quote:Ik las 34Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je het je niet kan voorstellen
(ken er zelf34, via een vriend nog 2)
edit na aanleiding van Huppelmuts haar post
quote:Dan nog zou hij wel een communicatiecursus of wat kunnen gebruikenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De touwtjes uit handen geven, wel eens gehoord van FA's en mods?.
Alleen bij ingrijpende zaken bemoeit hij zich ermee.
quote:Ik denk niet dat het onnodig pijn doen is als een man gewoon groot geschapen is.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja? Dat voelt lekker, zo'n vent die half door je baarmoederwand stoot?
Als dat de enige truukjes op hard sexgebied zijn die hij kent, laat maar hoor.
Ben niet vies van een potje stevige sex, maar het moet me niet onnodig pijn doen.
quote:Tis niet iets dat ik aan elke meid vraag op het moment dat ik vind dat het een juist gespreksonderwerp zou zijn
quote:Waarom, hij is niet verplicht klantvriendelijk te zijn hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan nog zou hij wel een communicatiecursus of wat kunnen gebruiken
quote:Sommige klagen over van allesOp dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Sommige klagen zelfs over grote lullen
quote:Of houden van fokOp dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Sommige klagen zelfs over grote lullen
quote:Als je zoiets als Fok opzet, weet je waar je aan begint. En neit dat ik het goedpraat dat iedereen zo tegen Danny doet, is ook neit nodig. Maar een indruk van een sympathieke gozer krijg ik ook niet bij hem. Zijn streken verdienen ook lang niet altijd een schoonheidsprijs hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou jij weggaan bij een bedrijf waar de klanten niet te pruimen zijn, terwijl de baan helemaal naar je zin is?
Slecht voorbeeld, maar hoop dat je begrijpt welke vergelijking ik probeer te maken
quote:Het lijkt de belastingdienst wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, hij is niet verplicht klantvriendelijk te zijn hoor. Zeker niet tegen mensen die niet betalen
.
quote:Nou ja, min of meer. je hoeft toch niet op FOK! te posten? Als je dat wel doet heb je dit soort dingen ook maar gewoon te pikken, het is ZIJN eigendom
quote:Ik maak het nog wel eens mee tijdens bepaalde standjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef dawg het volgende:
baby, of kluts? weet niet meer, maar baarmoederwanddoppen heb ik nog nooit meegemaakt, of iig geen klachten over gehad.
wat een woord trouwens
quote:Alleen jammer dat ze bij voorbaat al geen anale sex meer willen proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het onnodig pijn doen is als een man gewoon groot geschapen is.
quote:Ik kan me niet voorstellen dat hij 11 jaar geleden wist waar hij aan begonOp dinsdag 26 oktober 2010 16:21 schreef Kluts het volgende:
Als je zoiets als Fok opzet, weet je waar je aan begint. En neit dat ik het goedpraat dat iedereen zo tegen Danny doet, is ook neit nodig. Maar een indruk van een sympathieke gozer krijg ik ook niet bij hem. Zijn streken verdienen ook lang niet altijd een schoonheidsprijs hoor.
quote:Niet verplicht nee, maar dan moet hij ook niet gaan lopen huilen als fokkers naar tegen hem doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, hij is niet verplicht klantvriendelijk te zijn hoor. Zeker niet tegen mensen die niet betalen
.
quote:Hij heeft een keuze gemaakt voor een bepaald publiek. Hij heeft de keuze gemaakt dat alles vrijheid blijheid moet zijn en dat alles kan en mag binnen de wettelijke kaders.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar kiest iemand toch pas zelf voor als je er halverwege instapt, met de wetenschap wat voor kutvolk hier rondloopt? Als je het forum begint heb je die wetenschap niet en kun je er dus niet 'voor kiezen'.
quote:Zou een leuk experiment zijn om te zien hoe vrouwen daarop reagerenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis niet iets dat ik aan elke meid vraag op het moment dat ik vind dat het een juist gespreksonderwerp zou zijn
quote:Er is nogal een verschil tussen naar doen en zn kids met de dood bedreigen heOp dinsdag 26 oktober 2010 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet verplicht nee, maar dan moet hij ook niet gaan lopen huilen als fokkers naar tegen hem doen.
quote:Och, vrouwen zat die flink wat kunnen hebben anaal gezien (ook mannenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze bij voorbaat al geen anale sex meer willen proberen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |