abonnement Unibet Coolblue
pi_88201361
Valt hier best mee :).
pi_88201669
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef douche-eendje het volgende:
Valt hier best mee :).
echt waar?
hier niet echt. ben bezig voor een client 100+ pagina's bankfafschriften voor een client in excel aan het zetten per maand. 8)7
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88201864
Hahaha, wat een heerlijke klus. T is hier redelijk rustig/stil, dus ik schiet lekker op met mn werk vandaag.
pi_88201898
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:22 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

echt waar?
hier niet echt. ben bezig voor een client 100+ pagina's bankfafschriften voor een client in excel aan het zetten per maand. 8)7
oh ja het zijn alleen aandelen, opties en obligaties...

quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha, wat een heerlijke klus. T is hier redelijk rustig/stil, dus ik schiet lekker op met mn werk vandaag.
dat is wel lekker idd... meestal heb ik dat op een vrijdag
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88201966
Vrijdag is hier vaak chaos, is wel leuk... maar een rustig begin van de week is ook welkom.
pi_88201978
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:34 schreef douche-eendje het volgende:
Vrijdag is hier vaak chaos, is wel leuk... maar een rustig begin van de week is ook welkom.
nog bijkomen van het weekend?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88202046
Had niet zo'n druk weekend. Maar het voelt wel lekker productief om gewoon door te kunnen werken :)
pi_88202149
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
Had niet zo'n druk weekend. Maar het voelt wel lekker productief om gewoon door te kunnen werken :)
dat is waar...
had je al een nieuwe wasmachine trouwens?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88202207
Nope. Huisgenoot gaat ergens halverwege/eind deze maand verhuizen, zolang haar wasmachine er nog staat past er ook geen ander in de badkamer. Erg handig :P. Dat word dus een lastminute aankoop.
pi_88202260
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Nope. Huisgenoot gaat ergens halverwege/eind deze maand verhuizen, zolang haar wasmachine er nog staat past er ook geen ander in de badkamer. Erg handig :P. Dat word dus een lastminute aankoop.
dat schiet idd op
doen jullie met zn allen betalen? of 1 iemand?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88202391
Nog geen idee, maar ik vermoed dat ik van mijn huisgenoten niet heel veel hoef te verwachten qua input, veel komt toch wel op mij neer in het huis*. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om een grote uitgave te doen waarbij mn huisgenoten gebruik kunnen maken van mijn wasmachine (aardig he :P) dus dan verwacht ik wel een bijdrage van ze... Moet even kijken hoe en wat.

*contact met huisbaas, internet, post van oude bewoners doorsturen, schoonmaakroosters maken etc.
pi_88202451
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef douche-eendje het volgende:
Nog geen idee, maar ik vermoed dat ik van mijn huisgenoten niet heel veel hoef te verwachten qua input, veel komt toch wel op mij neer in het huis*. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om een grote uitgave te doen waarbij mn huisgenoten gebruik kunnen maken van mijn wasmachine (aardig he :P) dus dan verwacht ik wel een bijdrage van ze... Moet even kijken hoe en wat.

*contact met huisbaas, internet, post van oude bewoners doorsturen, schoonmaakroosters maken etc.
ik geef je groot gelijk.
je gebruikt het met zn allen.
een voordeel, als je gaat verhuizen heeft de rest niets.
als iedereen wat neerlegt kan je een goede uitzoeken.
vanaf 300 euro heb je al een goede wasmachine
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88202548
Ja dat zeker, als anderen gewoon even een kleine bijdrage doen vind ik het eigenlijk al prima, zolang ze hem maar niet slopen. Financieel is het voor mij eigenlijk geen probleem, maar het is meer een principekwestie dat ik geen apparaat van 300 euro ga kopen waar iedereen maar gewoon gebruik van kan maken. Nu gaan er wel 2 huisgenoten weg, dus de 2 nieuwe hebben er niks over te zeggen, ze doen of mee of wassen maar fijn ergens anders.

En dan komen ook nog de praktische dingen erbij, zoals dat ding installeren op de trekschakelaar. Daar heb ik geen kaas van gegeten :')

[ Bericht 21% gewijzigd door douche-eendje op 01-11-2010 11:03:22 ]
pi_88203708
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 10:55 schreef douche-eendje het volgende:
Ja dat zeker, als anderen gewoon even een kleine bijdrage doen vind ik het eigenlijk al prima, zolang ze hem maar niet slopen. Financieel is het voor mij eigenlijk geen probleem, maar het is meer een principekwestie dat ik geen apparaat van 300 euro ga kopen waar iedereen maar gewoon gebruik van kan maken. Nu gaan er wel 2 huisgenoten weg, dus de 2 nieuwe hebben er niks over te zeggen, ze doen of mee of wassen maar fijn ergens anders.

En dan komen ook nog de praktische dingen erbij, zoals dat ding installeren op de trekschakelaar. Daar heb ik geen kaas van gegeten :')
precies... anders met de hand wassen :+
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88203917
Inderdaad :P Maar ik wacht nog even een paar dagen om te zien of mijn huisgenoten met een idee komen.
pi_88203958
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef douche-eendje het volgende:
Inderdaad :P Maar ik wacht nog even een paar dagen om te zien of mijn huisgenoten met een idee komen.
als ze geen wasmachine hebben, komen de ideeen snel denk ik
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88204136
Mwah, dat denk ik niet. Een huisgenootje zit regelmatig bij haar ouders en de andere heeft ouders in de buurt wonen, dus die hebben wel een noodoplossing. Ik niet :').
pi_88204243
dat schiet niet op dus...
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88204455
Nope. Ach in geval van nood kan ik ook vast wel ergens terecht hoor. Lunchtijd! :D
pi_88204508
kom je maar bij bart, erwin of mij wassen _O-
pi_88204572
dan gaat ik er ook wat voor vragen :{w
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88205636
Hahahaha, onkostenvergoeding is prima hoor :P Moest eerst anderhalf jaar lang naar de wasserette bij het station, 2 maanden nadat we eindelijk een wasmachine neer mochten zetten is de wasserette gesloten.
pi_88206517
dat schiet dus niet op...
is er in de stad geen wasserette?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_88206543
Voor zover ik weet niet :). Dus ik wil weer graag een wasmachine, dat is ook gewoon een stuk handiger.
pi_88206672
precies.
en er komen nieuwe huisgenoten, zei je?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')