quote:dat jaOp dinsdag 26 oktober 2010 01:03 schreef trovey het volgende:![]()
Stop eerst met je huidige relatie en ga dan voor een volgende is wel zo correct naar je huidige vriendin toe.
quote:En daar ging je de fout in.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef janmuldernl het volgende:
Nu afgelopen weekend uit geweest en heel leuk meisje ontmoet. Ook mee gezoend.
quote:Je kan op vele manieren van iets of iemand houdenIk twijfel omdat ik wel heel veel van mijn vriendin hou! Echt waar!
quote:Nee, je mist iets bij haar. Ik voorspel dan ook dat jij je vriendin niet trouw kan blijven...Alleen ik mis een bepaalde passie ofzo... Zoek ik naar iets onzinnigs?
quote:Mwah, zo'n type lijkt het me niet te zijn, aangezien hij ook niet hoeft te horen dat hij "zo'n lul" is.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
En 'daten' met een ander? Was je dat echt van plan om te doen terwijl je nog bezet bent?
Probeer je dan helemaal niet te achterhalen WAAROM je die behoefte hebt?
quote:Waarschijnlijk omdat het een lul is.
quote:Ja tenzij zij er van af weet en mee in stemt anders hou je haar voor de gek en dat verdient ze niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef janmuldernl het volgende:
misschien toch anders formuleren: als je twijfelt over je relatie, moet je daar dan wat mee doen of niet? Mag je met iemand anders daten of moet je perse eerst je huidige relatie eerst verbreken? Misschien is je twijfel juist wel goed, en kom je er na een date met iemand anders pas achter dat je twijfels onzinnig waren...
quote:Laat haar zichzelf ook nog ff schuldig voelenOp dinsdag 26 oktober 2010 01:16 schreef heloef het volgende:
Je bent inderdaad een lul aangezien je zoent met een meisje terwijl je vriendin in het buitenland zit dat wou ik ff gezegd hebben.
Je moet er nu een eind maken met de vriendin die je voor de gek houdt je hebt gewoon veel meer emoties bij die andere meid. Nou als je daar fantastische sex mee hebt moet je gewoon eerlijk zijn tegen de ander en zeggen dat je bij haar een stuk lust en passie mistte.
quote:Als je dat na 6 jaar een relatie te hebben hier moet navragen dan heb je geen kaas gegeten van relaties en de gevoelens van je partner.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef janmuldernl het volgende:
misschien toch anders formuleren: als je twijfelt over je relatie, moet je daar dan wat mee doen of niet? Mag je met iemand anders daten of moet je perse eerst je huidige relatie eerst verbreken? Misschien is je twijfel juist wel goed, en kom je er na een date met iemand anders pas achter dat je twijfels onzinnig waren...
quote:Beter eerlijk zijn dan dat ze zichzelf van alles in dr hoofd haalt (ik ben lelijk, ik ben saai )Op dinsdag 26 oktober 2010 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat haar zichzelf ook nog ff schuldig voelen
quote:Ligt eraan hoe je het uit legt.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat haar zichzelf ook nog ff schuldig voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Ja een gesprek met een psychiater zou kunnen helpen om alles voor jezelf op een rijtje te krijgen. Verder is met haar praten ook een goede optie aangezien zij ook vreemd is gegaan zal ze je best in jou kunnen verplaatsen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:24 schreef janmuldernl het volgende:
ach, tuurlijjk reageer ik nog wel. Maar weet je, je zit met een probleem. Je stelt een serieuze vraag, en vervolgens krijg je allerlei morele oordelen van allerlei heilge boontjes, waar je dan ook nog eens geen reet aan hebt. Kijk, ik weet ook wel dat het niet echt sympathiek is, maar goed, in een perfecte wereld gaat alles zoals het hoort. Mijn vriendin is overigens ook wel eens vreemd gegaan. Stuff happens. Als je dan meteen al zo'n oordeel neerlegt, dan heb je denk ik weinig levenservaring.
Het gaat mij er niet om simpelweg een mening te lezen, wat mij juist interesseert zijn de beweegredenen achter een mening. "je bent een lul" daar schiet je dan niet veel mee op he? Sommige reacties vind ik trouwens wel zinvol. Is vreemdgaan nog zo'n taboe dan? Maar daar ging het mij ook helemaal niet om. Ik wilde van mensen weten hoe om te gaan met twijfels in je relatie.
quote:Maar daar door kwam ie over als een lul.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vond die eerste OP toch een stuk duidelijker .
quote:Nog buiten dat vreemdgaan om he .Op dinsdag 26 oktober 2010 01:24 schreef janmuldernl het volgende:
ach, tuurlijjk reageer ik nog wel. Maar weet je, je zit met een probleem. Je stelt een serieuze vraag, en vervolgens krijg je allerlei morele oordelen van allerlei heilge boontjes, waar je dan ook nog eens geen reet aan hebt. Kijk, ik weet ook wel dat het niet echt sympathiek is, maar goed, in een perfecte wereld gaat alles zoals het hoort. Mijn vriendin is overigens ook wel eens vreemd gegaan. Stuff happens. Als je dan meteen al zo'n oordeel neerlegt, dan heb je denk ik weinig levenservaring.
Het gaat mij er niet om simpelweg een mening te lezen, wat mij juist interesseert zijn de beweegredenen achter een mening. "je bent een lul" daar schiet je dan niet veel mee op he? Sommige reacties vind ik trouwens wel zinvol. Is vreemdgaan nog zo'n taboe dan? Maar daar ging het mij ook helemaal niet om. Ik wilde van mensen weten hoe om te gaan met twijfels in je relatie.
quote:Daar heeft ie vast wat op verzonnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog buiten dat vreemdgaan om he .
Hoe kan iemand die niet eens eerlijk is naar zijn partner, zichzelf in godsnaam een spiegel voorhouden ?
quote:Kan gebeuren, mits je eerlijk bent...Op dinsdag 26 oktober 2010 03:49 schreef bushwackerish het volgende:
Wat is er zo slecht aan een beetje zoenen met iemand anders, terwijl je partner in het buitenland zit? Wat niet weet wat niet deert toch?
quote:doe niet zo ouderwets burgerlijk jaren 50...Op dinsdag 26 oktober 2010 07:05 schreef GameGirl20 het volgende:
" Mag je met iemand anders daten of moet je perse eerst je huidige relatie eerst verbreken?"
Is dat zo moeilijk om te bedenken? Heb je wel hersens..? Je snapt toch zelf ook wel dat dat vreemd gaan is..
quote:En dat kan jij voor een ander bepalen?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:26 schreef bushwackerish het volgende:
[..]
doe niet zo ouderwets burgerlijk jaren 50...
Daten met een beetje gezoen is echt geen vreemdgaan.
quote:wat niet weet wat niet deert toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat kan jij voor een ander bepalen?
quote:Fijne relatie!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:43 schreef bushwackerish het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert toch?
Had zijn partner maar niet voor langere tijd naar het buitenland moeten gaan.
quote:Ik zie een relatie als een afspraak tussen twee mensen. Die afspraak komt tot stand op basis van liefde, en daarmee vertrouwen, compassie, en een stuk zelfopoffering ten behoeve van die ander. Uit liefde.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:24 schreef janmuldernl het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:18 schreef AgLarrr het volgende:
Ik zie een relatie als een afspraak tussen twee mensen. [..] dan ben je naar mijn mening een lul. En niet alleen een lul, maar een lul zonder ruggengraat en eergevoel.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef Seven. het volgende:
Ik vraag me af hoe TS zichzelf nog wijs kan maken dat hij enorm van zijn vriendin houdt, terwijl hij met andere mensen wil 'daten'.
Kerel, als je zo graag anderen wil neuken, kies dan voor de vrijheid. Wees een vent en vertel je vriendin waar ze aan toe is.
quote:Ja maat, het is heel simpel. Je vraagt eerst of het ethisch verantwoord is om de vrouw waarmee je al 6 jaar samen bent, te bedriegen. Daarna wijzig je gauw je OP als de reacties negatief zijn, maar mensen weten dus al hoe laat het is en dus gaan ze daarop in. En niet meer op jouw secundaire vraag hoe om te gaan met je twijfels want die zijn allang niet meer relevant (en gezien het feit dat dat ook niet je eerste vraag was, denk ik ook niet dat je primair daarover zorgen maakt).Op dinsdag 26 oktober 2010 01:24 schreef janmuldernl het volgende:
quote:Je bent een grotere lul dan TS.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:43 schreef bushwackerish het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert toch?
Had zijn partner maar niet voor langere tijd naar het buitenland moeten gaan.
quote:Grappig. Ik heb een korte relatie gehad met een notoire vreemdganger. De eerste keer heb ik het hem direct betaald gezet en toen was het huis te klein.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Wanneer het gevoel er is moet je het gewoon doen, persoonlijk heb ik er ook altijd te lang mee gewacht
quote:Het begint met zoenen, en het eindigt met fullblown anale penetratie, buitenechtelijke zwangerschappen, stiekeme afspraakjes en dubbele relaties.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:49 schreef bushwackerish het volgende:
Wat is er zo slecht aan een beetje zoenen met iemand anders, terwijl je partner in het buitenland zit? Wat niet weet wat niet deert toch?
quote:psychiater? hij is niet ziek hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een gesprek met een psychiater zou kunnen helpen om alles voor jezelf op een rijtje te krijgen. Verder is met haar praten ook een goede optie aangezien zij ook vreemd is gegaan zal ze je best in jou kunnen verplaatsen.
quote:We leven niet meer in de jaren 70 dat alleen "gekke" mensen in therapie gaan. Ook gezonde mensen kunnen behoefte hebben aan een gesprek met een psychiater.
quote:psycholoog misschien maar kom op hè 't gaat over vermeend vreemdgaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
We leven niet meer in de jaren 70 dat alleen "gekke" mensen in therapie gaan. Ook gezonde mensen kunnen behoefte hebben aan een gesprek met een psychiater.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |