quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben net finaal uit mijn broek gescheurd, mijn bips hing helemaal naar buiten![]()
quote:nee je mag lachen, dat deed ik zelf ook! Ben met mijn lange jas naar de stad gehobbeld en snel een nieuwe gehaaldOp dinsdag 26 oktober 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sorry
![]()
en nu, moet je met blote bips naar buiten?
quote:Jij blij dat je een lange jas aanhad... maar dan nog was het volgens mij verrekte koud aan de bips!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee je mag lachen, dat deed ik zelf ook! Ben met mijn lange jas naar de stad gehobbeld en snel een nieuwe gehaald
quote:nou ik had wel een onderbox aan heOp dinsdag 26 oktober 2010 11:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij blij dat je een lange jas aanhad... maar dan nog was het volgens mij verrekte koud aan de bips!
Sta je in de winkel, kan ik deze broek aanhouden want......
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee je mag lachen, dat deed ik zelf ook! Ben met mijn lange jas naar de stad gehobbeld en snel een nieuwe gehaald
quote:Het is een redelijk apart geval, ik wil zo'n 200 images hebben, maar ik mag ze niet zelf van de server halen en zij willen het ook niet doen, dus moet ik ze maar vanuit de browser opslaan per image... Dat is toch vreemd? Dus ik heb voorgesteld om de selectie makkelijker te maken, of het dan wel kan, maar toen kreeg ik dus deze reactie...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:55 schreef bleiblei het volgende:
Al mijn threadless shirts zijn L.
En inu, ik geef die vent groot gelijk.
Hoezo andere voorwaarden? Vanwaar gelden de reguliere voorwaarden niet voor jou?
quote:Nja, ik heb gewoon dingen nodig voor mn werk en als je het dan vraagt krijg je altijd NEE terug, dat is toch niet werkzaam? We mogen niks zelf, maar zij doen ook niks voor ons...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan me ergens wel een beetje voorstellen dat IT onderhand zo op jou reageert Inu![]()
quote:ah ze power of ze IT dept.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Het is een redelijk apart geval, ik wil zo'n 200 images hebben, maar ik mag ze niet zelf van de server halen en zij willen het ook niet doen, dus moet ik ze maar vanuit de browser opslaan per image... Dat is toch vreemd? Dus ik heb voorgesteld om de selectie makkelijker te maken, of het dan wel kan, maar toen kreeg ik dus deze reactie...
[..]
Nja, ik heb gewoon dingen nodig voor mn werk en als je het dan vraagt krijg je altijd NEE terug, dat is toch niet werkzaam? We mogen niks zelf, maar zij doen ook niks voor ons...
quote:blij dat je vandaag niet voor een string had gekozen?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik had wel een onderbox aan heen de winkeljuf vond het ook wel lollig
quote:
quote:Juup welles goed bekeken...
quote:Is dat je achtertuin? waar is de hoge schuttings?
quote:Juup nooit bekeken nee eigenlijk...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup welles goed bekeken...![]()
Dit wordt een reus.
quote:hebbe, hebbe, hebbe zeker?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:48 schreef febster het volgende:
Ik heb net de nieuwe macbook Air gezien en mee gespeeld![]()
quote:en nu?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:48 schreef febster het volgende:
Ik heb net de nieuwe macbook Air gezien en mee gespeeld![]()
quote:Wij zijn niet thuisOp dinsdag 26 oktober 2010 12:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
Is dat je achtertuin? waar is de hoge schuttings?
quote:ah ok
quote:Wil ik hem, maar kan hem niet betalen
quote:Eh..nee?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef febster het volgende:
[..]
Wil ik hem, maar kan hem niet betalen. Wil iemand een arme student sposoren
?
quote:ja de mijne ook, in accustand zelfs.
quote:MB Air begint bij 1000Op dinsdag 26 oktober 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Eh..nee?
Watkost dat ding? een pro kost 1200 ofzo..
quote:oh je bent gewoon een hebberdt.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef febster het volgende:
[..]
MB Air begint bij 1000. Ik heb een Macbook duocore 2 ghz, dus ik hoef helemaal geen nieuwe, maar hij is zo moooi
quote:Een air is toch alleen platterder?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:31 schreef Inu het volgende:
Zo'n Air is toch veel handiger dan een iPad? Heb je iig een fatsoenlijk toetsenbord en zoveel groter is een Air niet volgens mij....
quote:iPods zijn wel heldendingen. Alleen dan de iPod Touch, koop dan een iPhone.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh je bent gewoon een hebberdt.
Dat geeft niet, dat schijnt vaker voor te komen bij apple fanboys
quote:Ik wil gewoon niet boven mn scherm moeten hangen om te typen... En typen met 1 vinger is te langzaamOp dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
ik heb nu een paar keer een aaipad vast gehouden maar ik vind het een onhandig ding, Qua grootte en sturdyness.
Ik zou m drie keer in de week laten vallen...
quote:ik heb/had een aaiphone, maar nu een galaxy, die is echt veel fijnerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
iPods zijn wel heldendingen. Alleen dan de iPod Touch, koop dan een iPhone.Of die iPad.
![]()
![]()
Maar iPod Nano![]()
quote:zeg het dan met minder woordenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet boven mn scherm moeten hangen om te typen... En typen met 1 vinger is te langzaam
quote:Ik vind dat scrollding gewoon ideaal. En had eerst een iPod Shuffle en die was gewoon superchill omdat je die aan je broek kon klikken.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb/had een aaiphone, maar nu een galaxy, die is echt veel fijner
voor mp3s die ik niet via mijn feun wil horen heb ik een simpele mp3 spelert
quote:En een dikke " groter. Wat Inu zegt wordt ook het verkoop argument van de Air, de tussenstap tussen een iPad en een MB. 11", plat en SSD schijf.
quote:is ook weer wat over te zeggen ja..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
Zucht, de buurman is weer thuis... staat dus meteen weer vanaf het balkon te schreeuwen naar de overbuurman over de geheime dienst
quote:het ziet er ineens heel anders uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er stond net boven de baggerlayout dat die verdwijnt dus lijkt me duidelijk.
quote:de voordelen van een utrechtse flatOp dinsdag 26 oktober 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
Zucht, de buurman is weer thuis... staat dus meteen weer vanaf het balkon te schreeuwen naar de overbuurman over de geheime dienst
quote:dat bedoel ik!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef Inu het volgende:
[..]
In Utrecht had ik niet eens een balkon
quote:as ifOp dinsdag 26 oktober 2010 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
blij dat je vandaag niet voor een string had gekozen?
quote:instellings?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Inu het volgende:
Hoe zet je het uit dan? Ik zie alleen dat je het kunt instellen wanneer ie het doet...
Je kunt ook ander thema gebruiken....
quote:Paella!
quote:helemaal naar links schuiven?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Inu het volgende:
Hoe zet je het uit dan? Ik zie alleen dat je het kunt instellen wanneer ie het doet...
Je kunt ook ander thema gebruiken....
quote:Aah, hendigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
helemaal naar links schuiven?
quote:Don't leave me alone with these people?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef r8ality het volgende:
Zo, ik kan weer rustig een post plaatsen hier, want het is probably een van de laatste. Als je namelijk Adblock Plus hebt blocken ze in de nieuwe layout bewust functies. En daar ga ik niet aan meewerken. Byebye Fok.
quote:Ik heb hem alleen uitstaan in de topic lijst niet in de topics zelf... Alleen in de topic lijst is het irritant want dan ben je aan het scrollen naar bazen topics en opeens verspringt allesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, hendig
Het is idd wel een layout voor blinden of niet?
quote:Nah begrijp het wel hoor. Ze moeten toch inkomsten hebben?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Don't leave me alone with these people?
Ze bannen ook echt als je adblock gebruikt, wat een heaumaux
quote:moeten ze geen reclame maken voor leningen met meer dan 50% rente enzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nah begrijp het wel hoor. Ze moeten toch inkomsten hebben?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef r8ality het volgende:
Zo, ik kan weer rustig een post plaatsen hier, want het is probably een van de laatste. Als je namelijk Adblock Plus hebt blocken ze in de nieuwe layout bewust functies. En daar ga ik niet aan meewerken. Byebye Fok.
quote:Neem een abonnementOp dinsdag 26 oktober 2010 14:34 schreef Inu het volgende:
Je moet nu ook perse die ad hebben na de eerste post
quote:Nee
quote:Quote/edit/profiel/fotoboek knopjes zijn weg, autorefresh heb je niet (das niet heel ergOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef Inu het volgende:
Maar wat mag je dan niet doen met Adblocker? Heb de mijne even aangezet en ik zie gewoon grijze vlakken ipv ads... verder niks anders...
[..]
Nee
quote:Maar die komen toch gewoon tevoorschijn als je eroverheen gaat met je muis? Bij mij wel iig...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Quote/edit/profiel/fotoboek knopjes zijn weg, autorefresh heb je niet (das niet heel erg) en aanvullende instellingen doen het niet.
quote:kijk, das weer wel leuk!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef r8ality het volgende:
En foto's worden niet geresized met Adblock aan...
quote:Ook geen probleem hierOp dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef r8ality het volgende:
En foto's worden niet geresized met Adblock aan...
quote:of dat alle zenders tegelijk naar de reclame gaan..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef r8ality het volgende:
Ja, maar je ziet grijze vlakken, met Adlbock Plus zie je niet eens dat de reclame weg is... En dat boeit me ook niet, het gaat erom dat ze het actief blocken.
Te vergelijken met dat je je TV dalijk niet meer uit kan zetten tijdens reclames..
quote:tofOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef amaranta het volgende:
pocoyo, jij bent vet, jij mag dronken zijn
quote:een zuiplap is niet heul kritischOp dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben anders niet zo heel aardig
quote:oke!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
een zuiplap is niet heul kritisch
quote:Yep, Omgeving WC WoenselOp dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke!
En wat brengt jou in dit topic.Kom je uit de buurt?
quote:Omgeving wc woensel dus...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:25 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Yep, Omgeving WC Woensel
Maar morgen weer gewoon nuchter rond deze tijd hoor
Gewoon een tijdopname't komt toevallig zo uit
quote:Nee, klopt,Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
Je bent niet echt spraakzaam pocoyo. Vertel eens wat meer over jezelf.
quote:Nou hopelijk is je vrouw snel zwangerOp dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Gummibeer79 het volgende:
Hahaha, prachtig
Kinderen: Onze beste vrienden zijn in verwachting, wij werken eraan
Lijkt me prachtig.
Vlakbij de binnenstad: Zuid, west, noord, oost?
quote:toffe buurt,Op dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef amaranta het volgende:
Ik woon in Gestel. Maar dan zeg maar tegen het centrum aan in een zijstraat van de hoogstraat.
quote:nee, ik douche niet zo vaakOp dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Gummibeer79 het volgende:
Hedde gij een tintje gelijk men vrouwke?
quote:heb je mijn uitgroei al gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Inu het volgende:
Minibor
Selfoss haarverf is troepMn uitgroei is niet eens gekleurd
Misschien toch bij de kapper laten doen binnenkort voor 150 euro
quote:Ahahahahaha,
quote:hij is tien maanden, dit was een momentopnameOp dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ahahahahaha,
als dat je kindje is: Ik hou van die sarcastische blik: stimuleer dat vooral
quote:Zo heb ik muzikaal samengewerkt met een meisje waarvan je zou zeggen dat ze zweeds zou zijn o.i.d.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij is tien maanden, dit was een momentopname
ik weet niet of hij mijn zoon is, zoals je zag ben ik net geen neger, en hij is een hoogblonde arier
quote:Die grijze haren, die ik tot mijn spijt veel heb, zitten onder de klem.
quote:Nee, dat zijn de kleren van mijn kinderen. Die link staat onder mijn naam zodat mensen die mijn post lezen erop kunnen klikken en tot overname ervan besluiten.
quote:De mijne zijn meestal verstopt want ze zitten rond mn oor, maar als ik mn haren vast doe vallen ze heel erg opOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die grijze haren, die ik tot mijn spijt veel heb, zitten onder de klem.
Geen schilder is daar tegenop gewassen.
quote:Hahaha, en daarom ben ik vanaf mijn lerarenopleiding het bankwezen ingeroldOp dinsdag 26 oktober 2010 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de kleren van mijn kinderen. Die link staat onder mijn naam zodat mensen die mijn post lezen erop kunnen klikken en tot overname ervan besluiten.
In het dagelijks leven ben ik heks, trut, kut, viswijf, dictator ofwel leerkracht.
quote:ik zeg, bezoek even de kappersschool, maar dat advies blijjf ik niet geven natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef Inu het volgende:
[..]
De mijne zijn meestal verstopt want ze zitten rond mn oor, maar als ik mn haren vast doe vallen ze heel erg op
quote:ik hou wel van mijn baan hjoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Hahaha, en daarom ben ik vanaf mijn lerarenopleiding het bankwezen ingerold
quote:Oh, al regelmatig gedaanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zeg, bezoek even de kappersschool, maar dat advies blijjf ik niet geven natuurlijk
quote:Jep, ik vind de jas zelf ok heel erg mooi.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
wel jammer dat je alleen dat quote en mijn compliment gewoon negeert
quote:oh, dat dacht ikOp dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan maar ik bedoelde er niks negatiefs mee
quote:Komen er gelijk incasso en administratiekosten bij?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:17 schreef FUFR het volgende:
BB, wacht met bedanken tot je de rekening hebt.
Moeha
Moehahahaha
quote:nee, ik heb geen ruzie met jou.
quote:Wacht maar tot ze zwanger is dan....Op dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Zal toch niet?
Maar ach, ik begrijp vrouwen sowieso niet
quote:strak plan, ik stuur je een ingebrekestelling!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Komen er gelijk incasso en administratiekosten bij?.
quote:150 euro voor een beetje haarverfOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Inu het volgende:
Minibor
Selfoss haarverf is troepMn uitgroei is niet eens gekleurd
Misschien toch bij de kapper laten doen binnenkort voor 150 euro
quote:een app waarmee je iemand gratis via WIFI of anders kan smssen enzo.
quote:eris geen sextape, gelukkig, maar gelet op de politionele actie is er wel iets aan de hand met hem.Op woensdag 27 oktober 2010 10:05 schreef Juup© het volgende:
Sextape van BarneveldWie zou daar nu interesse in hebben (op zijn vrouw na ivm poen bij een mogelijke scheiding).
Ik vind mezelf niet een van de knapsten, maar van Barneveld vind ik een ranzige vent ala Youp van het Hek.
quote:Ik heb daar email voorOp woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
een app waarmee je iemand gratis via WIFI of anders kan smssen enzo.
quote:vet man, dat wil ik ook nog eens aanschaffenOp woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb daar email voor.
Kan je het ook nog op je pc lezen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef FUFR het volgende:
Feb...LULLO!
er zijn mensen die snachts slapen. Dat je mij wakker whatsapped kan ik wel hebben maar mijn vrouw moet je voorlopig maar even niet tegenkomen. Die heeft van 2 tot 5 wakker gelegen door je berichtje (althans de melding dan)..
quote:SorrieeeOp woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef FUFR het volgende:
Feb...LULLO!
er zijn mensen die snachts slapen. Dat je mij wakker whatsapped kan ik wel hebben maar mijn vrouw moet je voorlopig maar even niet tegenkomen. Die heeft van 2 tot 5 wakker gelegen door je berichtje (althans de melding dan)..
quote:Vandaar dat ArTiC aan darten doetOp woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
eris geen sextape, gelukkig, maar gelet op de politionele actie is er wel iets aan de hand met hem.
ik snap dat wel, als je in de kroeg met dartpijltjes gooit ben je natuurlijk woest aantrekkelijk voor het andere geschlacht.
quote:Gedurende 1 jaar, daarna moet jij er voor gaan betalen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
een app waarmee je iemand gratis via WIFI of anders kan smssen enzo.
quote:ja, maar dan gaat het nog nergens over gelet op het aantal smsjes en hele gesprekken die ik via sms doe. Bovendien heb ik dan weer een andere telefoon en is dat probleem ook getackeldOp woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gedurende 1 jaar, daarna moet jij er voor gaan betalen.
quote:[gillen] zatlap! [/gillen]
quote:en je uitzicht op een vastere constructie?Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
nou, mijn nagellak koopbuien zijn ook voorbij... Contract wordt voor alle uitzendkrachten per 1 december teruggezet naar 32 uur wat betekent dat ik dan na mijn vaste lasten nog ongeveer 40 euro overhoud. Per maand
en dat is nog mits ik onder mijn sportschoolabonnement uit kan, anders is het min drie. Sigaretten nog niet meegerekend.
quote:voorlopig dus nog ff nietOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
en je uitzicht op een vastere constructie?
quote:Jeetje SQ, das ook nie leuk nie....Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
nou, mijn nagellak koopbuien zijn ook voorbij... Contract wordt voor alle uitzendkrachten per 1 december teruggezet naar 32 uur wat betekent dat ik dan na mijn vaste lasten nog ongeveer 40 euro overhoud. Per maand
en dat is nog mits ik onder mijn sportschoolabonnement uit kan, anders is het min drie. Sigaretten nog niet meegerekend.
quote:teveel fte's, je kent het wel. En kansen zijn er altijd, het is alleen de vraag of ze op het juiste moment komen...Op woensdag 27 oktober 2010 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje SQ, das ook nie leuk nie....
Heb je enig idee waarom en of er uberhaupt bij dit bedrijf nog wel goede kansen op een vaste baan zijn? Anders gewoon weer verder kijken!
quote:Wat voor contract heb je eigenlijk SQ?Op woensdag 27 oktober 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
teveel fte's, je kent het wel. En kansen zijn er altijd, het is alleen de vraag of ze op het juiste moment komen...
quote:das kut.
quote:een uitzendcontractOp woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat voor contract heb je eigenlijk SQ?
quote:Hehehe
quote:dat mag na al die beloftenOp woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een uitzendcontracten bedankt voor het medeleven
komt allemaal wel goed, ben nu alleen een beetje gepikeerd
quote:de mijne is zonder einddatum voor 40 uur en per 1 december dus met einddatum 30 juni voor 32 uurOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van uitzendcontracten maar zijn die ook niet voor een bepaalde tijd?
quote:ja manOp woensdag 27 oktober 2010 13:43 schreef febster het volgende:
[..]
Heheheik geef je vrouw wel een biertje of water op Awake
Ooh en sterkte SQ
quote:nee hoorOp woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
heb je de mobiele pi ontdekt fufr?
quote:er stond een vaste
quote:koetjie koetjie!Op woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
er stond een vastemaar dat vond ik niet zo gepast tijdens je 32 uur issue.
ja ik kan best liev zijn.
quote:Trud
quote:
quote:koud kunstje. Nee, ben maar 15 minuten binnen geweest en ik heb weerstand geboden aan de hotdogs
quote:bestaat hijOp woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
heb je de mobiele pi ontdekt fufr?
quote:
quote:Ja
quote:zomfgOp woensdag 27 oktober 2010 18:58 schreef amaranta het volgende:
Eva is denk ik al 20 minuten aan het gillen met een hand in haar mond (dus kokhalzen en heel veel kwijl) omdat ze de dorapasta niet mag hebben.
quote:OMG, wat een dramaOp woensdag 27 oktober 2010 18:58 schreef amaranta het volgende:
Eva is denk ik al 20 minuten aan het gillen met een hand in haar mond (dus kokhalzen en heel veel kwijl) omdat ze de dorapasta niet mag hebben.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef amaranta het volgende:
het drama was over toen ze fufr mocht sms-en
Eva is totally verslaafd aan mijn iphone.
Tegenwoordig kijkt ze naar babytv
quote:eerlijk, ik stond er niet bij, en toen had ze whatsapp al geopend en zat ze jou te smsen:P
quote:HelderOp woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
iemands werkgever in Tilburg kwam niet zo goed uit de verf bij deze meneer
quote:de grootste discobol ter wereldOp woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef FUFR het volgende:
Glitters zijn heel kleine, glimmende papiertjes. Ze worden vaak gebruikt om iets er mooier uit te laten zien. Er zijn heel veel verschillende soorten glitters. De kleur kan verschillen, de vorm, het formaat en de stof waarmee je de glitters op de gewenste plek vast kunt maken. Glitters kunnen overal opgeplakt en opgespoten worden. Bijvoorbeeld in je haar, op je gelaat, op kaarten, op kledingstukken, op voorwerpen in de kerstboom enz.
niet klagen dus, je wordt er mooier van
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de grootste discobol ter wereld
quote:Dan kom je vast wel uit bij een ander merkje van onsOp woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
iemands werkgever in Tilburg kwam niet zo goed uit de verf bij deze meneer
quote:Hij moet ons nog iets voorleggen, maar hij had het over g enerali. Die is toch niet van jullie?Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan kom je vast wel uit bij een ander merkje van ons. De keuze is reuze!
quote:Dat is nog nder te bepalen.Op donderdag 28 oktober 2010 08:19 schreef bleiblei het volgende:
Nee klopt. Maar waar gaat het om? Een.hypotheek of verzekering?
quote:ja, de familie hoeft niet perse te weten dat het een huurding is. En als de afschrijvingen jaarlijks zijn ofzo...Op donderdag 28 oktober 2010 08:37 schreef -moppie- het volgende:
die mensen zijn toch al dood? als het een huurding zou zijn dan ga ik ervan uit dat ie er allang uit was.
quote:en nuOp donderdag 28 oktober 2010 08:53 schreef amaranta het volgende:
Eva is de dorapasta niet vergetrenen zit nou te driften in de keuken omdat ze een bordje rauwe pasta wil.
ik heb wat pasta op een bord gelegd, maar het is nie genoeg en ze wil
MEER NO NO NO MEERRRR
quote:nu is het alweer over en zit ze tv te kijken.
quote:was ie wel stevig genoeg? een creme brulee is nu niet echt het makkelijkste nagerecht/dessert om te maken. Heel restaurantig ook.Op donderdag 28 oktober 2010 09:23 schreef Inu het volgende:
Uit eten in de Euromast is echt gaaf! Al vond ik de ober die tegen me zei dat toetjes van Mona zijn en zij desserts serveren een wijsneusEn toen kregen we creme brulee, das toch gewoon vanillepudding met suiker
Ik vind een wenteltrap leukMaar niet zo handig met kinderen lijkt me
quote:Hij was eigenlijk een beetje goor, want ze hadden er kokos en citroen doorheen gedaan ipv vanille.. En we kregen ijs (nee, sorry, sorbet (was ook een GROOT verschil volgens meneer de ober)) en hij zei dat het citroen was en wij proefden allemaal witte chocola en achteraf zei hij dat het advocaat wasOp donderdag 28 oktober 2010 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
was ie wel stevig genoeg? een creme brulee is nu niet echt het makkelijkste nagerecht/dessert om te maken. Heel restaurantig ook.
quote:rare bedienmeneer hoorOp donderdag 28 oktober 2010 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk een beetje goor, want ze hadden er kokos en citroen doorheen gedaan ipv vanille.. En we kregen ijs (nee, sorry, sorbet (was ook een GROOT verschil volgens meneer de ober)) en hij zei dat het citroen was en wij proefden allemaal witte chocola en achteraf zei hij dat het advocaat wasIk had trouwens een verrassingsmenu, dus vandaar mijn onwetendheid wat ik at
Hij draait niet rond, maar je kunt wel een liftachtig ding naar boven nemen die wel ronddraait
quote:dat is toch een vaste trap? Of bedoel je een rechte? Wenteltrappen zijn echt ruk, alleen handig als je weinig ruimte hebt...Op donderdag 28 oktober 2010 09:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Indien mogelijk komt er dus een vaste trap in
quote:Ik bedoel eigenlijk een gesloten trap. hoeft niet recht te zijn, mag best een draai in zitten. Maar nu zit de trap van de muur af, voor mijn gvoel, en ik heb liever een trap langs de muur.Op donderdag 28 oktober 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is toch een vaste trap? Of bedoel je een rechte? Wenteltrappen zijn echt ruk, alleen handig als je weinig ruimte hebt...
quote:Onze hal was denk ik, toen wij het huis kochten, zeker 25m2 en er zat ook zo'n stomme trap in.Op donderdag 28 oktober 2010 10:13 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, misschienzit er wel een wenteltrap in omdat he tniet anders kan.
quote:De hal is ruim zat. Het is de vraag of de trap de draai kan maken, gezien het trapgat.Op donderdag 28 oktober 2010 10:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Onze hal was denk ik, toen wij het huis kochten, zeker 25m2 en er zat ook zo'n stomme trap in.
quote:Dat is waar maar ze kunnen de trap precies zo maken als jij wilt, of het handig is is een tweede.Op donderdag 28 oktober 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
De hal is ruim zat. Het is de vraag of de trap de draai kan maken, gezien het trapgat.
Het is ook niet handig als de trap voor de voordeur uitkomt natuurlijk.
Is Levi gestopt me Fok!?
quote:die is door d'r baas op d'r vingers getiktOp donderdag 28 oktober 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
De hal is ruim zat. Het is de vraag of de trap de draai kan maken, gezien het trapgat.
Het is ook niet handig als de trap voor de voordeur uitkomt natuurlijk.
Is Levi gestopt me Fok!?
quote:das nie zo mooi, maar thuis fokselen mag toch wel van Baas V.?Op donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is door d'r baas op d'r vingers getikt
quote:Wat schuift het, hoeveel uur in de week.Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef FUFR het volgende:
dagvaardingen
wat een rotwerk.
Ik zoek een tiepmiep.
quote:I will offer you my bodyOp donderdag 28 oktober 2010 14:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat schuift het, hoeveel uur in de week.
Krijg ik dan een plusintegraal ziektekosenverzekering?
Pensioensopbouw?
quote:mijn vraag was serieus, en kan het ook vanaf thuis??Op donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
I will offer you my body
( ik kom er wel maar het is zoo godvergeten saai en je moet zo oppassen dat de facts kloppen...)
quote:oh sorryOp donderdag 28 oktober 2010 14:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn vraag was serieus, en kan het ook vanaf thuis??
quote:eh nee..Op donderdag 28 oktober 2010 14:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Krijg ik dan een plusintegraal ziektekosenverzekering?
Pensioensopbouw?
quote:Ligt eraan wat de werkzaamheden zijn. Wat het oplevert en hoe of wat....Op donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh sorry
Nee joh, ik zit hier zo diep in dat overdragen gewoonweg ook niet mogelijk is.
Ik zoek op zich wel iemand voor een paar uur per week, wat vanaf huis kan en slechts tijdelijk, maar weet niet of je zoiets ziet zitten. eventueel verder per pm.
quote:ik zeg toch, ligt er aan wat de werkzaamheden inhouden, kan best eeen extra zakcentje gebruiken...mits ik het makkelijk kan combineren...Op donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef FUFR het volgende:
pm mij even je email adres.Maar je hebt toch al een job?
* FUFRconfused
quote:pc en telefoon heb je hier wel voor nodig. stille werkomgeving ookOp donderdag 28 oktober 2010 14:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zeg toch, ligt er aan wat de werkzaamheden inhouden, kan best eeen extra zakcentje gebruiken...mits ik het makkelijk kan combineren...
overigens... ik moet wel 6 wk revalideren, weet niet of ik wel veel achter de pc kan
quote:ik kom er op terug, nu eerst ff verder met DV's nu het nog vers in het hoofd zit.Op donderdag 28 oktober 2010 14:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de werkzaamheden zijn. Wat het oplevert en hoe of wat....
quote:jaja net bij amariaranta nog nietOp donderdag 28 oktober 2010 19:49 schreef FUFR het volgende:
Damn. Was is het het alweer pasen?
Welkom terug dan.
Sq. Ik betaal in natura
quote:wel waar, ik offreerde haar mijn, overigens prettige, lichaamOp donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaja net bij amariaranta nog niet
quote:komt vast wel weer goedOp donderdag 28 oktober 2010 21:19 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er nog wel, alleen niet zoveel meer momenteel
quote:1. ik kan er niks aan doen dat zijn bedtijd 7 uur is en die van mijn kinderne 8 uur. Ik heb hem al tot half opgehouden.Op donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef bleiblei het volgende:
En waarom moet het logeerkindje eerder naar bed dan jouw kindjes? Das toch zielig voor de logee?
Of moesten die van jou nog ff nickelodeon af kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |