quote:Alsof ik daar TIJD voor heb...Op donderdag 28 oktober 2010 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met je cursor in het bericht gaan staan. Dan verschijnt het rechtsboven.
quote:Jij kan ook het dak op, I.R.Op donderdag 28 oktober 2010 12:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alsof ik daar TIJD voor heb...
quote:Het is mooi om te zien hoezeer je je vereenzelvigt met de Nieuwste Layout.
quote:Interessante interpretatie.Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is mooi om te zien hoezeer je je vereenzelvigt met de Nieuwste Layout.
quote:Bonjour, je m'appelle Hier Baboune. Mon flicheteugue est déjà parti, helas. Il y a un train ici avec destination Nice? Oui? Bien bien, merci beaucoup! Non? Merde putain. Alors, de toute façon, j'ai faim. Un goed gevulde pain de stoque, s'il vous plait.Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat mij vandaag bezig houdt: zou mijn vlucht naar Nice van morgen doorgaan? En zo ja, is er dan een aansluitende treinverbinding? En zo nee, spreken mijn reisgenoten dan goed genoeg Frans om mij op de plaats van bestemming te krijgen?
quote:Niet zo zeiken, broer.Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, om nou meteen de hele basis onder de LPT vandaan te slaan gaat ook wat ver...
quote:Ik ben vrij goed bekend in Nice. Waar moet je naartoe?Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat mij vandaag bezig houdt: zou mijn vlucht naar Nice van morgen doorgaan? En zo ja, is er dan een aansluitende treinverbinding? En zo nee, spreken mijn reisgenoten dan goed genoeg Frans om mij op de plaats van bestemming te krijgen?
quote:En dat zeg je nu. Hebben we het nog helemaal niet gehad over de boeken die meegaan in je Bijenkorfkoffer.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
2 weken. Voor een weekend heb ik al dat reisgezeur niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |