quote:* krakkemieke stopt FFT inOp maandag 25 oktober 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak; ik miste de laatste tijd iemand om me in te stoppen!!![]()
you're back en ik lig plat. wil je me instoppen ajb?
quote:als je niets te doen hebt, je bent welkom.Op maandag 25 oktober 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ja wat jammer dat de meet niet dit weekend is! heb ik verdorie 2 weekeinden vrij
quote:Hier ook zin in taartOp maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef Aure het volgende:
Hm ben niet geil, maar heb wel zin in taart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Jij kiest dus voor de chocoladetaart, begrijp ik.Op maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed toch,zie je tenminste echt geile meiden
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
Nog even een aggressief muziekje luisteren en dan slapen.
SSSSSLAAAYEERRRRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat album was echt tof, had ik vroeger op bandje voor in m'n walkman, toen die dingen nog bestonden
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Oh wat akelig! Sterkte!Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
tante gister beroerte gehad, 46 jaar, kids van 14.17 & 19 en ze gaat t niet reddenze krijg tnu geen vocht/voedsel meer en kwestie van tijd
bah
quote:Dat je het zo koud hebt komt omdat je haast geen vetjes meer overhoudtOp maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is gewoon het derde topic vandaagHoe snel gaan jullie
Ik skip dat huiswerk en ga slapen
Nu echt
In mijn bureaustoel slapen is ook zo koud
![]()
quote:sterkte.Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
tante gister beroerte gehad, 46 jaar, kids van 14.17 & 19 en ze gaat t niet reddenze krijg tnu geen vocht/voedsel meer en kwestie van tijd
bah
quote:Da's kutOp maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
quote:PTOp maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben Dexter kijken, Een Vlucht Regenwulpen lezen, Porcupine Tree luisteren en andere zulk soort toffe dingen totdat ik moe ben en dan ga ik slapen!
quote:Sterkte.....Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
quote:Ik heb het graag koud danOp maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Dat je het zo koud hebt komt omdat je haast geen vetjes meer overhoudt![]()
quote:Sterkte en succesBleh ik zie gewoon op tegen die tietenbus morgen![]()
Kan daar zo slecht tegen : Bloes zelf als lijdend voorwerp/patiënt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
quote:Ik was best een braaf meisje,maar ik heb ze gezien in de Jaap Eden Hal.....Het zou me niet verbazen als die piep in m'n oren daaraan te wijten is......Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
SSSSSLAAAYEERRRRRRR
Dat album was echt tof, had ik vroeger op bandje voor in m'n walkman, toen die dingen nog bestonden
quote:Jeetje. Wat jong.Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
quote:Neuh. Bloes gaat er zelf naar toe.Op maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat je het zo koud hebt komt omdat je haast geen vetjes meer overhoudt![]()
Bleh ik zie gewoon op tegen die tietenbus morgen![]()
Kan daar zo slecht tegen : Bloes zelf als lijdend voorwerp/patiënt.
quote:ze krijgt geen voedsel en vocht meer en ze doen niks meer... zegt genoeg toch?Op maandag 25 oktober 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje. Wat jong.
Maar hebben de doktoren dat gezegd dat ze het niet gaat redden of denk jij dat?
quote:Klote zeg! Sterkte voor iedereen!Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bah
quote:Ja.Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze krijgt geen voedsel en vocht meer en ze doen niks meer... zegt genoeg toch?
quote:Tnx, ga gewoon een grote meid zijnOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Neuh. Bloes gaat er zelf naar toe.
Je bent geen patient of lijdend voorwerp, je gaat er naartoe om dat niet te zijn.
Dikke knuf!
quote:Is ze nog wakker/bij kennis?Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ze krijgt geen voedsel en vocht meer en ze doen niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog ff gauw werken en dan naar bed. Morgen weer op de OK staan.
Confidence through competence
quote:Done done en doneOp maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij kiest dus voor de chocoladetaart, begrijp ik.
Ik ben Dexter kijken, Een Vlucht Regenwulpen lezen, Porcupine Tree luisteren en andere zulk soort toffe dingen totdat ik moe ben en dan ga ik slapen!
Trusten mensen
quote:Voel me zo dom en nutteloos en in de weg staand in de OK. Weet je voor wie ik het meest respect heb? De operatie assistente. Hoe enorm snel zij (vaak een zij) de juiste instrumentaria pakt en al klaar heeft liggen voor de chirurg voordat die erom vraagt, echt ongelovelijk.Op maandag 25 oktober 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nie leukOf au rug
Ik klik niet op je wasbeer
quote:Trusten Miss SarabiOp maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik kruip ook maar eens mijn bed in (met mijn studieboek, moet nog 20 pagina's)
Sweet dreams iedereen
quote:De echte of Meril Streep die haar speelt?Op maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Julia Stiles![]()
![]()
![]()
![]()
Haar gezicht lijkt op Sunny
quote:Maar jij staat toch niet in de OK om te werken en dingen aan te geven. Jij staat er om te leren, zodat de assistenten ooit die zaag goed aan kunnen geven. Denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voel me zo dom en nutteloos en in de weg staand in de OK. Weet je voor wie ik het meest respect heb? De operatie assistente. Hoe enorm snel zij (vaak een zij) de juiste instrumentaria pakt en al klaar heeft liggen voor de chirurg voordat die erom vraagt, echt ongelovelijk.
quote:TAV woont samen met Meryl Streep?Op maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
De echte of Meril Streep die haar speelt?
quote:Ik kon m'n ogen niet afhouden van haarOp maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar jij staat toch niet in de OK om te werken en dingen aan te geven. Jij staat er om te leren, zodat de assistenten ooit die zaag goed aan kunnen geven. Denk ik.![]()
Wel tof dat je respect hebt voor ze.
quote:Dat snap ik dat je je zo voelt, maar je weet ook dat ze dat wel gewend zijnOp maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Voel me zo dom en nutteloos en in de weg staand in de OK. Weet je voor wie ik het meest respect heb? De operatie assistente. Hoe enorm snel zij (vaak een zij) de juiste instrumentaria pakt en al klaar heeft liggen voor de chirurg voordat die erom vraagt, echt ongelovelijk.
quote:Dank u wel.Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat snap ik dat je je zo voelt, maar je weet ook dat ze dat wel gewend zijn
OK - ass. is dan ook een slopende opleiding![]()
Suc6jes morgen!
quote:Streep zou je oma kunnen zijn. Viespeukje.
quote:Ach, beetje jojoba olie erbij en het is zo glad als een hoentjeOp maandag 25 oktober 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Streep zou je oma kunnen zijn. Viespeukje.
quote:Hup, doe je wasbeerpyama aan en ga je bedje inOp maandag 25 oktober 2010 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, beetje jojoba olie erbij en het is zo glad als een hoentje
quote:Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden!Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ja. Ik hoop bij elke vraag die ik stel dat het geen domme vraag is.
quote:Dat Is heel moeilijk ja.Op maandag 25 oktober 2010 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en dit het tweede kind voor oma dat ze gaat verliezen, denk niet dat oma deze klap te boven komt en zij ook wel snel zal aftakelen
quote:Sterkte met je gesprek. Geen idee waarover, maar blijkbaar is het een moeilijk gesprek waar je wat tegenop kijkt.Op maandag 25 oktober 2010 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, slapen, morgen gesprek.
Trusten!
quote:Hadden ze toch al voordat je daar lid van werd kunnen weten?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:02 schreef Windigo het volgende:
Ik ben net pas terug van mn paranormaal clubje, en iemand heeft gezegd dat ik zo'n fijne toevoeging aan de groep beniets beters of lievers had ze me niet kunnen zeggen momenteel
quote:NainOp maandag 25 oktober 2010 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, lukte het echt niet met dat fotoboek?
quote:Dat weet je natuurlijk nooit, de flexibiliteit en incasseringsvermogen van de mens kan je verbazen.Op maandag 25 oktober 2010 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en dit het tweede kind voor oma dat ze gaat verliezen, denk niet dat oma deze klap te boven komt en zij ook wel snel zal aftakelen
quote:Zij is niet de leraar hèOp dinsdag 26 oktober 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden ze toch al voordat je daar lid van werd kunnen weten?
quote:Tof.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:02 schreef Windigo het volgende:
Ik ben net pas terug van mn paranormaal clubje, en iemand heeft gezegd dat ik zo'n fijne toevoeging aan de groep beniets beters of lievers had ze me niet kunnen zeggen momenteel
quote:Ja kan er nu weer even tegen aanOp dinsdag 26 oktober 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof.
Complimenten zijn altijd fijn, zelfs al ben je van jezelf al 'zen' maar als je wat labiel bent zoals jij kan je het je vleugels geven he?
quote:Heel fijn, WindigoOp dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Windigo het volgende:
Ja kan er nu weer even tegen aanKrijg echt veel positieve feedback van die mensen, en nu ze me beter leren kennen wordt het ook hechter. Iedereen heeft me platgeknuffeld, dat heeft me ook heel erg goed gedaan,geeft weer het gevoel van gezien worden en vooral levend zijn en geliefd zijn
quote:
quote:Heb ik eens wat leuks te melden, is het weer niet goed.. Of betrek ik nu teveel op mezelf?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef golfer het volgende:
Het wordt mij weer even te klef hier. Ik ga Dexter en een wasbeer bekijken.
quote:Haha. Nee hoor. leuke dingen mag/kan je ook melden.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:12 schreef Windigo het volgende:
Heb ik eens wat leuks te melden, is het weer niet goed.. Of betrek ik nu teveel op mezelf?
quote:Ik doe mijn bestOp dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha. Nee hoor. leuke dingen mag/kan je ook melden.
Zolang je maar verder bedenkt dar jij niet het middelpunt van het universum bent en er buiten jouw leven ook nog andere zaken gebeuren waar je aandacht aan kan besteden.
quote:Jij bent wel van de smeerseltjes en frutseltjes hè Steer?Op maandag 25 oktober 2010 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, beetje jojoba olie erbij en het is zo glad als een hoentje
quote:Je, eentje die we niet kregenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Als ik Isa zie moet ik aan een grand dessert denken
quote:Slaap lekker
quote:Nee ik begin nu echt wat vertrouwen te hebben na vanavond, heb nu het gevoel dat het ijs gebroken is, dat is heel goedOp dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekkerEn ik hoop dat het gevoel dat je geliefd bent niet meer weg gaat
quote:Jaaaa, leuke baan was dat ! Ik droom er nog wel eens van.Op maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Jij van hetzelfde
quote:ben jij operatie assistente?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jaaaa, leuke baan was dat ! Ik droom er nog wel eens van.
quote:
quote:ja en.niemand heeft afscheid kunnen nemen als in met dr praten want xe was helemaal weg. Zaterdag op verjaardag van mn andere oom, zondag beroerte, maandag hoop opgegeven, dinsdagochtend vroeg overleden,.bizar snelOp dinsdag 26 oktober 2010 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, wat erg joh! Dat haar kinderen zo snel en onverwacht hun moeder kwijtraken, pfff
Bluezz, ik maak wel ff een picasaatje voor je aan dan! Is wel zonder bijschriften dan.
quote:ik kwam er niet in.. ik bellen; bedrijf failliet!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
leerse Sarabi!
ik ben er ook niet veel, ga aan excel cursus niveau 2 beginnen
quote:Lekker vervelend........Op dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kwam er niet in.. ik bellen; bedrijf failliet!
nu heb ik afspraak gemaakt om een dagcursus te volgen op vrijdag 12 november in A'dam kosteloos en evt. daarna als ik als kneus nog niet alles weet van niveau 1,2 en 3. na niveau 3 kan ik dus echt alles.
is misschien wel zo, maar week erna ben ik het kwijt. net als tentamens vroeger. theorie leren, toets maken.. en weg uit je geheugen.. een dag op cursus. pff shit weer back to school.. mn nachtmerrie
quote:gaat zomaar.... echt verschrikkelijk. en geen afscheid kunnen nemen... geen woorden woorOp dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en.niemand heeft afscheid kunnen nemen als in met dr praten want xe was helemaal weg. Zaterdag op verjaardag van mn andere oom, zondag beroerte, maandag hoop opgegeven, dinsdagochtend vroeg overleden,.bizar snel
quote:ik ben een kneus hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker vervelend........
Maar geloof in jezelf zo snel ben je het niet kwijt
quote:Dat zal wel meevallen
quote:
quote:Das idd bizar snelOp dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en.niemand heeft afscheid kunnen nemen als in met dr praten want xe was helemaal weg. Zaterdag op verjaardag van mn andere oom, zondag beroerte, maandag hoop opgegeven, dinsdagochtend vroeg overleden,.bizar snel
quote:http://www.thisiswhyyourefat.com/Op dinsdag 26 oktober 2010 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben op zoek naar een site waar echt monsterlijke gerechten opstonden.
Maar dan ook echt monsterlijk
Zovan een taco maar dan gemaakt van een dubbelgevouwen pizza en gehakt e.d.
iemand een idee?
quote:Om half 1 lunchen?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
Oud hollandsche tomatensoep staat te pruttelen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.thisiswhyyourefat.com/
quote:Nee voor vanavond. De mr werkt in Amsterdam vandaag.
quote:Heel naar Memo.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Gaston!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooede morgenKlaar met engels
Nu werken
quote:Hij ligt thuisOp dinsdag 26 oktober 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee voor vanavond. De mr werkt in Amsterdam vandaag.
Heb je je nieuwe phone al? Ik wel, hij is tof
quote:Fijne prijsOp dinsdag 26 oktober 2010 12:20 schreef borisz het volgende:
Koopje
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overview
===================================
Ik denk dat ik wat van microeconomie begin te snappen.. Komt het eindelijk goed donderdag
![]()
quote:Echt bizar, verschrikkelijk voor jullieOp dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Geweldig beroep Anne! Vertel er eens over?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef AnneX het volgende:
Vroeger - heél vroeger en dat wel twintig jaar lang.
quote:Ik heb meegekeken, CF. Heel surrealistisch sommige foto's.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Echt práchtige fotoos, blikken van mensen mooi getroffen en die kleuren
quote:Als je zo jong een hersenbloeding krijgt is het meestal een subarachnoidale bloeding en die overleven de meeste mensen niet
quote:JaOp dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Als je zo jong een hersenbloeding krijgt is het meestal een subarachnoidale bloeding en die overleven de meeste mensen nietKan mij ook overkomen vannacht en zelfs als je 19 bent bijv. Gelukkig wel zeldzaam, maar daar heeft Memo's tante niets aan
Zo tragisch om zo te sterven.
quote:Tips mag altijd
quote:ja t drukt je weer even met de neus op de feiten inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef DarkElf het volgende:
Zo'n eng idee dat je zulke dingen zo maar poef! kan krijgen.
quote:Boortje tochOp dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef borisz het volgende:
Tips mag altijd.
Gaat vooral om de wiskunde.
productiefunctie: Q = 400√L
Vraagfunctie: Q = 25000 – 1250p
Producent is monopolist.
Laat zien dat arbeidsvraagfunctie producent is L = 4000^2 /(w+128)^2.
Na lang puzzelen begin ik er eindelijk een beetje zicht in te krijgen
quote:Wil je ook niet snappenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boortje toch![]()
![]()
snap er geen wortel van
quote:Supply-chain management is dat meerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Tips mag altijd.
productiefunctie producent: Q = 400√L
Vraagfunctie producent: Q = 25000 – 1250p
Producent is monopolist.
quote:Gaat hier om de vraag naar arbeid. Je moest met de productiefunctie en de vraagfunctie laten zien hoe de arbeidsvraagfunctie er uit ziet. Daarna getallen eruit krijgen is niet zo moeilijk meer. Dat is dan een kwestie van invullen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Supply-chain management is dat meer
Je zoekt optimum productie-aantal?
quote:Ik ga alvast riet kappenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:17 schreef borisz het volgende:
Wil je ook niet snappen.
Microeconomie is echt mijn blok aan het been.. Als ik dit goed afrond mag er een nieuw dak op het huis figuurlijk gesproken
.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je zo jong een hersenbloeding krijgt is het meestal een subarachnoidale bloeding en die overleven de meeste mensen nietKan mij ook overkomen vannacht en zelfs als je 19 bent bijv. Gelukkig wel zeldzaam, maar daar heeft Memo's tante niets aan
Zo tragisch om zo te sterven.
quote:Economische wiskunde, als ik ergens een hekel aan heb...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Tips mag altijd.
productiefunctie producent: Q = 400√L
Vraagfunctie producent: Q = 25000 – 1250p
Producent is monopolist.
quote:Je moet ook maar proberen om er niet te veel en te lang bij stil te staan... dit soort dingen gebeuren.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
daar gaat mn moeder's 'komt allemaal goed verhaal' als ik bang ben om te slapen dat zij zegt dat er niks kan gebeuren omdat ik jong en gezond ben![]()
weet het wel hoor, toch helpt het wel als mams dit soms zegt![]()
quote:Niet naar Isa luisteren, hoor. Ze weet niet waar ze het over heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
daar gaat mn moeder's 'komt allemaal goed verhaal' als ik bang ben om te slapen dat zij zegt dat er niks kan gebeuren omdat ik jong en gezond ben![]()
weet het wel hoor, toch helpt het wel als mams dit soms zegt![]()
quote:Michel Roux?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
Tomatensoep is klaar en lekker. Eerst een tomatenbouillon gemaakt, die gezeefd, een roux gemaakt, bouillon erbij, balletjes gedraaid en mee laten garen. Alleen nog wat room straks en hij is prima.
quote:Klopt. Las het even verkeerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaat hier om de vraag naar arbeid. Je moest met de productiefunctie en de vraagfunctie laten zien hoe de arbeidsvraagfunctie er uit ziet. Daarna getallen eruit krijgen is niet zo moeilijk meer. Dat is dan een kwestie van invullen.
quote:Inderdaad: Carpe Diem voor allesOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef DarkElf het volgende:
Is ook eng ff maar niet teveel bij stilstaan. Zulke dingen doe je helaas niets aan en t wordt er niet beter op als je je te druk gaat maken. Wat Bluezz zegt is waar. Ik vind dat ook eng hoor, maar geniet lekker van alles en mocht er ooit iets gebeuren dan kan je je altijd nog zorgen gaan maken
quote:En zo erg zal het ook weer niet zijn als je dood bent. Persoonlijk ben ik er niet echt bang voor ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef DarkElf het volgende:
Is ook eng ff maar niet teveel bij stilstaan. Zulke dingen doe je helaas niets aan en t wordt er niet beter op als je je te druk gaat maken. Wat Bluezz zegt is waar. Ik vind dat ook eng hoor, maar geniet lekker van alles en mocht er ooit iets gebeuren dan kan je je altijd nog zorgen gaan maken
quote:Ja hoor : Ik ga zo aan vreemde mensen mijn blote borsten laten zienOp dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef rijsttafel het volgende:
Maar we kunnen het ook over iets vrolijkers hebben
quote:Hmm.. weet niet zo goed hoe ik daarop moet reagerenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor : Ik ga zo aan vreemde mensen mijn blote borsten laten zien![]()
die vervolgens platgedrukt worden
quote:Ik zag de truck staan idd. Succes!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:ik word 100Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet ook maar proberen om er niet te veel en te lang bij stil te staan... dit soort dingen gebeuren.
Je kan ook 95 worden in redelijke gezondheid moet je maar bedenken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En zo erg zal het ook weer niet zijn als je dood bent. Persoonlijk ben ik er niet echt bang voor ofzo.
Maar we kunnen het ook over iets vrolijkers hebben
quote:sterkte Bluezz!!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:die vervolgens platgedrukt worden
quote:Over de post heengaan met je muis en dan verschijnt het knopje rechtsbovenin. Je kan ook naar de opties
quote:Heus, als je er eenmaal aan gewend bent en de angst voor nieuwe dingen kwijt bent is dit echt veel beter, handiger en prettigerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef rijsttafel het volgende:
De baggerlayout was beter. Ik scroll me nu een ongeluk. Alles staat verder van elkaar, lijkt het.
quote:Ben nergens bang voor, maar ik heb nogal een klein scherm, dus hoe compacter de layout hoe beter voor mij. Maar ik zie ook wel voordelen in deze layout, hoor. Nu die bugs in FF er nog uit inderdaad, maar dat zal met de tijd wel gebeuren.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus, als je er eenmaal aan gewend bent en de angst voor nieuwe dingen kwijt bent is dit echt veel beter, handiger en prettiger
quote:Heb je een add-blocker?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Rijst, beide opties lijken niet te werken hier? Anyway, bij voorbaat dus excuses voor onduidelijke posts en ongewijzigde spelfouten enzo
quote:Terug en het viel niet mee idd. Aangezien ik door het afvallen in combinatie met altijd al veel bos hout voor de deur 'naar beneden kijk'Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
Brr, sterkte Bluezz! Duimen voor goede uitslag't Is wel echt een vervelend onderzoek (maar het is goed dat er een bevolkingsonderzoek naar wordt gedaan
).
DE, 't is inderdaad een roux hoorEnne, Sarabi: dat schreeuwt om foto's van de rokjes
quote:Als je je muis naar de rand onder datum en tijd verschuift, komen er icoontjes te voorschijn. De meest rechtse daarvan is de quote-knop. Als je daarop drukt, komt het meteen in het snel reageren vak te staan, en gaat ie niet meer naar een aparte pagina zoals eerst.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan nog altijd niet quoten, maarvoor jou Bluezz. Volgens mij is het qua naar-heid vergelijkbaar met een uitstrijkje en dus moet je nu een middag verplicht bankhangen met thee, laptop en over twee uur een wijntje
quote:OhOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was me al verteld LielieMaar dat werkt dus niet.
quote:Jij snapt hetOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan nog altijd niet quoten, maarvoor jou Bluezz. Volgens mij is het qua naar-heid vergelijkbaar met een uitstrijkje en dus moet je nu een middag verplicht bankhangen met thee, laptop en over twee uur een wijntje
quote:gebruik je firefox of IEOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was me al verteld LielieMaar dat werkt dus niet.
quote:heb nog steeds de oude lay-outOp dinsdag 26 oktober 2010 14:50 schreef golfer het volgende:
Even wennen, die nieuwe lay-out. Maat er zijn al zoveel lay-outs geweest en elke keer wen je er na verloop van tijd wel weer aan.
quote:jij hebt altijd trekOp dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
net het vakblad Chocolaterie doorgenomen met allerlei nwe ontwikkelingen en producten..krijg er trek van!
quote:als je er op klikt zie je een schermpje onderin ontstaanOp dinsdag 26 oktober 2010 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Cyber, yups! Tell me more!! Wat doe ik nu?
Bluezz, sommige bijgesneden, contrast wat hoger, maar ik kan alleen maar photoshop voor beginners heWas lekker joh, gewoon een paar dagen niksen in de trein.
quote:Auw!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
deur gooi ik keihard dicht, zit mn vinger er nog tussen. AU!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, van fokking 8:00 tot 16:00 op de OK gestaan, drie operaties bijgewoond, mocht ook dingen klaarzetten deze keer en voelde me al een stuk minder nutteloos. (Bijna) geen domme vragen gesteld ook.
Volgende week dinsdag weer zo'n marathon.
quote:Ik gelukkig maar #350Op dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
#149 in de fok top 500. Gaat echt de verkeerde kant op hier.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mag je stiekem ook een stukje snijden?
quote:Wat is er mis met le couleur naturel?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk moet ik mijn haar weer laten bijkleuren, maar dat is zo duur![]()
En het heeft nu zoveel kleuren dat alleen bijkleuren ook niet genoeg is denk ik.
quote:Die vind ik een beetje saai. En voordat die weer helemaal terug is zijn we een paar jaar verder en dan staat het ondertussen zo vreemdOp dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is er mis met le couleur naturel?
quote:LieLie, niets aan jou is saai.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef LieLie het volgende:
Die vind ik een beetje saai. En voordat die weer helemaal terug is zijn we een paar jaar verder en dan staat het ondertussen zo vreemd
quote:Haha, van mijn interesse voor geschiedenis moest je vorige week nog gapenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LieLie, niets aan jou is saai.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LieLie, niets aan jou is saai.
quote:Oh jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, van mijn interesse voor geschiedenis moest je vorige week nog gapen
quote:wat is FF?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Auw!
En ik heb overigens ook FF met de nieuwe lay-out.
quote:Ranking op basis van het aantal posts op fok!.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar zie je dat en wat houdt dat in?
quote:Jij hebt echt niets beters te doen he
quote:Ik denk dat baby S dat goed bekeken heeftOp dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef LieLie het volgende:
Tante LieLie is heel geschikt om bij te slapen op een warme pittenzak als je krampjes hebt, aldus baby S
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef LieLie het volgende:
Tante LieLie is heel geschikt om bij te slapen op een warme pittenzak als je krampjes hebt, aldus baby S
quote:Mijn moeder maakte de foto, met mijn telefoon, daarom kijk ik wat bezorgd waarschijnlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je daar zo ongemakkelijk bij kijken, LieLie
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef LieLie het volgende:
quote:ZijOp dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hij ligt een beetje zoals ik als ik thuiskom na een lange nacht. Helemaal uitgevloerd
quote:Ah ok ik vond je ook al niet heel erg ontspannen lijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte de foto, met mijn telefoon, daarom kijk ik wat bezorgd waarschijnlijk
quote:Staat er toch ook
quote:Ze zat er heel ingewikkeld mee te doen, ze snapt dat hele touchgebeuren niet zo goedOp dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah ok ik vond je ook al niet heel erg ontspannen lijkenmaar baby ligt duidelijk lekker
quote:Ah ja moeders en gsm's.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze zat er heel ingewikkeld mee te doen, ze snapt dat hele touchgebeuren niet zo goed
quote:Ik vind het quoten maar niks in de nieuwe lay-out. Wat ik vaak deed was quoten in een nieuw tabblad. Kan nu niet meer.
quote:Dat is een erg algemene vraag Aure
quote:auwOp dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Aure het volgende:
Pfff een of andere trut liep net express keihard tegen me aan terwijl ik een plastic plaat vast hield en die sneed daardoor heel diep in dat vel tussen je vingers. Doet pijn
quote:Ohh hátelijk! Heb je haar nog bedankt?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Aure het volgende:
Pfff een of andere trut liep net express keihard tegen me aan terwijl ik een plastic plaat vast hield en die sneed daardoor heel diep in dat vel tussen je vingers. Doet pijn
quote:ik snauwde " wat is jouw probleem dan?!"Op dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohh hátelijk! Heb je haar nog bedankt?
quote:Zei ze nog wat?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef Aure het volgende:
ik snauwde " wat is jouw probleem dan?!"Das mijn standaard zin als iemand zit te kutten
quote:Dan zou je eigenlijk hier mee moeten eten vandaag, want eendenborst in limoncello is vast heul goed voor je stemmingOp dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb PMSStront chagrijnig
![]()
Dus: iedereen die ik vandaag beledig, ik heb PMS dus het telt niet
quote:Haha, dat zeg ik ook altijd. Volgens mij komt dat doordat ik in Zuid woon, standaard Marokkanenzin:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef Aure het volgende:
[..]
ik snauwde " wat is jouw probleem dan?!"Das mijn standaard zin als iemand zit te kutten
quote:Dat roepen wij op de poli de laatste weken ook vaak : 'jonge' met zo'n accentOp dinsdag 26 oktober 2010 17:48 schreef rijsttafel het volgende:
Haha, dat zeg ik ook altijd. Volgens mij komt dat doordat ik in Zuid woon, standaard Marokkanenzin:
Wattis jouw probleem jonge!
quote:Leuk recept, inderdaad:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Maar golfer staat een in limoncello gemarineerde eendenborst voor te bereiden
Spannend he?
quote:Klinkt idd spannend!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk recept, inderdaad:
http://www.okokorecepten.(...)ndenborst-limoncello
quote:Lijkt me zeker eens lekker om een deze herfst dagen eens te makenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk recept, inderdaad:
quote:Ik kan niet met die pakjes! Ik moet er sowieso al twee, anders heb ik te weinig. En het is heel lastig om het overal goed te krijgen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Spooks was weer spannend![]()
Steer, goedzoen tnx
Lie : waarom duur? Ik koop altijd pakjes Zwartkop, prima verf
Aura
quote:Ben benieuwd hoe dat smaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 18:00 schreef golfer het volgende:
Leuk recept, inderdaad:
quote:Had ik van de week ook, toen ik ff geen zin had om te koken (De pizza, niet de pyjamaparty). Had ik m'n oven perongeluk op de stand gezet dat alleen het onderste element warm wordt. Dat was geen succes.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:19 schreef Aure het volgende:
Ik mik er een diepvries'pizza' in vandaagmoet zo weg richting ene pyjamaparty (net zoals gisteravond
). Mn leven is soms één groot feest
quote:Maak er maar een lekkere relaxte avond vanOp dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef kahlie het volgende:
Ik heb echt een lijf-werkt-niet-mee dag. Ik dacht dat het wel weer ging, maar toen ik vanmiddag in de stad stond met een lekke band was ik zoooo kapot. Alsof ik de marathon had gelopen. Gelukkig alles gefixed, maar toen toch maar weer even rustig aangedaan.
Helaas vanmiddag toch niet geslapen, maar wel veel gelachen om dit blog: http://hyperboleandahalf.blogspot.com/2010/06/this-is-why-ill-never-be-adult.html
Heerlijke paints and grappige verhalen!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Had ik van de week ook, toen ik ff geen zin had om te koken (De pizza, niet de pyjamaparty). Had ik m'n oven perongeluk op de stand gezet dat alleen het onderste element warm wordt. Dat was geen succes.
Ik kan zelfs een diepvriespizza nog verknallen
quote:Momenteel kan ik er nog niet genoeg van krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, klink tof op de ok. Ik zou er bijna jaloers van worden. Ware het niet dat ik het al na 2 dagen wel gezien had en alleen maar heel veel pijn in mijn voeten had van het staan.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n iemand die dan toch een hap neemt van de koude kaas en tomatensaus bovenop?![]()
quote:Geloof dat veel operatieassistentes co-assistenten niet zo geweldig vinden, want die pikken hun plekje aan tafel in en dan hebben ze zelf niets te doenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Momenteel kan ik er nog niet genoeg van krijgenMaar de operatie assistentes waren van die leuke tantes die heel sarcastisch tegen de chirurgen aan het beppen waren, dus die maakten het leuk.
quote:Hihi.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat veel operatieassistentes co-assistenten niet zo geweldig vinden, want die pikken hun plekje aan tafel in en dan hebben ze zelf niets te doen
quote:Viel tegen.
quote:Jouw manier klink heerlijk golferOp dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef golfer het volgende:
Viel tegen.
Niet doen volgens het recept!
Het marineren in Limoncello is prima en daarna afdrogen en bakken en eventueel in de oven nabraden is ook goed, maar het vocht van de marinade erbij doen en in de oven zetten leverde dus het resultaat op dat het vlees gaat koken en daardoor helaas wat taai werd.
Marinade dus apart houden en eventueel als saus gebruiken nadat de eendenborst mooi knapperig en rosé is gebraden..
quote:Ik zit aan de andere helft van de pizza van gisterenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nu wil ik ook pizza als avondeten.Voor 6 EUR bij de pizzaboer halen of een AH pizza van 1.50 EUR? Vrees het laatste, m'n huidige huur is 150 EUR hoger dan mijn vorig stekkie
quote:Spring nu mijn warme bad in en dan even 1,5 uur studeren
quote:studeren in bad?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spring nu mijn warme bad in en dan even 1,5 uur studeren
Daarna kom ik jullie wel weer lastigvallen
quote:eerst half uurtje in bad daarna in de kamerOp dinsdag 26 oktober 2010 18:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
studeren in bad?
is dat niet na 1,5 uur ijskoud?
quote:Ik las sudderenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spring nu mijn warme bad in en dan even 1,5 uur studeren
Daarna kom ik jullie wel weer lastigvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |