quote:
quote:Denk het jade waarschuwing kwam in ieder geval niet aan.
Tevens maakte mijn moeder mij net wakker (TS woont bij zijn moederTS gebruikt zijn moeder als wekker
TS heeft een goede band met zijn moeder
TS is een moederskindje
) en op de vraag "Wat wil je op je brood?" antwoorde ik op de één of andere manier "Gewoon gezonde hardwerkende Volendamse jongens toch". Neger wat.
quote:De wind huilt, het asfalt rustOp dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit heeft wel wat.
Alleen wat zou in de OP komen, man. Nachtserenades hoort kwaliteit vanaf post #1 te zijn.
quote:zwervers?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef zyx1981 het volgende:
Dit is een topic voorrrrr:
[ afbeelding ]
quote:Nee man!!!!
quote:Over een uurtjeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard, vanavond nog nachtkwebbels dang?
quote:Stuurde ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Kreeg jij die of stuurde jij die ?![]()
quote:NeeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
Refresht hij eigenlijk je PM 'unread messages' count ook? En die hele bovenbalk en alles? Want er staat wel meer toffe shit in nu.
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
Refresht hij eigenlijk je PM 'unread messages' count ook? En die hele bovenbalk en alles? Want er staat wel meer toffe shit in nu.
quote:Eerst zien dan gelovenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:31 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik heb anders geen lul hangen hoor
quote:Franneh heeft een klein piemeltjeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:31 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik heb anders geen lul hangen hoor
quote:Ik moest lachenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Franneh heeft een klein piemeltje
quote:Een clitorisjeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Franneh heeft een klein piemeltje
quote:Oke dat doe ik, zonder vertrouwen zouden we nergens zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef Franneh het volgende:
[..]
Geloof me maar op mijn woord dat ik een poesje heb
quote:Ja hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen die het eigenlijk toffer vinden wanneer er niet om de 5 posts weer een grote afbeelding tussenkomt?
quote:zo groot is het niet, en het is nodig.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen die het eigenlijk toffer vinden wanneer er niet om de 5 posts weer een grote afbeelding tussenkomt?
quote:Ik snap al die hindeposterij uberhaupt niet. Ik kom hier om dingen te lezen en te lachen, niet om fapmateriaal te bekijken.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Je kan de instant foto's uitzetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
quote:[14.gif]Op dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Elke post een afbeeldingOp dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
quote:DaaromOp dinsdag 26 oktober 2010 00:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oke dat doe ik, zonder vertrouwen zouden we nergens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |