quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:26 schreef borisz het volgende:
KPN is de nieuwe sponsor van de schaatsbond. Iedereen gaat nu 1:00:00 rijden op de 500meter.
quote:Haha, humorOp dinsdag 26 oktober 2010 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoveel goede platen van Bløf en dan deze draaien.
quote:Kevin Moens?! Fantastisch. Dan zou het wel eens een bijzonder mooie uitlevering kunnen worden. Oude tijden herlevenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef themauster het volgende:
Vanavond zit KEVIN bij Der Rudy en Marijke Roskam van 1 tot 4 in de nacht.
quote:Aanpassen aan je eigen voorkeurenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nieuwe layout ook maar aangeslingerd dan, kreeg net de melding dat baggerlayout ook verdwijnt. Ik vind het nog he-le-maal niets.
quote:Heel erg kud inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nieuwe layout ook maar aangeslingerd dan, kreeg net de melding dat baggerlayout ook verdwijnt. Ik vind het nog he-le-maal niets.
quote:En jij denkt dat ik een abo hebOp dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aanpassen aan je eigen voorkeuren. Zo ziet 't bij mij uit: Het FOK!-custom-CSS topic!
quote:Maar iedereen heeft nu nieuwe layout, niet alleen abo houdersOp dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik een abo heb?
quote:TsjaaaaaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik een abo heb?
quote:Dat kan alleen met een abboOp dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aanpassen aan je eigen voorkeuren. Zo ziet 't bij mij uit: Het FOK!-custom-CSS topic!
quote:Nee hoor!
quote:ooooooh hoe cool is datOp dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef themauster het volgende:
Vanavond zit KEVIN bij Der Rudy en Marijke Roskam van 1 tot 4 in de nacht.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
omg ik hang aan de lijn maar moet zoooooo nodig plassen
quote:Laat lekker hopen..Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
omg ik hang aan de lijn maar moet zoooooo nodig plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |