quote:Die bedoel ik.Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef picodealion het volgende:
De betaalde versie heeft een paar lastigere.
quote:Het aanrecht (keuken) en het bed bevinden zich in dezelfde kamer.Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Ik verbaas me over die /. Is het een slaapkamer/keuken of bedoel je slaapkamer én keuken? Slaap je op het aanrecht? Staat je kookwekker om je 's ochtends wakker te maken en heb je geen bekertje water naast het bed maar de kraan boven je hoofd?
quote:Nouuu.. als dat zou kunnen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Verder mag je Rebel wel een weekje lenen.
quote:Ja, "want Ajax-supporters dulden geen facisme en racisme".Op vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Dat is morgen pas, in het westelijk havengebied in Amsterdam.
quote:Nou, zo'n mystery was het niet. Heeft de cast van Heroes niets te doen ofzo?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef picodealion het volgende:
Mentalist mystery guest al gespot?
quote:Contradictio in terminis.
quote:Het is geen sterrenvoedsel, maar ik vond het best lekker
quote:Dat is exact wat ik me afvroeg ja,Op vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, zo'n mystery was het niet. Heeft de cast van Heroes niets te doen ofzo?
Wat niet erg zou zijn, als ze niet iedere keer zou verdwalen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Verrassingsbezoek van moeders, op zaterdagavond.
Heenweg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:54 schreef Misstique het volgende:
Dus je moest haar weer naar huis brengen? Of was ze op de heenweg verdwaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |