Zakje op de Vrijdagquote:
Ff scannen na de viertjesquote:
Grote zakken voor 3 uur durende uitzendingenquote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zakje? Zo'n uitdeelzakje?
Of een gezinsverpakking
Kan ik ook ruilen voor een stokbroodje ofzo?quote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote zakken voor 3 uur durende uitzendingen
Elke Vrijdag een ander verrassingspakket. Bohhhquote:Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ik ook ruilen voor een stokbroodje ofzo?
Da's een goed planquote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke Vrijdag een ander verrassingspakket. Bohhh
Dankje, doe soms m'n best op de scannertjes.quote:
Ik bedoelde de zingertquote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje, doe soms m'n best op de scannertjes.
*alvast oordopjes indoetquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik nog 1 keer dat Bad boys nummer hoor, dan ga ik gillen
En ik had nog wel extra vibrato bij het scannen gebruikt.quote:
Daar had ik ook een mening over, maar die was off-topic hierquote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik had nog wel extra vibrato bij het scannen gebruikt.
We hebben een tafel topic voor 2, dus ik gooi alles eruit wat ik kwijt wil.quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik ook een mening over, maar die was off-topic hier
Gooienquote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben een tafel topic voor 2, dus ik gooi alles eruit wat ik kwijt wil.
Ja, gewoon het scanapparaat gaan poetsen tijdens de reclame, zoals nu, op tafel, jeweets.quote:
Op tafelquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gewoon het scanapparaat gaan poetsen tijdens de reclame, zoals nu, op tafel, jeweets.
Dit meisje of die Faith dude van net?quote:Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn al een uurtje bezig, en pas eentje die ik een voldoende geef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |