quote:Met correctiehemdjes!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe worden rollejes op een bankje gecorrigeerd?
quote:Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:Alleen uit een beker laten drinken als je erbij bent en de overige keren uit een rietjesbeker? Zo doen we het hier sinds onze beruchte bekermepster kan staan en zo bij de bekers op de salontafel kanOp dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:de oplossing:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Mjah, maar hij kan héél goed uit een beker drinken. Hij gooit hem alleen op een gegeven moment om
quote:Minder in de beker doen? Zodat hij m leeg drinkt. Moet je wel vaker schenken, maar minder vaak dweilen. Of pas van tafel laten gaan zodra de beker leeg is. Ook beter voor de tanden.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Zaten ze niet verborgen onder een smiley/icoontje? Tenminste dat, kan ik me nog herinneren van de proeflayout een tijdje geleden.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! waarom zijn mijn Smileys weg bij de quickreply? Voor de rest is de nieuwe layout super.
quote:Ze zijn er wel maar "verstopt" xe zitten onder de smiley naast het quick reply venster. Je kunt ze in je opties vast laten zetten zodat ze er altijd staan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! waarom zijn mijn Smileys weg bij de quickreply? Voor de rest is de nieuwe layout super.
quote:Dat klinkt als een simpele en doeltreffende oplossingOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Minder in de beker doen? Zodat hij m leeg drinkt. Moet je wel vaker schenken, maar minder vaak dweilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |