abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87966968
Beste Medefokkers,

Zie hieronder het huil verhaal van een jongen die niet wil inzien dat hij vandaag naar alle waarschijnlijkheid is gedumpt door zijn vriendin (duh).

Onderhand zijn we 10 maanden bij elkaar en de laatste maand was gevuld met meerder incidenten, ruzies en t nodige gehuil en naar bovenkomende onzekerheden.
Mijn vriendin liet mij vandaag weten na een zware week voor onze relatie dat ze niet meer weet wat zij wilt, en niet weet of ze nog steeds van mij houdt. De afgelopen maand heeft ze zich niet speciaal gevoeld en vaak ongelukkig rondgelopen door de problemen die er waren tussen ons 2. Normaal als wij ruzies hadden werden deze uitgesproken en weer goedgemaakt met de nodige zoetsappige praat naderhand.

De toon van ons laatste telefoon gesprek was heel anders. Ik voelde de afstand in dr stem en in dr manier van reageren. Niet overstuur of gekwetst maar alsof ze met een koel hoofd er over praatte. Ik gaf uiteraard te kennen dat ik nogsteeds zielsveel van haar hou en zei dat na X aantal maanden miss een fase aanbreekt waarbij we elkaar op een andere manier leren kennen en dat dat niet altijd zonder horden en stoten zal gaan.

Verder als nare afsluiting, zei ze het volgende wat ik echt een kutstreek vind: " als je me goed genoeg kent dan weet je al wat ik ga beslissen" en " ik ga er over nadenken doe jij dat ook". Dus ze zegt ik weet t niet maar ik weet t eigenlijk we'll. Ze heeft niet gezegd dat ze niet meer van me houdt maar kon mij ook niet zeggen dat ze WE'LL van mij houdt.

Ze had het er tot nu toe met niemand over gehad, ik vroeg dr of t niet verstandig was om met dr beste vriendin te praten miss dat zij haar een spiegel voor kunnen houden.

Na ons telefoongesprek, kreeg ik 2 uur later de volgende ping: " here you are, ik heb met 2 mensen erover gehad en ik had je al gezegd dat dat een slecht idee was, mja je hebt je zin gekregen". Vervolgens vraag ik haar wat ze daarmee precies bedoeld en of dit via de ping zou moeten gaan. Ze zegt me dat ze me dat alleen wou mededelen. Ondertussen loopt ze me natuurlijk we'll zwaaaar op te naaien met zulke pings, wetende hoe ik ben en hoe ik deze dingen ervaar. Ik heb haar niks terug gestuurd .de eer aan mezelf gehouden, ik wil niet te horen krijgen over de ping dat t klaar is, of haar de satisfaction geven dat ik als hondje vraag wat ze van plan is met mij. Alsof zij de rechter is en beslist wat er gebeurd.

Ik denk vandaag, dinsdag, niks te laten horen. En zoals afgesproken erover na te denken en t te laten bezinken.

Ergens zie ik hoop. Ik weet dat ze zooo fucking veel van me houd/heeft gehouden dat ze nooit zonder veel pijn er een einde aan kan maken, verder zij ze we'll is dat ze er nooit een einde aanmaakt maar t laat doodbloeden.

Zie ik het goed? Is het klaar en kan ik verwachten dat de kous af is? Of is dit een heel ziek gespeeld spel waar ze me voor eens en altijd wil duidelijk maken hoe erg ze gekwetst is en dat ik iets moet doen om t goed te maken? Ze kon me niet vertellen of ze we'll of niet van me houdt, terwijl ze niet type is om er doekjes erom te winden.

Ik wil er zo graag voor gaan. Dat heb ik dr ook duidelijk gemaakt, maar haar acties van vandaag zijn echt te lelijk en doen mij twijfelen aan haar. Ze kwam over als een verwend nest, die mij ffe gaat laat wachten/ inspanning houden.

Ik ga haar morgen niks sturen of bellen. Of moet ik dit juist we'll doen? Ik weet t niet . Miss wil ze nu meer dan ooit dat ik achter dr aan zit. Of ze wil me dumpen, alleen als ik haar nu niet contacteer dat ze begint te beseffen wat ze mist. Dat ik vervolgens woensdag of donderdag vraag om af te spreken face to face. En dan letting the chips fall where they may. Ze is boos, gekwetst en hoop dat ze inziet dat ze niet zonder me wil of kan ookal was t niet perfect tussen ons de afgelopen maand.
pi_87966998
Wat een GTST drama, wind er geen doekjes om en reageer zoals je normaal reageert op haar.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:09:49 #3
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_87967118
Lekker om zo heel je verhaal hier om 6 uur sochtends neer te zetten, slechts geslapen ofzo? :P
Beste wat je kan doen nu is even sterk zijn en een tijdje niks van jezelf laten horen, nu niet gaan overkomen als een hopeloos mannetje...
pi_87967596
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 07:09 schreef YazooW het volgende:
Beste wat je kan doen nu is even sterk zijn en een tijdje niks van jezelf laten horen, nu niet gaan overkomen als een hopeloos mannetje...
Wat een bullshit.....

TS; je vriendin voelt de liefde tussen jullie niet meer. Ze heeft duidelijk bevestiging en genegenheid nodig. Die heb je haar duidelijk al een hele tijd niet meer gegeven. Als je nu "sterk bent" dan is het eenvoudigweg voorbij.

Houd je nog van haar? Dan is de enige kans die je nog maakt nu naar haar toe gaan en haar duidelijk maken dat je verder wilt met haar. Dat ze veel voor je betekend en dat je haar niet kwijt wilt. Geef haar die bevestiging. Maar dan wel "in person" want ping, twitter, facebook, zelfs telefoon is in deze echt te afstandelijk en gaat meer kapot maken dan redden.

Laten we allemaal eens ophouden met dat gezeik van "sterk zijn", daar is nog nooit een relatie beter van geworden.
pi_87967735
gezien de OP hoop ik gewoon dat die relatie snel uitgemaakt wordt.... of door de vriendin maar desnoods gewoon door de TS zélf;

als je zo zielig loopt te mekkeren over je partner, en ergerlijke 'ik-bel-niet-terug-of-ga-vage-hints-geven' ; is er gewoon geen restje liefde, en geen enkele basis om verder te zijn, tenzij beide partners een Masochistische insteek hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:54:49 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87967872
advies nodig met me relatie! meisjes lees dit.
Was op zich best we'll handig geweest om gewoon in dat topic verder te gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:43:59 #7
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87968619
Ik ga de topics a'llebei ff volgen.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87969032
Wat ik wel weer leuk vond is om te zien hoe TS zelf een beetje er om heendraait, en al langer met deze dame en zichzelf in de knoop zit.
(en het zijn bij lange na geen 10 maanden zoals TS beweert overigens.. in Maart was de dame in kwestie nog maagd, en pas in mei/juni ergens werd het pas echt 'iets')

Kortom: kalverliefde en puberverdriet
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:19:43 #9
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87969353
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:04 schreef bushwackerish het volgende:
Wat ik wel weer leuk vond is om te zien hoe TS zelf een beetje er om heendraait, en al langer met deze dame en zichzelf in de knoop zit.
(en het zijn bij lange na geen 10 maanden zoals TS beweert overigens.. in Maart was de dame in kwestie nog maagd, en pas in mei/juni ergens werd het pas echt 'iets')

Kortom: kalverliefde en puberverdriet
omg zit ik in een pubertopic te posten???? :')
dan ben ik weg.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:19:02 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87971063
Gewoon face to face spreken en haar laten zien hoe je echt voelt. Maar natuurlijk niet als een wanhopige mietje gaan huilen en smeken. Maar wel duidelijk maken dat je echt van haar houdt en dat aan je relatie wil werken.

Als ze dat niet wil, dan zal jij niet de enige zijn waar zijn eerste serieuze relatie niet is geeindigd zoals je had gewild. Dan is dit een perfecte tijd van jezelf en je fouten te leren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:28:33 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_87971374
Vroeger toen pingen nog gewoon de bereikbaarheid van computerapparatuur testte... ;(
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:19:44 #12
314138 Efilcaz
Altijd netjes en beleefd
pi_87975130
Niet onrelevant voor dit topic is de vermelding van jullie leeftijden :) (waarin ontkenningen ook direct bevestigingen zijn :Y )

.
.
pi_87975233
Laat zien dat je haar waardeert. Niet gewaardeerd worden is een relatiekiller, been there, done that. Het laatste wat je nu moet doen is niets van je laten horen, je vriendin heeft blijkbaar het gevoel dat je niet zoveel om haar of de relatie geeft en dat bevestig je zo alleen maar.

Ik zou dus zeggen: ga (vandaag, niet morgen!) spontaan bij haar langs met een bloemetje/lief kaartje/klein cadeautje. Iets kleins, wat niet al te duur is, het gaat om het gebaar! Je moet ermee laten zien dat je wel veel van haar houdt, niet dat je haar probeert om te kopen, want daar trapt ze niet in.

Bied je excuses aan voor het feit dat het de laatste tijd niet lekker tussen jullie loopt. Zeg dat jij hier ook mee zit, maar dat je het vooral erg vindt dat zij daardoor al maanden zo ongelukkig is (laat dus zien dat je meer aan haar denkt dan aan jezelf!)
Zeg dat ze heel veel voor je betekent en noem een paar details waarom juist zij zo bijzonder voor je is.
Als ik het verhaal zo lees, ben je de laatste tijd niet bepaald de ideale vriend geweest. Je kunt je ernstige onzekerheden en verlatingsangst wel scharen onder: ja, zo ben ik nou eenmaal, maar feit is dat dit een relatie flink in de weg kan zitten en absoluut niet aantrekkelijk is. Zeg dus dat je hieraan (en misschien nog aan andere dingen) wilt werken (en doe dit dus ook! Doe geen loze beloftes) Laat zien dat je hebt nagedacht waarom de relatie stroef liep en bied je excuses aan voor bepaalde dingen als dat nodig is en je dat nog niet hebt gedaan (als je dat wel hebt gedaan voor die dingen, hoeft dat niet nog een keer, je hoeft niet duizendmaal sorry te zeggen!) ZEG DAT JE ERVOOR WILT VECHTEN!!!
Ik weet dat je haar dingen ook verwijt, maar dit is NIET het moment om daarover te beginnen. Haal nu maar even bakzeil en houd het bij de fouten die jezelf gemaakt hebt. Ze weet zelf als het goed is wel dat zij zich ook niet altijd even leuk gedragen heeft, dus wie weet komen de excuses van haart kant vanzelf. En anders kun je er altijd nog over praten als jullie relatie weer in beter vaarwater komt. (Ik hoop voor je dat dat gebeurt)
Probeer als het kan een beetje genegenheid te tonen (1 knuffel is genoeg, zoenen hoeft niet) en zeg dat je van haar houdt.
En heel belangrijk: luister naar wat ze te zeggen heeft en ga niet in discussie!

Belangrijk is dat je absoluut niet desperate of needy overkomt. Dat is in dit geval wel lastig, dus het is een beetje een kwestie van de gulden middenweg te vinden.
Zorg ten eerste dat je kalm bent. Ga niet huilen, smeken of jammeren. Word niet boos op haar. Dit soort dingen geven je vriendin het idee dat je dit nog steeds vooral voor jezelf doet en ze moet juist het idee krijgen dat het je om haar gaat.
Wees oprecht met wat je zegt en vindt. Doe geen beloftes die je toch niet na kunt komen. Bied geen excuses aan voor dingen waar je het niet mee eens bent. Zeg gerust dat je van haar houdt, maar doe dat niet honderd keer. 1 of 2 keer is voldoende.
Je mag dus ook best laten weten dat ze bijzonder voor je is en waarom dat zo is, maar ga hierbij geen hele waslijsten opnoemen. Je moet niet als een slijmbal overkomen. Kies een paar kleine dingetjes die je juist aan haar zo leuk vindt en waarmee ze anders is dan enig ander meisje dat je kent. De dingetjes waarom je juist op haar viel en niet op iemand anders. En noem die dingetjes 1 keer, je hoeft het niet te herhalen.
Luister naar wat ze te zeggen heeft en ga niet in discussie. Bied je excuses aan als je vindt dat ze gelijk heeft en laat merken dat je haar begrepen hebt.
Het kan zijn dat ze heel goed reageert op je verhaal en dan kun je je bezoekje dus gerust wat langer maken. Ga dan een leuke film kijken ofzo, tenzij ze graag verder wil praten, dan hoor je het vanzelf.
Als ze nog een beetje afstandelijk reageert en het nog steeds niet weet, ga dan weg als je gezegd hebt wat je wilde zeggen. Wees dan niet boos of verdrietig, maar knuffel haar gedag en zeg dat je, wat er ook gebeurt, haar en haar keuze respecteert. Ga daarna gewoon met opgeheven hoofd weg.

Ik hoop voor je dat dit werkt. Het klinkt alsof ik een expert ben op dit gebied, maar dat is niet waar, dus ik durf je geen garanties te geven. Ik geef alleen maar aan wat ik gewild had dat mijn ex (die het zomaar uitmaakte omdat z'n gevoel 'opeens' weg was) gedaan had. Wij hadden ook dikke keet en het liep al tijden stroef, mede omdat ik het idee had dat hij mij niet waardeerde en dat hij alleen maar aan zichzelf dacht. Klein verschil is dat ik daar dus inderdaad gelijk in had en dat jij nog kunt bewijzen dat je vriendin geen gelijk heeft.

Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door pink_lady_s op 26-10-2010 13:27:40 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:52:39 #14
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87976413
Het is over en uit als ik het zo lees.

quote:
Na ons telefoongesprek, kreeg ik 2 uur later de volgende ping: " here you are, ik heb met 2 mensen erover gehad en ik had je al gezegd dat dat een slecht idee was, mja je hebt je zin gekregen". Vervolgens vraag ik haar wat ze daarmee precies bedoeld en of dit via de ping zou moeten gaan. Ze zegt me dat ze me dat alleen wou mededelen.
Klinkt alsof ze het wil uitmaken en en passant nog even de schuld in jouw schoenen wil schuiven zodat zij met een schoon geweten een nieuwe relatie kan instappen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_87977990
Ik heb dr gesmst dat ik dr wil zien, vandaag.ze stemde in. Zal ik t bij haar thuis doen, of in de stad?

Ik ga proberen niet helemaal emo te gaan doen, en me als een man te gedragen. Ik ga van t beste uit, dat zij miss ook niet precies weet wat ze wil doen.

Wat zou beter zijn? Bij haar thuis of in de stad?

Me gevoel zegt dat ze al dr beslissing heeft genmaakt, al twijfeld ze ergens nog. Als ze me echt niet zou kunnen luchten zou ze niet toestemmen met een face to face gesprek, denk ik.

Dus meiden verder nog dingen waaraan ik moet denken of moet doen?
pi_87978305
ik zou er nog even fijntjes op terugkomen dat je haar niet mocht neuken, en dat pijpen en beffen voor jou echt niet genoeg is.
pi_87978495
Ik heb dr ontmaagd hoor :)
pi_87979710
Aan de OP is echt geen touw aan vast te knopen. :? :?
pi_87979958
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Ik heb dr gesmst dat ik dr wil zien, vandaag.ze stemde in. Zal ik t bij haar thuis doen, of in de stad?

Ik ga proberen niet helemaal emo te gaan doen, en me als een man te gedragen. Ik ga van t beste uit, dat zij miss ook niet precies weet wat ze wil doen.

Wat zou beter zijn? Bij haar thuis of in de stad?

Me gevoel zegt dat ze al dr beslissing heeft genmaakt, al twijfeld ze ergens nog. Als ze me echt niet zou kunnen luchten zou ze niet toestemmen met een face to face gesprek, denk ik.

Dus meiden verder nog dingen waaraan ik moet denken of moet doen?
Gewoon bij jou thuis doen.
Kudo's.
pi_87980165
Als je (bijna ex)vriendin afstandelijk blijft doen en dingen zegt zoals 'eigenlijk weet je toch allang' of 'je hebt je zin hoor' dan klinkt dat een beetje alsof ze je een zeur vindt.. Ik wil niet rot doen hoor, maar misschien is het goed om ook eens de hand in eigen boezem te steken.
pi_88001598
even benieuwd hoe het is afgelopen?!
S. 2014
J. 2016
pi_88010808
Het is goed afgelopen! Alles is goed gemaakt en heerlijke agressieve make up sex:)

Ik doe we'll zo blij enzo maar feit blijft dat toen t allemaal gebeurde (de ruzie) zij het echt smerig heeft gespeeld. Zo van ik weet niet of ik van je hou, als je me goed kent dan weet je wat IK beslis. En ik ga er over na denken dan doe jij dat ook dan spreek ik je later! En me vervolgens een nacht en ochtend laten "bungelen". En en passant kwam ik er vandaag achter dat ze toen ook al wist dat ze t goed wou maken. Dat soort dingen zetten mij weer aan r twijfelen. Ik zal t nooit vergeten. Niet dat ik t met zoveel woorden heb benoemd. Maar is een kutstreek naar iemand toe die zoveel van je houd.

Maar verder kan ik niet klagen. T is een verwend nest en ik moet er mee leven of dumpen. Niet dat ik zo negatief wil overkomen maar kom op dat is geen manier van omgaan met mensen.
pi_88010851
@ pink lady en keep walkin :

Dank voor het we'll ocerwogen advies, t heeft me echt geholpen met het handele van de sitautie
pi_88011538
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Voor de volgende keer: Houd nou eens op met dat SMSen, pingen, facebooken, twitteren, en alle soortgelijke onzin. Ga er gewoon langs! SMS is niet romantisch, het is koud zakelijk. Is dat echt wat je over wilt brengen? Koude zakelijkheid?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:50:30 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88013545
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 02:14 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Het is goed afgelopen! Alles is goed gemaakt en heerlijke agressieve make up sex:)

Ik doe we'll zo blij enzo maar feit blijft dat toen t allemaal gebeurde (de ruzie) zij het echt smerig heeft gespeeld. Zo van ik weet niet of ik van je hou, als je me goed kent dan weet je wat IK beslis. En ik ga er over na denken dan doe jij dat ook dan spreek ik je later! En me vervolgens een nacht en ochtend laten "bungelen". En en passant kwam ik er vandaag achter dat ze toen ook al wist dat ze t goed wou maken. Dat soort dingen zetten mij weer aan r twijfelen. Ik zal t nooit vergeten. Niet dat ik t met zoveel woorden heb benoemd. Maar is een kutstreek naar iemand toe die zoveel van je houd.

Maar verder kan ik niet klagen. T is een verwend nest en ik moet er mee leven of dumpen. Niet dat ik zo negatief wil overkomen maar kom op dat is geen manier van omgaan met mensen.
Het is inderdaad niet netjes van haar, maar dit moet geen wraakspel gaan worden, he? Omdat zei zich als een puber gedraagd betekent niet dat jij dat ook moet gaan doen. Als jij volwassen blijft dan ga je veel beter voelene dan als je kinderachtig manieren gaat zoeken om haar terug te pakken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')