quote:Ik zit niet echt op allemaal slechte mods te wachten, maar daar ontkom je tegenwoordig niet meer aan.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
Is er niet ergens zo'n setup met alle patches en alle mods erin ofzo?
quote:Maar gewoon dat je ze hebt en dat je niet telkens duizend dingen hoeft te downloaden. Ik wil gewoon meteen kunnen spelenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit niet echt op allemaal slechte mods te wachten, maar daar ontkom je tegenwoordig niet meer aan.
quote:Panzernoob!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
Vet spelletje inderdaad!Vaak gespeeld.
Lekker veelzijdig en zelfs campers en bazooka kutjes waren te verslaan!
quote:Wow, je hebt de download link van een gratis spel gevondenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat ik iets heb gevonden:
http://www.fearless-assas(...)in-et-full-installer
quote:En Railgun dan!?! En Seawall Battery en Siwa oasis? en.. en...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:25 schreef Jeff89 het volgende:
Tegenwoordig allemaal van die arena-achtige maps, of bot-servers, of vage teringmods die een uur moeten downloaden idd
Vroegah was het gewoon sort servers by map.
24/7 Fueldump en rammen maar.
quote:Je moet natuurlijk wel een goede server weten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef genakt het volgende:
vroeger kon je er inderdaad gewoon zo in. Heb het laatst nog geprobeerd en moest inderdaad te veel downloaden na joinen van server.
Dus gelijk maar weer van me computer afgehaald.
quote:En Radar? Iedereen haatte altijd op Radar, maar als je die een beetje doorhad was het juist 1 van de tofste mapsOp dinsdag 26 oktober 2010 15:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En Railgun dan!?! En Seawall Battery en Siwa oasis? en.. en...
quote:Omdat vroeger heel veel mensen lag hadden op die map, door de regen, het gras, enz. Maar dat zal nu niet veel meer uitmaken.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En Radar? Iedereen haatte altijd op Radar, maar als je die een beetje doorhad was het juist 1 van de tofste maps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |