quote:Je laat UIO_AMS in 020 vrijdag hoor!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je laat UIO_AMS in 020 vrijdag hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Ik ben er nog niet uit. Er zitten een paar heerlijke karakters tussen die wat mij betreft nog wel even mogen blijven hyperen daar.Op maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind trouwens dat die stoere rocker moet winnen, wat jij Cat?
En niet deze aflevering, maar gewoon de hele sjow!
quote:Zien jullie de tetten van oh-ohOp maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, hier kan niemand meer iets van maken
[ afbeelding ]
quote:Ik zie ze!Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, hier kan niemand meer iets van maken
[ afbeelding ]
quote:OOOOOOOOOOOOOOOOOOH
quote:Hallo, let eens ff een beetje op ja...Op maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehehe, wtf is dr met die krullen
En ik zie maar twee personen, wat een fake orgie zeg
quote:En lig jij lekker knusjes onder de dekens?Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo, let eens ff een beetje op ja...
Die krullen dat ben jij. Evenals die tettenDie drie benen, daarvan is er een van nummer 2, en zijn er twee van nummer 3. Mên. Nooit een trio gedaan zeker
quote:Mwah, als je die borsten in verhouding tot die benen ziet zijn er minstens 3 mensenOp maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehehe, wtf is dr met die krullen
En ik zie maar twee personen, wat een fake orgie zeg
quote:Nee, maar da's voor de nuance he... dat er niet gewoon een mislukt iemand opgevouwen in bed ligt, maar dat het er gewoon drie zijn. Mên. Zeker nooit een trio gedaan heOp maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie ze!Denk ik.
Maar oh-oh is toch niet van chocolade?
quote:Nee dat zei ik toch.Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo, let eens ff een beetje op ja...
Die krullen dat ben jij. Evenals die tettenDie drie benen, daarvan is er een van nummer 2, en zijn er twee van nummer 3. Mên. Nooit een trio gedaan zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |