quote:Haha okOp maandag 25 oktober 2010 23:44 schreef zarGon het volgende:
"IK GA JE VADER VERKRACHTEN" wordt de TT van het volgende topic..
quote:Je vader, niet jij.Op maandag 25 oktober 2010 23:45 schreef Bomil het volgende:
[..]
Haha okhebben we toch iets om naar uit te kijken
quote:Bedankt! even een kopje koffie maken dan, anders breekt het hele rolspellen uit elkaarOp maandag 25 oktober 2010 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
((Wie wil er een kopje koffie?))
deze is voor jou Bomil.
Wie nog meer?
quote:Turks koffie?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef Boca_Raton het volgende:
kofje koppie voor Triggershot.
Ik kwam Bomil even begroeten, nu zit ik koffie te drinken
quote:Uzumunu al...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Eh... nou... dit is koffie uit mijn simpele koffie-apparaat. Hoop dat het tóch smaakt (ik krijg wel altijd klachten, sstttt).
quote:Nee!
quote:Haha oke dan. Gewoon Nederlands? Er staat iets in de zin van, geniet er nou maar van, zonder te ondervragen hoe en watOp dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee!Ik had even wat woorden gekopieerd uit een online Turks woordenboek. (Al spreek ik wel een paar woordjes hoor)
quote:Mooi zo!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef Bomil het volgende:
[..]
Gaat prima hier, FOK! browsen onder de genot van een kopje koffie.
hoe gaat het daar?
quote:Nee joh, ik ga zo slapen, maar bedankt!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rookert ook een kopje koffie van mij? Op eigen risico, ik krijg altijd klachten
quote:SMAAKT NAAR KOFFIE MAN, SMAAKT NAAR KOFFIE. DIT IS GOED NIEUWS VOOR DE WERELD VAN DE WETENSCHAP. EEN HOOGTEPUNT. BELACHELIJK REVOLUTIONAIR.
quote:ahahahahahahaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef Bomil het volgende:
[..]
SMAAKT NAAR KOFFIE MAN, SMAAKT NAAR KOFFIE. DIT IS GOED NIEUWS VOOR DE WERELD VAN DE WETENSCHAP. EEN HOOGTEPUNT. BELACHELIJK REVOLUTIONAIR.
quote:Vind ik nooit zo lekker 'zitten' snachts.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Triggershot, trek een paar warme sokken aan dan.
quote:Heb je geen sokken aan?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vind ik nooit zo lekker 'zitten' snachts.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Bomil, weet je wat we binnenkort een keer kunnen doen hier? We nemen de lift naar de kelder van Fok!, daar waar al die gangen zijn. En dan gaan we af en toe door een deur naar een forum, gewoon even kijken.
Gewoon een uurtje rondstruinen onder alle fora. En er ligt natuurlijk een hoop ouwe troep en zo, kijken wat we tegenkomen. Is dat wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:18 schreef Bomil het volgende:
[..]
FOK! opent binnenkort een kelder heb ik gelezen
Het KeldertjeBestaat al heel lang heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:18 schreef Bomil het volgende:
[..]
FOK! opent binnenkort een kelder heb ik gelezen
Het KeldertjeOh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet die kelder. Gewoon de kelder waar al die gangen zijn, zoals onder een flat. Daar zijn alle deuren die naar de fora leiden.
quote:http://forum.fok.nl/index/forumindex Hier bedoel jeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh neeniet die kelder. Gewoon de kelder waar al die gangen zijn, zoals onder een flat. Daar zijn alle deuren die naar de fora leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |