Maar goed dat ik geen Observer was.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef Vortix het volgende:
Tijdens een opfor oefening waarbij hij absoluut niet nodig was. Normaal gesproken natuurlijk altijd erop.
En jullie hoeven niet aan die regels te voldoen?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef Vortix het volgende:
HahaHet helpt natuurlijk een hele hoop dat het voor ons geen oefening was, maar voor die lui waarbij we opfor waren (een klas infanteriecadetten). Als die dat geintje hadden geflikt hadden ze waarschijnlijk wel op hun lazer gekregen, en terecht
Oh, jullie waren oefenvijand! Zeg dat dan.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef Vortix het volgende:
Niet tijdens opforacties waarbij het juist de bedoeling is dat je er als een mafkees die niks begrijpt van voorschriften bij looptTijdens eigen oefeningen wel natuurlijk. Als ik dat dagelijks zou flikken dan heb ik binnen notime de CSM in mijn nek hijgen...
Daar heb jij natuurlijk weer gelijk in.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, opfor toch? Maar dat kunnen ook reguliere eenheden zijn.
Niet elke vijand is een rotzooi.
Nergens voor nodig johquote:Mocht ik het nu nog niet snappen. Dan oorzaak drank en mijn excuses.
Voor wat?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:01 schreef zipta het volgende:
Nog 2 weekjes en dan zit het wachten er weer op
Had je vast een leuke onderhoudsavondquote:Op donderdag 11 november 2010 17:32 schreef Hubs het volgende:
jah inderdaad oefenvijand asl zijnde partisanen of een ander zooitje ongeregeld. Wel erg leuk om te doen.
En 200 patronen niet op krijgen tijdens een actie terwijl je een minimi hebt![]()
mwah altijd maximaal vuur uitbrengen. Ik weet nog wel een actie dat ik 1,5 kist heb weg weten te krijgen![]()
Dan begin ik weer.. tot december heeft de Natres zo goed als stil gestaan.. december gaat elk bataljon weer opkomenquote:
Hmm dan verschilt dat nog weer per bataljon denk ik.. maar jij hebt afgelopen maanden nog opkomsten gehad toch? en ik helemaal niets.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef Vortix het volgende:
Wij niet hoor. Er staan alleen wat specifieke dingetjes gepland in December. Voorlichtingsavonden, AMO+, dat soort dingen.
Algehele compagnies- en bataljonsopkomsten zijn opgeschort tot januari. Ik zou je planning even nakijken, voordat je van een koude kermis thuiskomt.
Twee sinds begin oktober. En daar blijft het bij voor de rest van het jaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:31 schreef zipta het volgende:
[..]
Hmm dan verschilt dat nog weer per bataljon denk ik.. maar jij hebt afgelopen maanden nog opkomsten gehad toch? en ik helemaal niets.
December staan er stuk of 4/5 ofzo gepland voor mij
40stequote:Op woensdag 17 november 2010 10:58 schreef Druid het volgende:
Welk bat? Ik heb morgen AMO+, t/m zaterdag
heb ik ook nooit aan mn vest hangen, sterker nog nu in het uitzendgebied ligt ie ook gewoon in mn kast. Pas als er een cbrn dreiging is gaat ie mee.quote:
Heb je wel de oorlogsbussen etc. meegekregen?quote:Op donderdag 18 november 2010 04:08 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
heb ik ook nooit aan mn vest hangen, sterker nog nu in het uitzendgebied ligt ie ook gewoon in mn kast. Pas als er een cbrn dreiging is gaat ie mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |