quote:Je moet je bij mij melden.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef krapula het volgende:
Waar kan ik me aanmelden? Of werkt dat hier niet zo?
quote:Misschien kan dat in de nieuwe layout, maar vroeger kon ook een mod geen topicpi toevoegen (of wijzigen / verwijderen).
quote:Ik heb google op mijn computer.Op woensdag 27 oktober 2010 09:01 schreef Spektor het volgende:
Oké. Is dit common knowledge? Ter compensatie: ik ken wel de betekenis van de afkorting LEO.
quote:Zo nieuwsgierig was ik nou ook weer niet.Op woensdag 27 oktober 2010 09:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb google op mijn computer.
quote:Nee, daarom stelde je de vraag op een forum.Op woensdag 27 oktober 2010 09:14 schreef Spektor het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig was ik nou ook weer niet.
quote:Ik ging er eigenlijk niet vanuit dat dit een algemeen bekende afkorting zou zijn, waarvan de betekenis zelfs op Google te vinden zou zijn, vandaar dat ik de vraag maar gewoon hier stelde en niet de moeite genomen heb Google te gebruiken.Op woensdag 27 oktober 2010 09:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daarom stelde je de vraag op een forum.
quote:Zelfs op Google? Je kunt de meest obscure dingen op Google vinden.Op woensdag 27 oktober 2010 09:33 schreef Spektor het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk niet vanuit dat dit een algemeen bekende afkorting zou zijn, waarvan de betekenis zelfs op Google te vinden zou zijn, vandaar dat ik de vraag maar gewoon hier stelde en niet de moeite genomen heb Google te gebruiken.
quote:LEO Lomp En OnbenulligOp woensdag 27 oktober 2010 09:01 schreef Spektor het volgende:
Ik ken wel de betekenis van de afkorting LEO.
quote:Je hebt wel gelijk Lienekien, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik mezelf zit te verdedigen hier.Op woensdag 27 oktober 2010 09:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelfs op Google? Je kunt de meest obscure dingen op Google vinden.
En googelen op een afkorting is natuurlijk héél eenvoudig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:53 schreef Ringo het volgende:
Wordt ie noualpas uit huis geplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |