quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben net finaal uit mijn broek gescheurd, mijn bips hing helemaal naar buiten![]()
quote:nee je mag lachen, dat deed ik zelf ook! Ben met mijn lange jas naar de stad gehobbeld en snel een nieuwe gehaaldOp dinsdag 26 oktober 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sorry
![]()
en nu, moet je met blote bips naar buiten?
quote:Jij blij dat je een lange jas aanhad... maar dan nog was het volgens mij verrekte koud aan de bips!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee je mag lachen, dat deed ik zelf ook! Ben met mijn lange jas naar de stad gehobbeld en snel een nieuwe gehaald
quote:nou ik had wel een onderbox aan heOp dinsdag 26 oktober 2010 11:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij blij dat je een lange jas aanhad... maar dan nog was het volgens mij verrekte koud aan de bips!
Sta je in de winkel, kan ik deze broek aanhouden want......
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee je mag lachen, dat deed ik zelf ook! Ben met mijn lange jas naar de stad gehobbeld en snel een nieuwe gehaald
quote:Het is een redelijk apart geval, ik wil zo'n 200 images hebben, maar ik mag ze niet zelf van de server halen en zij willen het ook niet doen, dus moet ik ze maar vanuit de browser opslaan per image... Dat is toch vreemd? Dus ik heb voorgesteld om de selectie makkelijker te maken, of het dan wel kan, maar toen kreeg ik dus deze reactie...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:55 schreef bleiblei het volgende:
Al mijn threadless shirts zijn L.
En inu, ik geef die vent groot gelijk.
Hoezo andere voorwaarden? Vanwaar gelden de reguliere voorwaarden niet voor jou?
quote:Nja, ik heb gewoon dingen nodig voor mn werk en als je het dan vraagt krijg je altijd NEE terug, dat is toch niet werkzaam? We mogen niks zelf, maar zij doen ook niks voor ons...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan me ergens wel een beetje voorstellen dat IT onderhand zo op jou reageert Inu![]()
quote:ah ze power of ze IT dept.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Het is een redelijk apart geval, ik wil zo'n 200 images hebben, maar ik mag ze niet zelf van de server halen en zij willen het ook niet doen, dus moet ik ze maar vanuit de browser opslaan per image... Dat is toch vreemd? Dus ik heb voorgesteld om de selectie makkelijker te maken, of het dan wel kan, maar toen kreeg ik dus deze reactie...
[..]
Nja, ik heb gewoon dingen nodig voor mn werk en als je het dan vraagt krijg je altijd NEE terug, dat is toch niet werkzaam? We mogen niks zelf, maar zij doen ook niks voor ons...
quote:blij dat je vandaag niet voor een string had gekozen?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik had wel een onderbox aan heen de winkeljuf vond het ook wel lollig
quote:
quote:Juup welles goed bekeken...
quote:Is dat je achtertuin? waar is de hoge schuttings?
quote:Juup nooit bekeken nee eigenlijk...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup welles goed bekeken...![]()
Dit wordt een reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |