quote:Goedemorgen topic, net?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:24 schreef Lutte het volgende:
Ik heb er 1, weet ook niet waarvoor maar ik denk SC'en in US.
quote:
quote:Haha, neen. En ik SC'de niet echt. Verbaast me trouwens echt dat ik in de bus/straat nooit een note heb gehad!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:25 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Goedemorgen topic, net?
Ik heb er 12, eigenlijk wil ik er meer zodat ik ermee kan patsen en zo.
quote:
quote:ik 1 omlaag en 2 omhoogOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Sinds de laatste note topic ben ik er met een omhoog gegaan
6 positieve notes
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:40 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb in 1 of 2 maanden al 14 gekregen... Gaat lekker zo
quote:Ik heb mijn standaard PI verandert ben nu een coole gast
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:40 schreef honkeytonk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga eens wat nuttigs doen ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn standaard PI verandert ben nu een coole gast
quote:Maar jij likt bilOp dinsdag 26 oktober 2010 12:46 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb er 0Krijg ik nu een sticker wegens goed gedrag? Kusje, mij
quote:Linksboven kun je het zien, op die pagina waar staat dat je moet betalenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
ik heb niet gekeken hoeveel ik heb maar ik kan ze toch niet inzien omdat ik weiger de geldbuidel te trekken voor 4 euro 50 om iets te kunnen inzien. Zoiets moet gewoon gratis zijn vind ik.
quote:Ok, dus 2x klikken is teveel werk?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
ik heb niet gekeken hoeveel ik heb maar ik kan ze toch niet inzien omdat ik weiger de geldbuidel te trekken voor 4 euro 50 om iets te kunnen inzien. Zoiets moet gewoon gratis zijn vind ik.
quote:Je bent inderdaad lekker op dreef... om tegen een ban aan te lopen.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:40 schreef honkeytonk het volgende:
quote:StoerOp dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent inderdaad lekker op dreef... om een tegen een ban aan te lopen.
quote:Spuit 1Op dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Ooooeeeeeh, diss diss, dubbeldissOp dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Wat was je van plan met mijn post? Mafkees
quote:Ik zat de verkeerde post te editten.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat was je van plan met mijn post? Mafkees
quote:Is ook niet handigOp dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zat de verkeerde post te editten.![]()
quote:Ik heb de mijne gelezen en de meesten zijn zwaar overtrokken inderdaad. Misschien 2 a 3 waarvan ik zeg: Ja oke dat klopt wel. Dat mag ik niet zeggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef Tja..1986 het volgende:
5. En ik heb geen idee waarvoor. Ik gedraag mij altijd heel netjes, behalve als iemand tegen mij begint. Maar ook dan houd ik mij nog redelijk in. Volgens mij doen ze het gewoon om mensen geld te laten betalen om ze in te zien..
quote:Staat ergens op de vorige pagina uitgelegd.
quote:Al mijn notes zijn positief, dus hoef daar niet voor te betalenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef HugoBaas het volgende:
Ik ben trouwens altijd wel benieuwd of het nou positieve of negatieve zijn.
Maar 4,50 is wel weer erg veel voor wat nieuwsgierigheid.
quote:Ik denk die van mij ook welOp dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al mijn notes zijn positief, dus hoef daar niet voor te betalen
quote:Kan jij niet even uitleggen dat ik niet AP ben?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat ergens op de vorige pagina uitgelegd.
quote:Godver AP, kan je dat zelf niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan jij niet even uitleggen dat ik niet AP ben?
quote:Al geprobeerd, geloven ze niet. Jij bent wat invloedrijkerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Godver AP, kan je dat zelf niet.
quote:Alsof ze mij wel geloven.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Al geprobeerd, geloven ze niet. Jij bent wat invloedrijker
quote:Maar het is meer een nickname geworden voor honkey! Een troetelnaampje if you wilOp dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof ze mij wel geloven.
Maar goed, even proberen.
HT aka honkytonk is geen, ik herhaal, geen AP.
quote:Even qouten!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof ze mij wel geloven.
Maar goed, even proberen.
HT aka honkytonk is geen, ik herhaal, geen AP.
quote:Haha hoe weet je dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef smegmanus het volgende:
Hihi 72 notes en ik sta in Biogarde's top10 van kutusers.
quote:Graag gedaan AP.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even qouten!
Als er nog één iemand iets zegt, verwijs ik ze wel naar deze post! Bedankt Netsplitter![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Het zijn bijna allemaal verzonnen topics. En dan die reacties... Ik lach me kapot. En ja, ik geil op aandacht. Vandaar die filmpjes. Heerlijk die naamtopics en naamsbekendheid hier op FOK!. En het is zo heerlijk om te zien hoe iedereen hapt. En als je me niet gelooft nodig ik je graag uit om eens samen te meeten. -AP
quote:niiieet?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef dakraam het volgende:
anushaar, laatst maakte ik ook precies zo'n zelfde topic toen heb je daar in gereageerd. En nu maakt je zelf zo'n topic?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef dakraam het volgende:
anushaar, laatst maakte ik ook precies zo'n zelfde topic toen heb je daar in gereageerd. En nu maakt je zelf zo'n topic?
quote:Linkje
quote:Wel
quote:Oei! Ik zou het niet pikken als ik jou was!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef dakraam het volgende:
quote:PussyOp dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Xlarge het volgende:
Slechts 1, en dat in bijna 10 jaar.![]()
Ik ben een voorbeeldige user
quote:Watje.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Xlarge het volgende:
quote:Help jij mij hem in elkaar te slaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Oei! Ik zou het niet pikken als ik jou was!
quote:Wie de fuck ben je?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Xlarge het volgende:
quote:Kweet niet...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:16 schreef dakraam het volgende:
[..]
Help jij mij hem in elkaar te slaan?
quote:Jaloezie is een zonde.
quote:ik zal beter mijn best doen
quote:STERF!!!
quote:nee daar ben jij niet baas genoeg voorOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik zal beter mijn best doen![]()
[..]
STERF!!!![]()
(krijg ik nu een extra note ?)
quote:Ik denk dat ze nieet eens meer de moeite nemen om hem notes te geven.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel notes Tong heeft.
quote:2 kauwgomballen en een kiwi.
quote:409047Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel notes Tong heeft.
quote:Zei mijn moeder dat of zij mijn moeder dat?
quote:Sorry. Ik let daar normaal gesproken niet op, maar ik kon het niet laten.
quote:dan is het goedOp dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry. Ik let daar normaal gesproken niet op, maar ik kon het niet laten.
quote:Is dit een goed of slecht teken?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat je nog maar 3 dagen op het forum zit.
quote:ik versla jou in baasheidOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef BaasD het volgende:
[..]
nee daar ben jij niet baas genoeg voor
quote:Ik vind het teleurstellend.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Is dit een goed of slecht teken?
quote:Zal allemaal wel, maar hebben jullie je Playerspas wel bij je?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef BaasD het volgende:
[..]
jo Bro mijn swag is groter dan die van jou
quote:Ga jezelf eerst maar eens een swagger aanmetenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar hebben jullie je Playerspas wel bij je?
quote:Ik ben geen wannabe Tong80.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat je een wannabe Tong80 bent, en je het niet goed doet.
quote:Had je niet eerst een vrouwenicoon?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat je een wannabe Tong80 bent, en je het niet goed doet.
quote:Daar kan ik niet over oordelen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef BaasD het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk niet zo'n baas als tong
quote:AP ik heb je gemistOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bestempeld tot AP kloon.
quote:Neenee, je bént een AP kloon.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Dat ben je ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:niet liegen, dat is niet netjes APOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Wie gehst?
Ik ben trouwens NIET AP!
quote:Trollen en swaggeren jeweet.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Wie gehst?
Ik ben trouwens NIET AP!
quote:FOK!ken, ik zit hier al sinds mijn ban.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef BaasD het volgende:
[..]
Trollen en swaggeren jeweet.
Ik heb je gemist wat heb jij gedaan in de tussentijd?
quote:Voor iedere 10 pijpbeurten die je geeft aan een mod gaat er 1 af.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef SpecialK het volgende:
Het lijkt soms wel alsof ik steeds minder notes heb. Volgens mij had ik er 44 en nu is het getal ineens 43?
quote:Hihi.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef dakraam het volgende:
[..]
Voor iedere 10 pijpbeurten die je geeft aan een mod gaat er 1 af.
quote:goed dat je terug bent!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
FOK!ken, ik zit hier al sinds mijn ban.
quote:Ik ben niet anders dan positief over jeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Thanks.. Eindelijk iemand de positief over mij is!
quote:Jij ook! En ik zie net dat de grootste hater van mij een kloon van gebande is:) Dus nu zijn er weer minder haters:)Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik ben niet anders dan positief over je
quote:Jij zit niet in AP's in groupOp dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het enige minpuntje is dat je je UI heb veranderd
quote:Fixed!@Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het enige minpuntje is dat je je UI heb veranderd
quote:Ik heb AP een kiwi gegeven en nu dus wel.
quote:Vind jij maar eens een mod zonder notes
quote:
quote:Wanneer word ik mod dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind jij maar eens een mod zonder notes.
quote:hij zit in de outgroupOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik eigenlijk: Klopt, en hij komt er ook niet in!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik eigenlijk: Klopt, en hij komt er ook niet in!
quote:Vechten? Als ik win mag ik in de AP group, als ik verlies <In te vullen door jou>
quote:Niet zo gemeen tegen ons groentje! Ik denk dat hij veel potentie heeft om veel bagger te leveren!
quote:Ik ben eigenlijk een beetje vergeten wie er allemaal in die groep zit... Help mij even mijn geheugen opfrissen;)
quote:Ik heb het over de in en out group van de LMX theorieOp dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef dakraam het volgende:
[..]
Vechten? Als ik win mag ik in de AP group, als ik verlies <In te vullen door jou>
quote:Wij 2 beheersten fok in de periode april tot juliOp dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje vergeten wie er allemaal in die groep zit... Help mij even mijn geheugen opfrissen;)
quote:Die top10 is per PM bij Biogarde opvraagbaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Haha hoe weet je dat?
Waar is die top 10?
quote:Daar sta ik dan ook vast bij!!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die top10 is per PM bij Biogarde opvraagbaar.
quote:Zoiets inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goedemorgentopic en Kont--haar topic.
quote:Jij bent binnen 20 minuten gebanned.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Kont--Haar het volgende:
Ik heb nu 6 notes.
Volgens mij zijn ze allemaal positief.
quote:ben jij de nieuwe paulOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent binnen 20 minuten gebanned.
quote:IK WIST HETOp dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke Paul? De Octopus? Of de baggeruser? In beide gevallen is het antwoord ja!
quote:Maar de octopus is doodOp dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke Paul? De Octopus? Of de baggeruser? In beide gevallen is het antwoord ja!
quote:een reincarnatie van de octopus
quote:Ja, ik ben hem. Nederland zal gaan winnen met WK wortelgooien.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
een reincarnatie van de octopus
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, ik ben hem. Nederland zal gaan winnen met WK wortelgooien.
quote:Ik ben getrouwd met een wortel.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef dakraam het volgende:
Hoe zijn we van aantal notes bij WK wortelgooien gekomen
quote:Echt?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een wortel.
quote:Ja jongen, 10 keer in de week naar de kerk, bijna alleen maar huiswerk maken en natuurlijk met paps en mams gezellig samen familiefilms kijken.
quote:
quote:
quote:Tijdens EXA deelde ze geen notes uit, vandaar.
quote:BrandX loopt mij steeds te fuckenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat minstens de helft van mijn 12 notes gezet is door Symphonic. Altijd gewoon posts verwijderd + note erbij. Voor de rest ben ik een voorbeeldige gebruiker.
quote:dat zegt wat hé!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef ThaTim het volgende:
Nectar, je bent maar een paar maanden een FOK!ker
quote:
quote:Het is gewoon een marketingsmiddel om mij abbo aan te smeren, ik trap er niet inOp dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wow! Jij doet iets ernstig fout!
quote:Aanstelster! 2 in 2 maands is helemaal niet veelOp woensdag 27 oktober 2010 12:47 schreef Lutte het volgende:
Okay, nu heb ik er dus twee. Het gaat hard.
quote:Flikker toch op newb. Krap een half jaar geregistreerd, en nu al 52 notes.
quote:
quote:Hoeveel heb jij er dan?Op woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flikker toch op newb. Krap een half jaar geregistreerd, en nu al 52 notes.
quote:
quote:
quote:Nah, niet echt. Zijn genoeg gevallen geweest waar ik mezelf, als ik mod was, voor genote zou hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 13:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt heel erg onopvallend en saai bezig zijn alhier.
quote:Hoeveel heeft Penisbaard?Op woensdag 27 oktober 2010 13:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt heel erg onopvallend en saai bezig zijn alhier.
quote:Derp.Op woensdag 27 oktober 2010 13:34 schreef Zetfil het volgende:
3, volgens mij door wat kutopmerkingen en door [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? PB is het braafste jongetje van de klas in KLB hoor.
quote:Mooi oeuvre.Op woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Waar sláát dit op?
quote:dat geloof ik niet
quote:Ik kwam laatst DAM tegen met een kleine 500 notes.Op woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef porsche1 het volgende:
Netsplitter, kan jij zeggen wie de meeste notes van FOK! heeft?
quote:Dat gaat BaasD overtreffenOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kwam laatst DAM tegen met een kleine 500 notes.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Daar zou ik maar niet op rekenen.
quote:Misschien als jullie hem een perm-ban geven, anders lukt het 'm!Op woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet op rekenen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
Als ik met mijn huidige tempo doorga, heb ik binnen 2 weken een permban!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
pssst. Photoshop uiteraard.
quote:Nu nog op FOK! een voorbeeldige kwaliteitsuser zijn dan.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast niet! Ik ben een voorbeeldige kwaliteitsuser!
quote:TofOp woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Daar heb ik FOK! juist niet voor... Op een ander forum was ik zelfs moderatorOp woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nu nog op FOK! een voorbeeldige kwaliteitsuser zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |