quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Michhas het volgende:
Lieve baggerlay-out,
ik zal je missen,
je was de ideale lay-out,
om andere users te dissen.
Lieve baggerlay-out,
het ga je goed,
we gaan verder met een nieuwe lay-out,
vol goede moed.
Lieve baggerlay-out,
je stinkt naar poep,
en met die nieuwe lay-out,
post ik alleen nog maar troep.
Lieve baggerlay-out,
je tijd is gekomen,
je moet straks gaan,
ik zal over je dromen.
quote:Voor de gene die het niet begrijpenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef Document1 het volgende:
Oh oh grote liefde bagger layout
Schijnbaar vond Danny je erg bout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Swomp op 26-10-2010 14:35:34 ]Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:FOK!silver is wel verschrikkelijk vind ikOp dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef Intrepidity het volgende:
Een jaar geleden liep iedereen nog te kankeren op baggerlayout en hoe het zoveel slechter was dan fok!silver, en nu is iedereen er ineens aan gehecht
quote:Ja dat is de ergste layoutOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
FOK!silver is wel verschrikkelijk vind ik
quote:dit, maar ik vind echt helemaal niks nu zonder eerst een hele tijd te zoeken naar waar het allemaal staatOp dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Document1 het volgende:
Ik heb maar vast de nieuwe ingesteld zodat ik kan wennen.
quote:Dat heet wennen aan iets nieuwsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
dit, maar ik vind echt helemaal niks nu zonder eerst een hele tijd te zoeken naar waar het allemaal staat
quote:true...true...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef Intrepidity het volgende:
Een jaar geleden liep iedereen nog te kankeren op baggerlayout en hoe het zoveel slechter was dan fok!silver, en nu is iedereen er ineens aan gehecht
quote:1nieuw bn, bw 1 nog niet lang bestaand; pas gemaakt, pas verschenen enz. (tegenst oud) 2 vers: ~e haring de eerste haring vh seizoen, ook (Hollandse) nieuwe 3 tot nog toe onbekend: een ~e mode
quote:Dat hoeft al minstens 329,6 jaar niet meer.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Die updates zijn wel gaaf, en niet naar een andere pagina moeten om je post te kunnen typen.
quote:Dat kon al bij instellingenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Die updates zijn wel gaaf, en niet naar een andere pagina moeten om je post te kunnen typen.
quote:Het is maar waar je aan bent gewend, ik kan me niet voorstellen dat ik het met een andere layout moet doenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
FOK!silver is wel verschrikkelijk vind ik
quote:Geen idee, ik ben forums met een kutlayout en instellingen waar je niks aan kunt veranderen gewend, dus ik heb het me nooit afgevraagdOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat hoeft al minstens 329,6 jaar niet meer.
quote:Zou niet meer terug willen.
quote:Hou je me nu voor 't lapje? Daar is niets aan gewijzigd toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind alleen de smileys niet helemaal goed meer passen.. Ze zijn te strak en geel.
.
quote:kon al jarenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Document1 het volgende:
Wel koel dat jezelf de kleurtjes voor TS enzo kan instellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |