jaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup zijn dat haar schoenen?![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het ware verhaal achter de foto's van Huup: mama doet de kraan aan, gooit er wat schoenen van Amélie, een haarborstel en handdoek in, sleurt Amélie naar de rand van het bad, blijft met de camera knippen terwijl ze roept Blijf staan! Kijk maar naar mama! Kijk ondeugend!. En zo werd een mythe geboren.
Wat zijn je domestic bliss-plaatjes fijn, wickie.
En dan nu het echte verhaal: aangezien de mama van Amélie niet zo vaak de kleren van kleine Amélie wast, heeft die lieve meid zelf maar besloten er iets aan te doen. En aangezien ze net een jaar is, snapt ze natuurlijk nog niet dat schoenen niet zo gewassen moeten worden....quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het ware verhaal achter de foto's van Huup: mama doet de kraan aan, gooit er wat schoenen van Amélie, een haarborstel en handdoek in, sleurt Amélie naar de rand van het bad, blijft met de camera knippen terwijl ze roept Blijf staan! Kijk maar naar mama! Kijk ondeugend!. En zo werd een mythe geboren.
Wat zijn je domestic bliss-plaatjes fijn, wickie.
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef Sugarsnap het volgende:
Als je goed oplet kun je hem in het echt zien lopen, Groofsken. Wij wonen ook in E.
Oh, dan moet je me wel aanspreken hoor. Want ik weet niet of ik je zoon na één foto zou herkennenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Sugarsnap het volgende:
Volgens mij afgelopen zomer wel een keer, maar ik weet het niet meer zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |