quote:deel em in 2-enOp dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
AMSTERDAM – Octopus Paul, het dier dat wereldberoemd werd door tijdens het WK voetbal de uitslag van wedstrijden goed te 'voorspellen', is dood.
Paul is in de nacht van maandag op dinsdag overleden, zo meldt het Duitse Express.
Nu.nl
quote:Ik had nog zo gewaarschuwd, laat hem niet de wedstrijd Feyenoord - PSV voorspellenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
AMSTERDAM – Octopus Paul, het dier dat wereldberoemd werd door tijdens het WK voetbal de uitslag van wedstrijden goed te 'voorspellen', is dood.
Paul is in de nacht van maandag op dinsdag overleden, zo meldt het Duitse Express.
Nu.nl
quote:Tsja, net zoals al die mensen die aan het haten waren op stingrays toen eentje die Steve Irwin had gedood.
quote:Mijn respect voor stingrays is daardoor juist toegenomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, net zoals al die mensen die aan het haten waren op stingrays toen eentje die Steve Irwin had gedood.
quote:De opppassers hadden zin in een goed gevulde paela
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Viajero het volgende:
[..]
Mijn respect voor stingrays is daardoor juist toegenomen.
quote:ik las 'mooi meer'Op dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef stekelzwijn het volgende:
De wereld zal nooi meer hetzelfde zijn.
quote:Wanneer ze klaar zijn met condoleren. En ik kan je vertellen dat condoleren bij octopussen vrij lang duurt...
quote:Winst voor SpanjeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
fuck die octopus.
wat had hij trouwens voorspeld in de finale?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |