SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Het is toch vrij makkelijk om in Photoshop/Paint.net/whatever de achtergrond weg te knippen?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
Heeft ut plaatje een transparante achtergrond?:P
quote:Ik heb hem even veranderd in de OP, bedanktOp dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
png: http://www.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/SolidSnake.png
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Notorious_Roy op 26-10-2010 13:00:41 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet nu niet of ik hem hier ook moet plaatsen, nou bij deze alsnog:
[ afbeelding ]
PS3
Heb je die setting zelf gefotoshopped of heb je snake er alleen ertussen gepaint?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:57 schreef WuTanG het volgende:
Ik heb zelf ook iets in elkaar geknutseld, stel dat ik mag winnen dan graag voor de Xbox 360.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk het laatstequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Heb je die setting zelf gefotoshopped of heb je snake er alleen ertussen gepaint?
Met die van mij heb ik veel met dat kind gekloot, kijk hoe die er eerst uitzagquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:17 schreef WuTanG het volgende:
Heb de setting gewoon ge'googled: http://www.myfreewallpape(...)recrow-halloween.jpg
Wat ik heb aangepast is Snake met Chainsaw, de SAW trap op de vogelafschrikker, Raiden achter en Jigsaw op de boom.
Lol ik d8 dat het chuckie wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met die van mij heb ik veel met dat kind gekloot, kijk hoe die er eerst uitzag
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |