abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87952563
Beste medefokkers,

Ik maak er een gewoonte van om eens per maand in een kleine crisis terecht te komen als t op minute relatie aankomt. Deze maand is het ook weer raak.
Wie mijn posts hebben gevolgd weten dat ik kamp met ernstige onzekerheden en een tikkeltje verlatings angst hahaha ja zelf gediagnoseerd !!

Mijn vriendin en ik ( we hebben 10 maanden met elkaar) houden veel van elkaar. Beide zijn we niet erg ervaren met relaties en miss ben ik daarom zo anxious als er weer een ruzie of probleem ontstaan tussen ons 2.
We hadden nooit echt major problems. Afgelopen zomer hebben we t samen 2 weken met elkaar kunnen uithouden zonder ook maar 1 probleem. Nu lijkt t dat we in de laatste 2 maanden vaker ruzie hebben gehad dan in de voorgaande 8 maanden.
Ik twijfel niet aan haar liefde voor mij, en ik zelf oook veel van haar. Dit heb ik laten merken door woorden en daden.

Nu wil t dat we een kleine koude oorlog hebben. Ik was meegegaan naar een feestje van een vriendin van haar en we hadden afgesproken van te voren op tijd weg te gaan. Door omstandigheden kon dat niet en ik was in eerste instantie erg geirriteerd. Vervolgens had ik mij erbij neeergelegd en wou er t beste van maken. Toen kreeg ik uit t niets ( zo goed als, want miss was ik ook beetje dom aan t doen :p). De opmerking " jaa ga maar weg als je zo graag weg wilt gaan" . Dit ging vanwege vervoer e.d.
Vervolgens kreeg ik de silent treatment. Heel naar en onvolwassen naar mijn mening! De volgende dag hadden we een andere afspraak voor een andere social gathering met wat van haar familie leden, die al ver van tevoren was gepland. Ik heb geprobeerd t een en ander uit te praten maar er kwam niks zinnings uit. Vervolgens naar haar family! Beetje awkward maar we'll ok. Vervolgens de terugreis naar jhuis. Niks gezegd beide. Nu een dag later

Ik neem afscheid, zeg dat ik van dr hou en vertrek ( dat is wat ZIJ wou btw). Ik sms dr met laten we t uitpraten negeren heeft geen zin. Geen reactie. Nu zijn we een dag verder en ik heb dr gebeld aan t begin van de avond. Geen reactie tot nu toe.
En wat eerder die week ook afspeelde was dat ze dacht dat iik miss uitgekeken op dr was omdat ik had gezegd dat we lekaar mis iets vaak zagen t ik meende t want we zagen elkaar echt elke dag , ik bleef vaak bij dr slapen + ze vond een foto op me tel van een meisje. Ik ga niet vreemd en ben t ook niet van plan btw. Dit nacht had ik haar huilend in bed. Omdat ze een maanf geleden miss zwanger dacht te zijn en ze zou t gaan houden als dat zo was en dat ik nu opeens uitgekeken op dr zou zijn. ik heb dr goed duidelijk gemaakt dat ze mijn enige is. Toch denk ik dat dit voorval ook meespeelt met haar reactie op ons. Ruzie om dat feest. Ik wil dr niet verleizen over bullshit.
Wat behoor ik te doen? Ik heb 2x geprobeerd t te bespreken. Zij geeft me geen reactie. ik ga niet plakkerig doen en 100000 x bellen/smsen enzo. ik wil t we'll cool spelen enzo. Hoewel ik zo'n slecht gevoel over dit ales heb. Hier speelt me verlatings angst natuurlijk weer op.
Moet zij nu t contact initieren? Of moet ik gewoon alles benoemen en zeggen " fuck dit spelletje, ik wil t uitpraten laat me weten. Als ik niks hoor dan weet ik je antwoord"
Of is dat weer onnodig dreigen. Ik weet gewoon dat we laatste tijd veel problemen hebben gehad en wil t allemaal goed maken. Ik hou zoveel van dr, is niet gezond meer.
Dus haar ruimte geven en niet te opdringerig lijken, aan de andere kant bij ander gezeik bleef ik ook aandringen en uiteindelijk gaf ze ook toe.
Me doel is om haar weer in me armen te kunnen sluiten zonder t risico te nemen dat ik dr verder weg duw met me tacktieken
pi_87952805
Oké
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:46:24 #3
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_87952874
Besluit eens om in het Nederlands of Engels te communiceren.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_87953043
Ja oke! Volgende keer helemaal in t nederlands :)
Zoals je kan zien zit dit me echt dwars! En wat advies zou geen kwaad kunnen. Ik weet dat het een lange post is. Ik moet gewoon me ei kwijt.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 20:50:32 #5
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87953082
Zeg dat je met haar wilt praten (dus geen ruzie om een feestje oid bespreken) en dat het heel belangrijk voor je is. Reageert ze daar niet op dan weet je genoeg. Succes!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_87953537
Dumpen
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:06:17 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87953878
Geen idee, man. Dit is echt zoiets dat je moet uitpraten?

Misschien is ze onzeker dat je haar zal verlaten? Misschien is ze, door wat er allemaal gebeurt, onzeker geworden over alles?

Uiteindelijk is de oplossing uitpraten. Doe dat gewoon rustig en zonder boos te worden. Ik heb het idee dat wanneer jij iets wil uitpraten, dat je heel emotioneel wordt en ook dat je stoer doet. Juist wanneer je problemen heb met je vriendin of wie dan ook, moet je nooit stoer doen. Tenminste niet als je de relatie wil behouden zonder vreemdgaan enzo. Met stoer bedoel ik dat je vooral dominant wil zijn. Je moet mensen zeker niet over je heen laten lopen, maar als je de hele tijd dominant wil zijn dan komt het ook niet goed.

Je moet gewoon rustig uitpraten, haar kant begrijpen en accepteren en vervolgens jouw kant uitleggen. Niet boos worden, niet uitschelden, geen bedreigingen, geen negeren, enz. Soms mag je wel boos worden natuurlijk, maar je moet altijd redelijk kunnen blijven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87953886
Hmm dumpem? Was t maar zo makkelijk. Ik hou teveel van haar om me dat aan te doen.
pi_87954004
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Hmm dumpem? Was t maar zo makkelijk. Ik hou teveel van haar om me dat aan te doen.
Je geeft nu zelf al antwoord op je vraag, maak het goed! Praat met haar :) . Of laat haar even een tijdje rusten en wacht totdat ze contact met jou opneemt.
pi_87954185
Ik denk niet dat dit goed kan komen eigenlijk :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_87954405
Je bekijkt alles heel erg vanuit jezelf: zo van eerst was ik geirriteerd, maar toen wou ik weer gezellig doen en toen deed zij stom. Ja kerel, actie en reactie. Je kunt niet zeggen dat je zelf geirriteerd mag doen als er iets voorvalt, maar zij mag dat niet als ze zich stoort aan hoe jij deed toen je geirriteerd was. Jij lijkt te bedenken wanneer iets 'klaar' is en als dan zij niet ook du moment bijdraait vind je dat maar raar.

Wat je moet leren is communiceren over zulke dingen. Wat jij nu 'het cool spelen' vindt is gewoon onvolwassenheid. Als je een serieuze relatie wil, moet je praten. Dus zo'n geirriteerd moment afsluiten door te zeggen, sorry ik was even geirriteerd over [whatever] maar eigenlijk gaat het nergens over, zullen we weer gezellig doen? En als zij dan nog wat wil zeggen daar gewoon naar luisteren en dat niet zien als dwarsliggen. Het gaat er uiteindelijk om, dat je het samen leuk hebt en daarvoor moet je nou eenmaal elkaar tegemoet komen en samenwerken zeg maar. Dus niet altijd alleen je eigen perspectief aanhouden maar snappen dat het in haar beleving anders kan zijn gegaan (bijvoorbeeld: zij vond dat wat jou irriteerde helemaal niet irritant dus voor haar lijkt het alsof jij om niks moeilijk zit te doen, dus dat irriteert haar).
pi_87954506
@ keep walking.

Ik kan soms erg emo doen in een confrontatie. na t feestje had ik al gelijk door dat ze me de cold shoulder gaf. Ik hou er niet van als ik vraag " wat is er" of " ik wil t uitpraten" dat ik dan als enig antwoord krijg: " er is niks" of " als je mee wil gaan moet jezelf weten".
Ik heb dr die nacht na t feestje thuis ( we waren beide niet bezopen) meerdere keren gezegd op een felle toon ik wil t uitpraten bla bla bla. Ze blijft koppig doen. Daar word ik zo fockin loco van.

@ studente18
Ik wil t goed maken maar ik krijg geen antwoord op 2 telefoontjes en een lange sms. Ik wil zo graag weten wat zij denkt!! Miss is ze inderdaad over de hele relatie van ons aan t twijfelen door alles wat is gebeurd. Maar tegelijkertijd weet ik dat ze zoveel om me geeft!
Maar je weet wat ze zeggen : " when a women is fed up .. Aint nothin you can do about it"
ik heb niets liever dan hoor weer in me armen!
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:22:24 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87954732
Ten eerste praat aub in 1 taal.

Ten tweede gewoon een keer langs gaan. En juist heel veel bellen anders denkt zij dat je de relatie niet heel belangrijk vindt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:24:33 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87954841
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef heloef het volgende:
Ten eerste praat aub in 1 taal.

Ten tweede gewoon een keer langs gaan. En juist heel veel bellen anders denkt zij dat je de relatie niet heel belangrijk vindt.
Juist niet, zou ik zeggen. Dat gaat wanhopig en zwak overkomen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87954880
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef jongenjeweettoch het volgende:
@ keep walking.

Ik kan soms erg emo doen in een confrontatie. na t feestje had ik al gelijk door dat ze me de cold shoulder gaf. Ik hou er niet van als ik vraag " wat is er" of " ik wil t uitpraten" dat ik dan als enig antwoord krijg: " er is niks" of " als je mee wil gaan moet jezelf weten".
Ik heb dr die nacht na t feestje thuis ( we waren beide niet bezopen) meerdere keren gezegd op een felle toon ik wil t uitpraten bla bla bla. Ze blijft koppig doen. Daar word ik zo fockin loco van.
Alles moet dus altijd gebeuren op het moment dat jij daar behoefte aan hebt en op de manier die jij kiest. Ik zou je ook je zin niet geven, drammerige mannetje ben je dan.
pi_87954912
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk dat TS zijn vriendin beter kent en daarom een betere beslissing hierover kan nemen.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 21:26:40 #17
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87954950
Stel een deadline in. Geef haar een week de tijd om het uit te praten, reageert ze niet en blijft ze onverschillig doen dan is het over.
In elke relatie komen problemen voor, maar als zij blijft mokken en je loopt te negeren vanwege een (paar) ruzietje(s) moeten jullie je eens afvragen of zij er eigenlijk wel aan toe is.
Het is tenslotte geen kinderverkering, toch?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:28:20 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87955033
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja of het komt over als dat het hem geen bal kan schelen.
C'est la vie
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:30:36 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87955138
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Of hij kan een normale aantal moeite doen. Een paar keer opbellen en 1 of 2 smsjes sturen (per dag) en verder wachter om te kijken hoe ze reageert. Maar niet 35 keer per dag bellen en 20 smsjes sturen totdat je ze reageert.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 21:31:11 #20
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87955179
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Of ze denkt dat ze alles kan flikken omdat TS toch als een hondje achter haar aanloopt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:33:45 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87955323
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Of hij kan een normale aantal moeite doen. Een paar keer opbellen en 1 of 2 smsjes sturen (per dag) en verder wachter om te kijken hoe ze reageert. Maar niet 35 keer per dag bellen en 20 smsjes sturen totdat je ze reageert.
Nee joh ik heb het over een paar keer per dag het moet geen 20x zijn.
C'est la vie
pi_87955377
Ik bel dr vanavond rond 11en weer.

Ik had dr gebeld om 6en vanavond, 2x. Gister toen we net afscheid hadden genomen had ik dr gelijk een sms van twv 6 smsjes gestuurd. Met van ja t is miscommunicate, vind kut dat afgelopen dagen niet echt perfect tussen ons liep, ik ben er voor je, neem je ruimte, ik hou van je.

Dus ik bel dr vanavond. Denk niet dat ze opneemt. Dan zal ik dr nog is smsen. Wat ik erin zet no idea. Dat ik rustig blijf en niet ga smeken staat we'll vast.
pi_87955653
In jouw taal:
Dude, snap haar message, ze dont wil je anymore. Say houdoe to haar. kusje en hugs
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:40:21 #24
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_87955667
Sjonge he, sorry dat ik t zeg, maar ik vind je vriendin echt een bitch dat ze niet terugsmst. Ik zou gewoon wachten tot zij terugsmst of even langsgaan. Dit slaat echt nergens op.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 21:41:37 #25
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87955740
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Gister toen we net afscheid hadden genomen had ik dr gelijk een sms van twv 6 smsjes gestuurd.
Ow, je hebt gister nog contact gehad? Ik snap er niks meer van..
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')