quote:Het is even wennen, maar het lijkt beter.
quote:Versie fail!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga voor deze:
http://www.play-asia.com/(...)w-49-en-70-3x42.html
36 euro.Heb inmiddels de bevestiging dat ik score credit krijg.
quote:En als je klikt op je usericon kun je meteen een andere kiezen?
quote:Ik moet ook echt wennen!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar het lijkt beter.
quote:Het is inderdaad allemaal veel te klein, heb in FF nu een level ingezoomd.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef Chocobo het volgende:
Iets rustiger,... wat kaal en uit elkaar. Knopjes lijken kleiner. Jammer van de 60* avatars,... had best nu iets groters gemogen
quote:Quoten gaat iets moeilijker nu. Op de juiste pagina klikken ook. Mag best iets groter allemaal. Maar wie ben ik. Vind het wel rustiger zoOp dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal veel te klein, heb in FF nu een level ingezoomd.
quote:Je kan vlgs mij rechtsbovenin nog andere kleuren kiezen.. maar beperkt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is basicly gewoon bagger, met fletse kleuren... Die nieuwe kleine features hadden best bij bagger gekund
quote:Staat hier al in mijn downloadlijst. Net als de demo voor Majin en Super Meat Boy. Vanavond lekker demo's spelenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Gratis Fable in-game items!
http://marketplace.xbox.c(...)04-828d-8dcf6f431c80
quote:Jouw avatar gif lijkt lelijker in deze layout,... zie pixelsOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon terug naar silver layout
quote:Ik geef het nog een week, dan ben jij ook over.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zit al jaren in de zwarte layout
Nieuwe is niks... pruts ontwerpers hier
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geef het nog een week, dan ben jij ook over.
quote:ProestOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geef het nog een week, dan ben jij ook over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |