quote:dankloos
quote:ik betwijfel of alle woorden bestaan.. aangezien er nonchi mee om wordt gegaan doe ik dat ook maar
quote:rotslandOp vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ik betwijfel of alle woorden bestaan.. aangezien er nonchi mee om wordt gegaan doe ik dat ook maar
kotsland
en ook goedemiddag trouwens
quote:Ook goeiemiddag!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ik betwijfel of alle woorden bestaan.. aangezien er nonchi mee om wordt gegaan doe ik dat ook maar
kotsland
en ook goedemiddag trouwens
quote:Word ik daar even mooi naar rechts gericht... Ik ben blij om te lezen dat we er niet 'nonchi' mee omgaan en ik zal me in de toekomst daarom ook gedragenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ook goeiemiddag!
Ik vind helemaal niet dat we daar 'nonchi' mee omgaan. Mijn inziens mag het geen zelfverzonnen woord zijn. Ik gebruik gewoon veel Google. Als een woord daar bijv. meer dan zoveel keer voorkomt (nederlands en in zelfde context) dan lijkt het me een geldig woord. Niet iedereen heeft een woordenboek in huis anders zou het hier wel erg langzaam gaan!
En trouwens het komt vaak genoeg voor dat we een woord niet toestaan.
'Kotsland' zal waarschijnlijk niet in de van Dale staan maar genoeg voorbeelden op Google dat het gebruikt wordt, 'dankloos', die kon ik niet, ook erg lastig te vinden
polkapasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef romika het volgende:
[..]
polkapak
kledingstuk gemaakt van polkadot-stof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |