https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3255/quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef picodealion het volgende:
[insert post door Aids]
Hoe reageer ik in godsnaam met een kloon zonder uit te loggen?
Lavendel plukken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi. Nu maar hopen dat die tyfusfransozen gewoon hun werk doen.
Absoluut en relatief.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef ehqo. het volgende:
Een olifant houdt op een olifant te zijn zodra we de menselijke belevingswereld verlaten.
Wie?quote:
Ik probeer FOK! en de rest van m'n leven gescheiden te houdenquote:Op zondag 7 november 2010 17:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie?!
En vindt BeF dan ook leuk..
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef Misstique het volgende:
Jullie kunnen ook een abo nemen en dan zo'n css van Pica gebruiken.
Kan je dat als mod eigenlijk gratis? Vast niet he?quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef Misstique het volgende:
Jullie kunnen ook een abo nemen en dan zo'n css van Pica gebruiken.
Goed gegokt.quote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kan je dat als mod eigenlijk gratis? Vast niet he?
Ik vind er niets zo gek veel mis mee, want het is fijn dat je zelf nog de kleuren wat kan aanpassen en dergelijke, maar dat hele nieuwe hippe heb ik het niet zo op. Die pagina die zichzelf steeds wil verversen, de preview van de reacties in MyAT. De hele boel wordt er een beetje traag van, al komt dat ook omdat mijn computer zo ongeveer van hout is.quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef Misstique het volgende:
Ik heb me er dus al bij neergelegd dat die banner onder de OP blijft staan () en voor de rest vind ik het in veel opzichten een verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |