:Je kan het dak op, Liene.Op donderdag 28 oktober 2010 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent soms net een klein kind, Gellius.
quote:Je begrijpt er niks van.Op donderdag 28 oktober 2010 09:35 schreef zodiakk het volgende:
Mooi hoe je van een non-issue een issue maakt.
quote:Ja klopt.Op donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja maar jij bent vlft dus dan is alles leuk.
quote:Alsof ik daar TIJD voor heb...Op donderdag 28 oktober 2010 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met je cursor in het bericht gaan staan. Dan verschijnt het rechtsboven.
quote:Jij kan ook het dak op, I.R.Op donderdag 28 oktober 2010 12:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alsof ik daar TIJD voor heb...
quote:Het is mooi om te zien hoezeer je je vereenzelvigt met de Nieuwste Layout.
quote:Interessante interpretatie.Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is mooi om te zien hoezeer je je vereenzelvigt met de Nieuwste Layout.
quote:Bonjour, je m'appelle Hier Baboune. Mon flicheteugue est déjà parti, helas. Il y a un train ici avec destination Nice? Oui? Bien bien, merci beaucoup! Non? Merde putain. Alors, de toute façon, j'ai faim. Un goed gevulde pain de stoque, s'il vous plait.Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat mij vandaag bezig houdt: zou mijn vlucht naar Nice van morgen doorgaan? En zo ja, is er dan een aansluitende treinverbinding? En zo nee, spreken mijn reisgenoten dan goed genoeg Frans om mij op de plaats van bestemming te krijgen?
quote:Niet zo zeiken, broer.Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, om nou meteen de hele basis onder de LPT vandaan te slaan gaat ook wat ver...
quote:Ik ben vrij goed bekend in Nice. Waar moet je naartoe?Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat mij vandaag bezig houdt: zou mijn vlucht naar Nice van morgen doorgaan? En zo ja, is er dan een aansluitende treinverbinding? En zo nee, spreken mijn reisgenoten dan goed genoeg Frans om mij op de plaats van bestemming te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |