quote:Je geeft nu zelf al antwoord op je vraag, maak het goed! Praat met haarOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Hmm dumpem? Was t maar zo makkelijk. Ik hou teveel van haar om me dat aan te doen.
quote:Juist niet, zou ik zeggen. Dat gaat wanhopig en zwak overkomen.Op maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef heloef het volgende:
Ten eerste praat aub in 1 taal.
Ten tweede gewoon een keer langs gaan. En juist heel veel bellen anders denkt zij dat je de relatie niet heel belangrijk vindt.
quote:Alles moet dus altijd gebeuren op het moment dat jij daar behoefte aan hebt en op de manier die jij kiest. Ik zou je ook je zin niet geven, drammerige mannetje ben je dan.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef jongenjeweettoch het volgende:
@ keep walking.
Ik kan soms erg emo doen in een confrontatie. na t feestje had ik al gelijk door dat ze me de cold shoulder gaf. Ik hou er niet van als ik vraag " wat is er" of " ik wil t uitpraten" dat ik dan als enig antwoord krijg: " er is niks" of " als je mee wil gaan moet jezelf weten".
Ik heb dr die nacht na t feestje thuis ( we waren beide niet bezopen) meerdere keren gezegd op een felle toon ik wil t uitpraten bla bla bla. Ze blijft koppig doen. Daar word ik zo fockin loco van.
quote:Ik denk dat TS zijn vriendin beter kent en daarom een betere beslissing hierover kan nemen.Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Juist niet, zou ik zeggen. Dat gaat wanhopig en zwak overkomen.
quote:Ja of het komt over als dat het hem geen bal kan schelen.Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Juist niet, zou ik zeggen. Dat gaat wanhopig en zwak overkomen.
quote:Of hij kan een normale aantal moeite doen. Een paar keer opbellen en 1 of 2 smsjes sturen (per dag) en verder wachter om te kijken hoe ze reageert. Maar niet 35 keer per dag bellen en 20 smsjes sturen totdat je ze reageert.Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of het komt over als dat het hem geen bal kan schelen.
quote:Of ze denkt dat ze alles kan flikken omdat TS toch als een hondje achter haar aanloopt.Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of het komt over als dat het hem geen bal kan schelen.
quote:Nee joh ik heb het over een paar keer per dag het moet geen 20x zijn.Op maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Of hij kan een normale aantal moeite doen. Een paar keer opbellen en 1 of 2 smsjes sturen (per dag) en verder wachter om te kijken hoe ze reageert. Maar niet 35 keer per dag bellen en 20 smsjes sturen totdat je ze reageert.
quote:Ow, je hebt gister nog contact gehad? Ik snap er niks meer van..Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Gister toen we net afscheid hadden genomen had ik dr gelijk een sms van twv 6 smsjes gestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |