quote:Je laat UIO_AMS in 020 vrijdag hoor!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je laat UIO_AMS in 020 vrijdag hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Ik ben er nog niet uit. Er zitten een paar heerlijke karakters tussen die wat mij betreft nog wel even mogen blijven hyperen daar.Op maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind trouwens dat die stoere rocker moet winnen, wat jij Cat?
En niet deze aflevering, maar gewoon de hele sjow!
quote:Zien jullie de tetten van oh-ohOp maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, hier kan niemand meer iets van maken
[ afbeelding ]
quote:Ik zie ze!Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:OOOOOOOOOOOOOOOOOOH
quote:Hallo, let eens ff een beetje op ja...Op maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehehe, wtf is dr met die krullen
En ik zie maar twee personen, wat een fake orgie zeg
quote:En lig jij lekker knusjes onder de dekens?Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo, let eens ff een beetje op ja...
Die krullen dat ben jij. Evenals die tettenDie drie benen, daarvan is er een van nummer 2, en zijn er twee van nummer 3. Mên. Nooit een trio gedaan zeker
quote:Mwah, als je die borsten in verhouding tot die benen ziet zijn er minstens 3 mensenOp maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehehe, wtf is dr met die krullen
En ik zie maar twee personen, wat een fake orgie zeg
quote:Nee, maar da's voor de nuance he... dat er niet gewoon een mislukt iemand opgevouwen in bed ligt, maar dat het er gewoon drie zijn. Mên. Zeker nooit een trio gedaan heOp maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie ze!Denk ik.
Maar oh-oh is toch niet van chocolade?
quote:Nee dat zei ik toch.Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo, let eens ff een beetje op ja...
Die krullen dat ben jij. Evenals die tettenDie drie benen, daarvan is er een van nummer 2, en zijn er twee van nummer 3. Mên. Nooit een trio gedaan zeker
quote:Aha! Een kennerOp maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, als je die borsten in verhouding tot die benen ziet zijn er minstens 3 mensen
quote:Ik gok dat die twee gespreide pootjes van Elies zijnOp maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En lig jij lekker knusjes onder de dekens?
quote:Nou zeg, niet zo denigrerend doen nu opeens he.Op maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar da's voor de nuance he... dat er niet gewoon een mislukt iemand opgevouwen in bed ligt, maar dat het er gewoon drie zijn. Mên. Zeker nooit een trio gedaan he
quote:Dus. Dat is ut 'm nou juist met trio's: je weet van gekkigheid niet meer waar je eigen lichaamsdelen uithangen en wat je in vredesnaam links en rechts van je ziet, voelt, proeft, likt, bijt! Dus!Op maandag 25 oktober 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat zei ik toch.
En sorry, maar die krullen en die tetten kunnen anatomisch gezien niet van mij zijn, ik wou dat ik twee van zulke bossen had
quote:Ik gok dat zij numero uno is.Op maandag 25 oktober 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok dat die twee gespreide pootjes van Elies zijn
quote:Nope, want ik nam de foto. Dus ik deed nog niet eens mee. Da's wel vreemd nu ik erover nadenk...Op maandag 25 oktober 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik gok dat die twee gespreide pootjes van Elies zijn
quote:SorryOp maandag 25 oktober 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Nou zeg, niet zo denigrerend doen nu opeens he.
quote:OMG, zo gaat het dus vrijdag voor mij worden!Op maandag 25 oktober 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus. Dat is ut 'm nou juist met trio's: je weet van gekkigheid niet meer waar je eigen lichaamsdelen uithangen en wat je in vredesnaam links en rechts van je ziet, voelt, proeft, likt, bijt! Dus!
quote:jawel hoor, een ananasOp maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Elke avond onderdompelen in chocola om ze op kleur te houden zeker?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jawel hoor, een ananas
[ afbeelding ]
quote:Bwhehehehehe, en met ananas is het altijd feestOp maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jawel hoor, een ananas
[ afbeelding ]
quote:Ik denk eerder dat er voor de paint gebruik gemaakt is van chocolade-bodypaintOp maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elke avond onderdompelen in chocola om ze op kleur te houden zeker?
quote:Elies onderhoudt ze, vraag het haar maarOp maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elke avond onderdompelen in chocola om ze op kleur te houden zeker?
quote:BoewhwhahahahahaOp maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
jawel hoor, een ananas
[ afbeelding ]
quote:Jeetje, jij loopt rond met een hele ananas in je broekje?Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhwhahahahaha
mijn broekje, mijn broekje![]()
![]()
quote:Jij bent nummer 3Op maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, als je die borsten in verhouding tot die benen ziet zijn er minstens 3 mensen
quote:Elies?Op maandag 25 oktober 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies onderhoudt ze, vraag het haar maar
quote:Ik ben de jongste hoorOp maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent nummer 3
Ouwe snoeperd van me
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, jij loopt rond met een hele ananas in je broekje?
Neem dan toch gewoon een vent
quote:We hebben de tetten van oh-oh ff door de choco-dip geslingerd. Om niet in de war te raken zeg maar
quote:Ja dat past dr nu niet meer bij he
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat past dr nu niet meer bij he
Mag ik al naar bed?
quote:Reddeloos verloren, arme Tombotriolala...
quote:Reddeloos verloren?Op maandag 25 oktober 2010 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Reddeloos verloren, arme Tombotriolala...
quote:Ja mammaliesje. Trust!Op maandag 25 oktober 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, dat het dus niet erg gelukt was, maar dat het idee duidelijk mag zijn
Iedereen naar bed nu. En wel los van elkaar, want anders komt er troep van!
quote:Met ananas is het altijd feest,Op maandag 25 oktober 2010 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Of eigenlijk: blijf nog maar even op om een orgie-gedicht te maken of zo!
quote:HuldeOp maandag 25 oktober 2010 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Met ananas is het altijd feest,
als Elisabeej langs is geweest,
dan moet je niet lang lullen,
maar vol dr in gaan met je krullen,
en voor je het weet zit je met een wip,
met je tetten in de chocodip!
Hetisweekend,
Met Elies altijd ongekend!
quote:Had kat het niet over oplikken ofzo?Op maandag 25 oktober 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, dat het dus niet erg gelukt was, maar dat het idee duidelijk mag zijn
Iedereen naar bed nu. En wel los van elkaar, want anders komt er troep van!
quote:sssst, we moeten naar bed van eliesOp dinsdag 26 oktober 2010 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ananas![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeizzzz![]()
Tombootje, alles weer een beetje rustig?![]()
Ik heb in 1 avond Haar naam was Sara uitgelezen....moooooooi boek zeg![]()
quote:yeah, vakantieeeeeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wachten tot de volgende lading de drogert in kan![]()
quote:Ik las wat andersOp dinsdag 26 oktober 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Ik werd wakker met kramp in mn kuit
quote:Te voorspelbaar !
quote:Ik ook
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 25 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 233 oh-oh
51. 104 ElisaB
54. 100 Greys
58. 095 JJH
61. 092 Loveless85
76. 087 Goodbye
93. 076 Cat22
Oh jezus ....
quote:Ik geniet volopOp dinsdag 26 oktober 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent wel aan het genieten van je vrije weekje hé
En wat is een Rambo ontbijtje
quote:IngOp dinsdag 26 oktober 2010 10:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik geniet volop![]()
Vandaag nog 2 kozijnen en 1 deur.
De andere 2 deuren zijn voor meneer I., want die hebben raampjes en mijn schilderkunsten zijn van dien aard, dat er na mijn schilderattack geen ramen meer zichtbaar zijn![]()
En dan morgen de bende in huis maar es opruimen, want dit weekend krijgen we loosjees.
Vakantieman, gezellig he!![]()
Rambo ontbijt is een ontbijtje voor Rambo; de expoes van m'n tante en de "nieuwe" poes van m'n ouders.
Die zijn een paar daagjes weg.
quote:Goed hoor, flink bijgeslapen (net wakker
quote:Heeeeel goed!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing
Hoe gaat het met Rambo en de hond?
En succes met alles!
quote:Aaaaaaw das fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 10:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeeeel goed!![]()
's Ochtends staat Rambo al bij de gangdeur te wachten tot Misty van bed komt en dan geven ze elkaar likjes/kopjes.
En 's avonds liggen ze samen op de bank of bij m'n ouders op schoot.
Tis ook een rustige kat; een slaapkoppie
quote:Slapen is goedOp dinsdag 26 oktober 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoor, flink bijgeslapen (net wakker) en vandaag vrij
quote:Oh, wat fijn! Foto's aan je tante laten zien daarvan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeeeel goed!![]()
's Ochtends staat Rambo al bij de gangdeur te wachten tot Misty van bed komt en dan geven ze elkaar likjes/kopjes.
En 's avonds liggen ze samen op de bank of bij m'n ouders op schoot.
Tis ook een rustige kat; een slaapkoppie
quote:Nope, nog niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat fijn! Foto's aan je tante laten zien daarvan?
quote:Oh, dat is balenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, nog niet.
Dat gaat alemaal niet zo lekker in het verpleeghuis, dus ze is snel emo/van slag.
Als ik Rambo noem, jankt ze al.
Hopelijk mag ze snel naar een andere afdeling (ze hebben haar tussen echte dementen geplaatst) , want hier stompt ze af.![]()
Maaarrrrrr....ik ga nu echt aan de slag; voordat de verf droog is zijn we zo weer een paar uur verder
quote:dat ziet er altijd zo leuk uit
quote:Bouncing Billy
quote:OchOp dinsdag 26 oktober 2010 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, nog niet.
Dat gaat alemaal niet zo lekker in het verpleeghuis, dus ze is snel emo/van slag.
Als ik Rambo noem, jankt ze al.
Hopelijk mag ze snel naar een andere afdeling (ze hebben haar tussen echte dementen geplaatst) , want hier stompt ze af.![]()
Maaarrrrrr....ik ga nu echt aan de slag; voordat de verf droog is zijn we zo weer een paar uur verder
quote:Ik zal met Cat afspreken dat we je geschilderde keuken uitgebreid zullen bewonderenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker oh oh![]()
Ik heb zooooo geen zin meer, maar ik ben stoeah![]()
![]()
Maessie, Zwabbel
quote:Jeuj!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal met Cat afspreken dat we je geschilderde keuken uitgebreid zullen bewonderen![]()
quote:Zalik je baas erbij paintenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik die paint zo maar even aan een van de bazen ga laten zien, dat is me een moody bitch vanmorgen zeg![]()
quote:Prima plan!
quote:
quote:Wanneer ben je jarig?
quote:Dat staat gewoon in zn profiel Sherlock
quote:raad eens wat er in die PM stondOp dinsdag 26 oktober 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in zn profiel Sherlock
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
Ja goffer, ik bedoel dan kun je het voor je verjaardag vragen
Zo'n algemene opmerking is dat
quote:Zeg dan gewoon wat je bedoelt mutseflutsOp dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
Ja goffer, ik bedoel dan kun je het voor je verjaardag vragen
Zo'n algemene opmerking is dat
quote:Ik heb een mandarijn. Dat slaat nergens op maar de kleur is bijna hetzelfdeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
zodra ik een credit card heb bestel ik die poster en zo'n knuffel:
[ afbeelding ]
quote:Oh jij droogklootOp dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een mandarijn. Dat slaat nergens op maar de kleur is bijna hetzelfde
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een mandarijn. Dat slaat nergens op maar de kleur is bijna hetzelfde
quote:oehOp dinsdag 26 oktober 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Nog eentje van die gave lsdtripperige suikerspinwolken van gisteren![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Whehehehehe
quote:Stonehenge!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Nog eentje van die gave lsdtripperige suikerspinwolken van gisteren![]()
[ afbeelding ]
quote:http://store.explosm.netOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zwabber, heb jij de site voor me waar je die knuffel hebt gezien? Vriend van me houdt ook van die strips, kan ik m doormailen
quote:www.store.explosm.netOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zwabber, heb jij de site voor me waar je die knuffel hebt gezien? Vriend van me houdt ook van die strips, kan ik m doormailen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:maar die van Zwabber doet het niet
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2364338/octopus-paul-dood.html
Okee okee, we zitten in FF, maar toch:Stomme octopus
Aaah dat vind ik zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal hij vermoord zijn?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:oh demmit, zonder wwwOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar die van Zwabber doet het niet
quote:nee hij was al redelijk oud voor een octopus, ik had dit zelfs nog voorspeld geloof ik vlak na het wkOp dinsdag 26 oktober 2010 12:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah dat vind ik zielig
Zal hij vermoord zijn?
quote:Nee, dan had ik het ook wel zielig gevondenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah dat vind ik zielig
Zal hij vermoord zijn?
quote:Dat ie vandaag dood zou gaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hij was al redelijk oud voor een octopus, ik had dit zelfs nog voorspeld geloof ik vlak na het wk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
1 kozijn klaar![]()
Nu nog een lange halen snel thuis kozijn en een vlakke deur.
Oh, en het uitzetraam nog![]()
Mooie foto's oh oh
quote:nee niet vandaag, maar dat 'ie dit jaar nog de pijp uit zou gaan, die dingen hebben dezelfde levensduur als een hamster, en hij was bijna drie jaar geloof ikOp dinsdag 26 oktober 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ie vandaag dood zou gaan?
Mn zwager zat gewoon maar 10 minuten naast de geboortedatum/tijd van het kindje van mn zus en andere zwager?Best creepy
quote:Paula, Paulien, Paulan, Paulo...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Laat hij nog een vrouw en kinderen na?
quote:Arme kindjes. Hopelijk is de moeder sterk genoeg om met haar tanden een wak te bijten in het ijsOp dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Paula, Paulien, Paulan, Paulo...
quote:Het zijn geen zeehondenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme kindjes. Hopelijk is de moeder sterk genoeg om met haar tanden een wak te bijten in het ijs
quote:PinguinsOp dinsdag 26 oktober 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het zijn geen zeehonden![]()
Ze hebben 8 armen met tentakels, wat denk je zelf
quote:Die is eng!
quote:Pinguins hebben geen tanden en lopen niet op de noordpool, heb je helemaal niet naar Pheno geluisterd?
quote:Voor-foto's gaat niet meer lukkenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je gaat als een tierelier, ben wel benieuwd hoor. Maak je wel voor en na foto's?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme kindjes. Hopelijk is de moeder sterk genoeg om met haar tanden een wak te bijten in het ijs
quote:Goede zaak. Je wil toch niet dat je eerdaags in het vliegtuig allerlei pittige korte kapsels tegenkomt als stewardess, of van die uitgekakte 50ers met rooie highlights en een kek montuurtje.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nuzakelijk.nl/(...)gen-wegens-kort.html
quote:BelachelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nuzakelijk.nl/(...)gen-wegens-kort.html
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede zaak. Je wil toch niet dat je eerdaags in het vliegtuig allerlei pittige korte kapsels tegenkomt als stewardess, of van die uitgekakte 50ers met rooie highlights en een kek montuurtje.
Het moet wel een beetje leuk blijven, dat vliegen
quote:WutHesselberth geeft aan zich gediscrimineerd te voelen. “Van passagiers kreeg ik altijd complimenten over mijn haar. Maar belangrijker is de manier waarop een passagier wordt behandeld. Ik heb mijn werk altijd goed gedaan.”
quote:Verder meen ik het dat ik het niet eens zo heel gek vind. Je hoort er gewoon verzorgd uit te zien als stewardess je beroep is. En zó kort haar is voor vrouwen gewoon niet echt 'normaal' of maatschappelijk geaccepteerd, wellicht bij ons wel, maar als KLM vlieg je ook op andere continenten en landen. En het is niet alsof het ineens ingevoerd is ofzo en ze niet gewaarschuwd is...Volgens Hesselberth is op een bepaald moment een ondergrens van 1 centimeter vastgesteld. Hesselberth moest met een pincet een haar uittrekken die vervolgens langs een linieaal gelegd werd en deze bleek met 0,8 centimeter te kort.
quote:Laat haar dan een pruik dragen denk ik danOp dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WutJe hebt heul geen haar
Dit is dan ook wel weer echt debiel;
[..]
Verder meen ik het dat ik het niet eens zo heel gek vind. Je hoort er gewoon verzorgd uit te zien als stewardess je beroep is. En zó kort haar is voor vrouwen gewoon niet echt 'normaal' of maatschappelijk geaccepteerd, wellicht bij ons wel, maar als KLM vlieg je ook op andere continenten en landen. En het is niet alsof het ineens ingevoerd is ofzo en ze niet gewaarschuwd is...
quote:maar het is twee millimeter onder de maat manOp dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Verder meen ik het dat ik het niet eens zo heel gek vind. Je hoort er gewoon verzorgd uit te zien als stewardess je beroep is. En zó kort haar is voor vrouwen gewoon niet echt 'normaal' of maatschappelijk geaccepteerd, wellicht bij ons wel, maar als KLM vlieg je ook op andere continenten en landen. En het is niet alsof het ineens ingevoerd is ofzo en ze niet gewaarschuwd is...
quote:Ja ehhh, je moet ergens een grens trekken. Je kan ook zeggen 'het is 20% onder de maat', dat klinkt al heel anders.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar het is twee millimeter onder de maat man
quote:Nou sorry, maar ze ziet er verzorgder uit dan veel stweardessen met lang haar die ik heb gezien.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
quote:ja, maar geef dan een waarschuwing ofzo, een week later is het weer lang genoegOp dinsdag 26 oktober 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehhh, je moet ergens een grens trekken. Je kan ook zeggen 'het is 20% onder de maat', dat klinkt al heel anders.
quote:Toen had ze het nog niet. En ik zeg niet dat ik het eerlijk vind, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat bij een beroep als stewardess waar toch veel van je voorkomen afhangt en die mensen het visitekaartje van je bedrijf zijn je een wat neutraler uiterlijk verlangt.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ze ziet er verzorgder uit dan veel stweardessen met lang haar die ik heb gezien.
En stewards en stewardessen die zich niet veilig zouden voelen op bepaalde vluchten hoeven geloof ik niet eens die lijn te bemannen.
Verder is die klacht (van een collega, niet eens een passagier) pas in 2005 aangegeven. Ze hadden haar beter bij de sollicitatie destijds kunnen weigeren.
quote:Ze heeft 3 waarschuwingen gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar geef dan een waarschuwing ofzo, een week later is het weer lang genoeg
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen had ze het nog niet. En ik zeg niet dat ik het eerlijk vind, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat bij een beroep als stewardess waar toch veel van je voorkomen afhangt en die mensen het visitekaartje van je bedrijf zijn je een wat neutraler uiterlijk verlangt.
quote:Lees het artikel anders evenDat melden de GPD-dagbladen. Hesselberth heeft al kort haar sinds ze in maart 1998 in dienst trad bij KLM als stewardess. Ze kreeg nauwelijks commentaar totdat een collega in 2005 een klacht indiende
quote:ik zie het, dan vind het het wel een beetje maf van d'rOp dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft 3 waarschuwingen gehad.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen had ze het nog niet. En ik zeg niet dat ik het eerlijk vind, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat bij een beroep als stewardess waar toch veel van je voorkomen afhangt en die mensen het visitekaartje van je bedrijf zijn je een wat neutraler uiterlijk verlangt.
quote:Dat is ook wel zo, dan weet je dat het risico bestaat, dan moet je stoppen met scherenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft 3 waarschuwingen gehad.
quote:Op Telegraaf staat dat ze 13 jaar in dienst was en in '98 dit kapsel heeft genomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Lees het artikel anders even
quote:telegraafOp dinsdag 26 oktober 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op Telegraaf staat dat ze 13 jaar in dienst was en in '98 dit kapsel heeft genomen.
quote:Ze had altijd al kort haar dacht ik te lezen, maar het 0,8 mm kapsel kwam laterOp dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Lees het artikel anders even
quote:Leave Britney aloneDe Haarlemse kantonrechter stelde dat het bijna kaalscheren van hoofdhaar bij vrouwen maatschappelijk niet algemeen aanvaard is
quote:Ben ik het serieus mee eens. Kunnen we allemaal heel correct gaan zitten doen, maar alsof iedereen hier niet raar op zou kijken als je ineens een praktisch kale vrouw ziet als stewardess, of waar dan ook. Denk dat hoop mensen het snel 'raar' en 'eng' vinden en associeren met ziek zijn
quote:Dat vroeg ik me ook af... Maar als zij ook al geen pruik mag dragen...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Zolang je er verzorgd bij loopt, zou ik er geen problemen mee hebben.
Dus werknemers die na een chemo weer willen beginnen kunnen ook thuisblijven?
quote:Ik neem aan dat dat in dit specifieke geval zo was, je kan dat niet weigeren als je iemand met chemo hebt ofzo lijkt me.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af... Maar als zij ook al geen pruik mag dragen...
quote:Maar ik snap gewoon niet dat ze het haar weigeren als ze verder een goede kracht is/wasOp dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat in dit specifieke geval zo was, je kan dat niet weigeren als je iemand met chemo hebt ofzo lijkt me.
quote:Ik stoor me er niet aan, ik geef alleen aan dat ik het standpunt van de KLM best kan begrijpen. Of wilde je soms beweren dat stewardessen niet het uithangbord van vliegtuigmaatschappij zijn? Of dat ze niet deels op hun uiterlijk beoordeelt worden door de passagiers. Het is gewoon allemaal zo. Kan je wel moord en brand schreeuwen maar als bedrijf heb je gewoon met dat soort dingen rekening te houden.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, de hele kwestie is sowieso belachelijk
en dat er da mensen zoals loveless zich aan storen...
boek dan via playmate airlines ofzo, als dat je wat boeit
quote:Een nicht van me heeft eens gesolliciteerd bij de KLM en werd afgewezen omdat ze te weinig make-up gebruikteOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan, ik geef alleen aan dat ik het standpunt van de KLM best kan begrijpen. Of wilde je soms beweren dat stewardessen niet het uithangbord van vliegtuigmaatschappij zijn? Of dat ze niet deels op hun uiterlijk beoordeelt worden door de passagiers. Het is gewoon allemaal zo. Kan je wel moord en brand schreeuwen maar als bedrijf heb je gewoon met dat soort dingen rekening te houden.
En het zal niet voor niks zijn dat de rechter de KLM in het gelijk heeft gesteld en deze mevrouw nu maar via de pers toch nog een schop na uit probeert te delen. Je hoort nu ook alleen haar zijde omdat KLM niet mee wil doen aan modder gooien in de pers.
quote:ja, en dat ze een beetje netjes over moeten komen snap ik, en daarom dragen ze een uniform ipv zwarte broeken met metalen spikes, en als er iemand een tattoo over zijn gezicht heeft kan ik het begrijpen, als er een hele ijzerwinkel in je gezicht geniet is begrijp ik hetOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan, ik geef alleen aan dat ik het standpunt van de KLM best kan begrijpen. Of wilde je soms beweren dat stewardessen niet het uithangbord van vliegtuigmaatschappij zijn? Of dat ze niet deels op hun uiterlijk beoordeelt worden door de passagiers. Het is gewoon allemaal zo. Kan je wel moord en brand schreeuwen maar als bedrijf heb je gewoon met dat soort dingen rekening te houden.
En het zal niet voor niks zijn dat de rechter de KLM in het gelijk heeft gesteld en deze mevrouw nu maar via de pers toch nog een schop na uit probeert te delen. Je hoort nu ook alleen haar zijde omdat KLM niet mee wil doen aan modder gooien in de pers.
quote:Daarom, en for all we know kwam ze met een Sid Vicious pruik aan daar. Het is makkelijk oordelen in dit soort gevallen, maar dat werkt beide kanten op... Óók deze mevrouw kan verder misschien een hoogst vervelende of beneden gemiddelde kracht geweest zijn. Maar nu duikt ze meteen in de slachtofferrol en het gepeupel duikt zonder even na te denken uiteraard op het grote boze bedrijf want boehoehoe zielige mevrouw met kort pittig kapsel wordt zomaar ontslagen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een nicht van me heeft eens gesolliciteerd bij de KLM en werd afgewezen omdat ze te weinig make-up gebruikte
Dus ja, het is wel een beetje de norm daar...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en dat ze een beetje netjes over moeten komen snap ik, en daarom dragen ze een uniform ipv zwarte broeken met metalen spikes, en als er iemand een tattoo over zijn gezicht heeft kan ik het begrijpen, als er een hele ijzerwinkel in je gezicht geniet is begrijp ik het
maar als je collega een klacht indient, nadat je daar jaren werkt, omdat je haar twee millimeter onder de voorschriften blijkt te vallen...
quote:Ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het persoonlijk voldoende als ze er verzorgd bij lopen en het voornaamste vind ik dat ze vriendelijk en behulpzaam zijn![]()
quote:Neem dr mee naar Oh-Oh, heb je toch nog een kwartetOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het eeh kek wijffieZe mag wel hier komen werken
quote:Ik dacht meteen aan jou toen ik dr zag jaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef ElisaB het volgende:
quote:Bij 'neutraal' stel ik me dan weer heel iets anders voor dan de doorsnee stewardessedameOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ookmaar kan me voor stellen dat je dus als KLM meer dan alleen de Nederlandse doorsnee als klantenkring hebt en het zo neutraal mogelijk wil houden.
quote:Das wel lekker sneu ja, maar helaas gaan die dingen zo. En als het balletje dan rolt is het schijnbaar niet meer te stoppen. Maar als ik KLM CEO was zou ik ook zulke backstabbers niet in mn team hoeven hebben. Het gaat nou niet bepaald om een zware zonde of fraude of diefstal ofzo, dus om je collega dan zo te 'verlinken'.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
maar als je collega een klacht indient, nadat je daar jaren werkt, omdat je haar twee millimeter onder de voorschriften blijkt te vallen...
quote:Nou, ik heb toevallig gehoord dat ze nog een baan zoektOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef ElisaB het volgende:
quote:zoals de helft van de mensen in dit topic?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
het gepeupel duikt zonder even na te denken uiteraard op het grote boze bedrijf want boehoehoe zielige mevrouw met kort pittig kapsel wordt zomaar ontslagen.
quote:En jij mag je okselhaar over je voorhoofd zwiepen; vind ik ook al geen probleem!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht meteen aan jou toen ik dr zag ja
quote:Hell yeah; kan ze voor de hapjes en de drankjes zorgenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
Neem dr mee naar Oh-Oh, heb je toch nog een kwartet
quote:Ja zo gaat het tochOp dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoals de helft van de mensen in dit topic?
quote:Je moet je ook maar afvragen hoe dat gegaan is he... Stel dat die collega een berisping kreeg omdat ze hairextensions had (laatst gezien op tv dat dat ook niet magOp dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel lekker sneu ja, maar helaas gaan die dingen zo. En als het balletje dan rolt is het schijnbaar niet meer te stoppen. Maar als ik KLM CEO was zou ik ook zulke backstabbers niet in mn team hoeven hebben. Het gaat nou niet bepaald om een zware zonde of fraude of diefstal ofzo, dus om je collega dan zo te 'verlinken'.
quote:Huuuuuuu okselhaarOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij mag je okselhaar over je voorhoofd zwiepen; vind ik ook al geen probleem!
Man, wat ben ik makkelijk vandaag
quote:Ik ga zo weer wat nuttigs doen. Als dat nog mag van m'n baas want heb ook vanochtend de boel gemillimeterd.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer aan de kwasterij....
Zal ik een nieuw item posten om te discussieren of kunnen jullie hier nog wel ff mee vooruit?
quote:Pics!?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer wat nuttigs doen. Als dat nog mag van m'n baas want heb ook vanochtend de boel gemillimeterd.
quote:Ik had per ongeluk 'voorhuid' getyptOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef ElisaB het volgende:
En jij mag je okselhaar over je voorhoofd zwiepen; vind ik ook al geen probleem!
quote:van onderen telt nietOp dinsdag 26 oktober 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer wat nuttigs doen. Als dat nog mag van m'n baas want heb ook vanochtend de boel gemillimeterd.
quote:Oh ja, laat ik daar mn okselhaar es overheen zwiepenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk 'voorhuid' getypt
quote:Dan moet jij me toch eens laten zien waar ik een waarde-oordeel over de KLM heb gegeven,Op dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zo gaat het tocher wordt even makkelijk over de KLM geoordeeld als over haar, maar dat eerste maakt dan weer niet uit schijnbaar
quote:In dat geval trek ik mijn foto-vraag terug
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wees maar blij, straks komt je baas met een pincet achter je aan hollen
quote:True, dat moet je ook niet willen. Wellicht hebben ze daar ook nog regels voor bij de KLM, mag dit op last van de CEO maar max 0.5mm lang zijn ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wees maar blij, straks komt je baas met een pincet achter je aan hollen
quote:Dat heb je niet, en ik doelde echt niet zo zeer op jullie, of iig niet alleen op jullie. Maar ik vind het gewoon grappig hoe sommigen dan in topics hier, of comments op nieuwssites als een mak lammetje meteen maar roepen dat het schandelijk is en weet allemaal wat meer. Terwijl het vaak vele malen genuanceerder ligt dan dat de KLM 'zo eventjes' een mevrouw om haar op straat schopt.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet jij me toch eens laten zien waar ik een waarde-oordeel over de KLM heb gegeven,
Het gepeupellekker denigrerend weer.
quote:Ik hoef geen (GEEN) paintOp dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, laat ik daar mn okselhaar es overheen zwiepen
quote:Jeetje, ik dacht geef dat mens wat inspiratie zeg
quote:Nee, voorhuid én okselhaar is zelfs voor mij teveelOp dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, ik dacht geef dat mens wat inspiratie zeg
quote:Ja dag, dan mogen alleen jij en grijs, das heul nie eerlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef ElisaB het volgende:
Je mag hier trouwens ook alleen posten als je minimaal 3 grijze haren hebt
quote:Ja okee, maar het ligt vaak ook vele malen genuanceerder dan ons meteen als 'gepeupel' te bestempelen. Dan maak je de discussie meteen persoonlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heb je niet, en ik doelde echt niet zo zeer op jullie, of iig niet alleen op jullie. Maar ik vind het gewoon grappig hoe sommigen dan in topics hier, of comments op nieuwssites als een mak lammetje meteen maar roepen dat het schandelijk is en weet allemaal wat meer. Terwijl het vaak vele malen genuanceerder ligt dan dat de KLM 'zo eventjes' een mevrouw om haar op straat schopt.
quote:Is de algemene tendens echt dat mensen vinden dat KLM onredelijk is?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heb je niet, en ik doelde echt niet zo zeer op jullie, of iig niet alleen op jullie. Maar ik vind het gewoon grappig hoe sommigen dan in topics hier, of comments op nieuwssites als een mak lammetje meteen maar roepen dat het schandelijk is en weet allemaal wat meer. Terwijl het vaak vele malen genuanceerder ligt dan dat de KLM 'zo eventjes' een mevrouw om haar op straat schopt.
quote:Nou Muisje zo bedoelde ik het nietOp dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja okee, maar het ligt vaak ook vele malen genuanceerder dan ons meteen als 'gepeupel te bestempelen'. Dan maak je de discussie meteen persoonlijk.
quote:Zie hier, en zie bv. eens de 429 (!!!) reactie op de Telegraaf-site.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is de algemene tendens echt dat mensen vinden dat KLM onredelijk is?
Mijn eerste gedachte is toch echt dat je mss niet voor een modepoppetjesberoep wil kiezen als je er niet ook zo bij wil lopen
quote:Kusjekroel hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou Muisje zo bedoelde ik het nietSorry
En ik heb niks tegen vrouwen met kort haar, zeker niet als het door ziekte oid komtIk kan me alleen wel voorstellen dat de KLM het niet graag ziet bij hun stewardessen
quote:Oh daar had ik geen zin in, om die bagger te lezen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie hier, en zie bv. eens de 429 (!!!) reactie op de Telegraaf-site.
quote:Ik vind het feit dat je stewardess geweest bent schokkenderOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef APK het volgende:
Ik ben een tijdje grondstewardess geweest.![]()
Kreeg ik ook commentaar als ik me twee uur niet geschoren had.
quote:Jij hebt ook grijze haren hoor, schatOp dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, dan mogen alleen jij en grijs, das heul nie eerlijk
quote:Knellen die panty's nou of lijkt dat maar zo?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef APK het volgende:
Ik ben een tijdje grondstewardess geweest.![]()
Kreeg ik ook commentaar als ik me twee uur niet geschoren had.
quote:En kon die ook dicht? Zijn er picsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het feit dat je stewardess geweest bent schokkender
Liep je ook in jurk?
quote:NietOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt ook grijze haren hoor, schat
quote:Ik durfde het niet te vragen. Ze heeft er wel de tetten voor
quote:Ik ben te klein
quote:Owegwel
quote:Sorry hoor, hoeveel supermaddels ken jij met mijn cupmaat?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te vragen. Ze heeft er wel de tetten voor
quote:Ik ben 170 en heb maat 34, maar ik ben niet mooi genoeg
quote:Nee, wel in een achterlijk uniform.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het feit dat je stewardess geweest bent schokkender
Liep je ook in jurk?
quote:Twee: jij en ikOp dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Sorry hoor, hoeveel supermaddels ken jij met mijn cupmaat?
quote:Telt alleen hoofdhaar?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owegwel
Maessssss!!!! Doe jij ff grijze haren zoeken van het weekend
quote:Ik heb ze niet, mijn kapster zoekt altijd en baalt altijd dat ik dr geen hebOp dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owegwel
Maessssss!!!! Doe jij ff grijze haren zoeken van het weekend
quote:Hans Anders zit ook in Limburg hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze niet, mijn kapster zoekt altijd en baalt altijd dat ik dr geen heb
quote:klacht indienenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik herkende apk niet
also, het haar in z'n UI is te kort
quote:Ieks.... en dan een voorhuid en okselhaar eroverheenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
een grijze weide, wiegend in de wind, rughaar
quote:SuccesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef Muis006 het volgende:
Heren, dames, APK
Het was gezellig, maar ik moet naar het suukhuus
quote:WAT???????????Op dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
er zitten witte haren in m'n aars, dat vind ik veels te vroeg
quote:In je baars is minstens even ranzig
quote:
quote:Weer een upgrade?Het was gezellig, maar ik moet naar het suukhuus
quote:ik moet nog steeds wennen aan dit toetsenbord, zelfs na een vluchtige screening moet ik bijna al m'n posts nog twee keer ninjaedittenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In je baars is minstens even ranzig
quote:Keigoeie smoes ZwabbaarsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet nog steeds wennen aan dit toetsenbord, zelfs na een vluchtige screening moet ik bijna al m'n posts nog twee keer ninjaeditten
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
Succes Muis!
En Cat!voor Meissa!
(nemen ze haar meteen mee dan eigenlijk?)
Ik heb gereserveerd voor zaterdag!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
maar serieus, een witte haar of drie in m'n baard, ik ben 21 for crying out loud
quote:Kunnen ze haar niet reserveren?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Net telefoon: ze komen vandaag toch maar niet.![]()
Nu komen ze volgende week, moet ik wel nog even een datum prikken. En ik hoop voor hen dat Meissa er dan nog is.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, wel in een achterlijk uniform.
Ging iedereen op CS vragen waar en hoe laat hun trein vertrok.
En 's nachts na Gay Pride werd ik keihard door een leernicht in mijn reet gegrepen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef ElisaB het volgende:
Je mag hier trouwens ook alleen posten als je minimaal 3 grijze haren hebt
quote:Niet als ik ze niet heb gezien. Ik wil wel weten aan wie ik mijn meissie meegeef.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet reserveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Sorry hoor, maar ik ga echt niet met elke nieuwe outfit voor de spiegel staan.
quote:Ik denk ook ja, maar ik denk dat ie op het tweede deel nee zegt
quote:Voor de spiegel hoeft niet, maar voor de camera?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga echt niet met elke nieuwe outfit voor de spiegel staan.
Zeker niet een outfit met clip-stropdas, zodat woedende passagiers je niet over de balie kunnen trekken.
quote:Ik vond het al grote oren, maar vandaar dusOp dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Oh en ik vind het ook geen porum, dat kapsel bij die mevroi.
En behoorlijk kinderachtig van haar zelf dat als de norm 2 mm. langer is, dat ze het dan lekker eigenwijs toch op 0.8 houdt. Moet ze zelf weten, maar dan ook niet piepen achteraf.
Die ooraannaaiende kleega mag er ook meteen achteraan de straat op.
Hè, heerlijk
quote:BummerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga echt niet met elke nieuwe outfit voor de spiegel staan.
quote:Whehehe. Zijn daar ook filmpjes van?Zeker niet een outfit met clip-stropdas, zodat woedende passagiers je niet over de balie kunnen trekken.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Whehehe napraterOp dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Oh en ik vind het ook geen porum, dat kapsel bij die mevroi.
En behoorlijk kinderachtig van haar zelf dat als de norm 2 mm. langer is, dat ze het dan lekker eigenwijs toch op 0.8 houdt. Moet ze zelf weten, maar dan ook niet piepen achteraf.
Die ooraannaaiende kleega mag er ook meteen achteraan de straat op.
Hè, heerlijk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh ja, over 1,5 week (iets langer) gaan we naar DTH toch?
Hoe laat verzamelen?
Waar?
Erna eten?
Is er al gemeld dat we komen?
en het belangrijkste:Huuuuuuuuuuuuuuuu, moeten we nu al afspraken maken ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is al gemeld dat we komen, dat zei eh... die dame die hier ook postte die bij DTH vrijwilligt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |