quote:Ik zal het vanzelf wel merken...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wilde de foto ook zien![]()
nee is inderdaad wel een prachtig dametje op de foto en kan wel voorstellen dat dat te hoog gegrepen is jah
quote:Jachtgebied verbreden.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Wat doe jij in hemelsnaam op datingsites? Kan me niet voorstellen dat jij niet aan een meid kan komen.
quote:Schatje, ik ook - doe niet zo ouderwets. Maar datingsites zijn nu eenmaal makkelijke/snelle plekken om iemand te ontmoeten voor een date. In mijn geval kom ik nauwelijks vrouwen tegen, en dan moeten ze ook nog single en leuk zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Wat doe jij in hemelsnaam op datingsites? Kan me niet voorstellen dat jij niet aan een meid kan komen.
quote:Dat er alleen maar kansloze kneusjes op datingsites te vinden zijn is een beetje achterhaald.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Jolene22 het volgende:
quote:Yes, op deze happer zat ik te wachten.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat klinkt dan wel heel fout en komt prima overeen met je foto
quote:ik hap zo graag heOp dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Yes, op deze happer zat ik te wachten.
quote:Datingsites kunnen best werken maar ik zie het wel als een soort tweede keus omdat het toch wat lastiger is. Iemand gewoon ontmoeten is spontaner en ongemakkelijker denk ik zo, minder geforceeerd. Als iemand er gewoon goed uitziet en lekker ongebonden is dan heb ik er soms moeite mee om te begrijpen wat zo iemand op een datingsite doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Schatje, ik ook - doe niet zo ouderwets. Maar datingsites zijn nu eenmaal makkelijke/snelle plekken om iemand te ontmoeten voor een date. In mijn geval kom ik nauwelijks vrouwen tegen, en dan moeten ze ook nog single en leuk zijn.
quote:Ik zit er voor de fun / uit nieuwsgierigheid. Heb nog nooit een date via zo'n site gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Datingsites kunnen best werken maar ik zie het wel als een soort tweede keus omdat het toch wat lastiger is. Iemand gewoon ontmoeten is spontaner en ongemakkelijker denk ik zo, minder geforceeerd. Als iemand er gewoon goed uitziet en lekker ongebonden is dan heb ik er soms moeite mee om te begrijpen wat zo iemand op een datingsite doet.
Maar hey misschien heb je gelijk en ben ik daar ouderwets inZou best kunnen.
quote:tuurlijk zag ik die, maar ik wilde gewoon wat terug reagerenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je zag detoch wel achter m'n post staan? Ik moest toch iets zeggen..
quote:Er is niets zieligs aan datingsites ervaar ik toch keer op keer weer, en nu al helemaal niet meer.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zit er voor de fun / uit nieuwsgierigheid. Heb nog nooit een date via zo'n site gehad.
quote:Als je studeert is het natuurlijk wel wat anders.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Datingsites kunnen best werken maar ik zie het wel als een soort tweede keus omdat het toch wat lastiger is. Iemand gewoon ontmoeten is spontaner en ongemakkelijker denk ik zo, minder geforceeerd. Als iemand er gewoon goed uitziet en lekker ongebonden is dan heb ik er soms moeite mee om te begrijpen wat zo iemand op een datingsite doet.
quote:Zeg ik ergens dat het zielig is?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is niets zieligs aan datingsites ervaar ik toch keer op keer weer, en nu al helemaal niet meer.
quote:vind je iemand spontaan ontmoeten ongemakkelijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
quote:Zeg ik ergens dat ik niet wil daten via zo'n site?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar omdat je niet wil daten via zo'n site, bedoelde ik alleen maar.
quote:Oh, dat dacht ik...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik niet wil daten via zo'n site?
quote:Nee juist niet . Via een datingsite is het eerder ongemakkelijk omdat er zo gericht is op relaties.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind je iemand spontaan ontmoeten ongemakkelijk?
voor veel mensen is een datingsite makkelijk ivm druk leven en minder sociale contacten
niet meer elke week de kroeg in duiken en zo zorgt er ook voor dat je minder snel 'nieuw vlees' ontmoet.
tegenwoordig is het gewoon wel erg simpel via een datingsite voor velen.
ikzelf vind het gewoon saai merk ik maar ok
ook ik ga er mss wel weer eens aangeloven omdat ik ook niet elke week 'nieuw vlees' tegenkom
quote:Bij vrouwen moet je iets zoeken achter de zinnen die ze zeggen. Ik zeg gewoon wat ik denk en daar zit verder niets achter.
quote:Ik zeg altijd, je moet het begin vergeten en daarna gewoon doen alsof het een date is net als wanneer je elkaar ergens anders ontmoet, je hebt wat gekletst, je ziet elkaar en verder is het niet zo anders denk ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nee juist niet . Via een datingsite is het eerder ongemakkelijk omdat er zo gericht is op relaties.
quote:het probleem is nu juist om door dat begin heen te bijtenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, je moet het begin vergeten en daarna gewoon doen alsof het een date is net als wanneer je elkaar ergens anders ontmoet, je hebt wat gekletst, je ziet elkaar en verder is het niet zo anders denk ik.
Maar ieder zijn ding.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het probleem is nu juist om door dat begin heen te bijten
als iemand me al vraagt: waar kom je vandaan dan heb ik al de neiging om er mee te kappen!
quote:Ik kijk op Paiq gewoon naar de kilometers en als het weinig is, dan zeg ik, woon je daar of daar? Da's lekker dichtbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |