quote:Je geeft nu zelf al antwoord op je vraag, maak het goed! Praat met haarOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Hmm dumpem? Was t maar zo makkelijk. Ik hou teveel van haar om me dat aan te doen.
quote:Juist niet, zou ik zeggen. Dat gaat wanhopig en zwak overkomen.Op maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef heloef het volgende:
Ten eerste praat aub in 1 taal.
Ten tweede gewoon een keer langs gaan. En juist heel veel bellen anders denkt zij dat je de relatie niet heel belangrijk vindt.
quote:Alles moet dus altijd gebeuren op het moment dat jij daar behoefte aan hebt en op de manier die jij kiest. Ik zou je ook je zin niet geven, drammerige mannetje ben je dan.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef jongenjeweettoch het volgende:
@ keep walking.
Ik kan soms erg emo doen in een confrontatie. na t feestje had ik al gelijk door dat ze me de cold shoulder gaf. Ik hou er niet van als ik vraag " wat is er" of " ik wil t uitpraten" dat ik dan als enig antwoord krijg: " er is niks" of " als je mee wil gaan moet jezelf weten".
Ik heb dr die nacht na t feestje thuis ( we waren beide niet bezopen) meerdere keren gezegd op een felle toon ik wil t uitpraten bla bla bla. Ze blijft koppig doen. Daar word ik zo fockin loco van.
quote:Ik denk dat TS zijn vriendin beter kent en daarom een betere beslissing hierover kan nemen.Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Juist niet, zou ik zeggen. Dat gaat wanhopig en zwak overkomen.
quote:Ja of het komt over als dat het hem geen bal kan schelen.Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Juist niet, zou ik zeggen. Dat gaat wanhopig en zwak overkomen.
quote:Of hij kan een normale aantal moeite doen. Een paar keer opbellen en 1 of 2 smsjes sturen (per dag) en verder wachter om te kijken hoe ze reageert. Maar niet 35 keer per dag bellen en 20 smsjes sturen totdat je ze reageert.Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of het komt over als dat het hem geen bal kan schelen.
quote:Of ze denkt dat ze alles kan flikken omdat TS toch als een hondje achter haar aanloopt.Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of het komt over als dat het hem geen bal kan schelen.
quote:Nee joh ik heb het over een paar keer per dag het moet geen 20x zijn.Op maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Of hij kan een normale aantal moeite doen. Een paar keer opbellen en 1 of 2 smsjes sturen (per dag) en verder wachter om te kijken hoe ze reageert. Maar niet 35 keer per dag bellen en 20 smsjes sturen totdat je ze reageert.
quote:Ow, je hebt gister nog contact gehad? Ik snap er niks meer van..Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Gister toen we net afscheid hadden genomen had ik dr gelijk een sms van twv 6 smsjes gestuurd.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef DuTank het volgende:
In jouw taal:
Dude, snap haar message, ze dont wil je anymore. Say houdoe to haar. kusje en hugs
quote:Als je zoveel te melden hebt dat het 6 smsjes kost, moet je het niet smsen. Echt ne'ed.Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Gister toen we net afscheid hadden genomen had ik dr gelijk een sms van twv 6 smsjes gestuurd.
quote:Vrouwen he in plaats van duidelijk iets te zeggen denken ze dat we een paranormale gave hebben om alles wat ze denken en willen aan te voelen.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:06 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Nou jongens we zijn bijna op eind van dit topic!
Net 1.5 uur gebeld. Liep de laatste tijd niet goed, ze voelt zich niet meer "speciaal", vaak ongelukkig in slaap gevallen. Ze weet niet of ze van me houdt.
Ik heb haar goed duidelijk gemaakt hoe ik alles heb ervaren, dus ze weet hoe ik over alles denk.
Ze kwam serieus met deze: ik weet niet wat ik doe, als je me echt goed kent weet je al wat ik ga "beslissen". Denk jij er maar over na dan doe ik dat ook.
Alsof zij de rechter is. Valt me echt van haar tegen hoe ze doet, na alles wat we hebben gedeeld met elkaar.
Ik zeg 99 procent zeker dat t klaar is. Ook al is t nog niet uitgesproken.
Ik weet niet of ik boos moet zijn hoe zij mij denkt te kunnen behandelen of verdrietig moet zijn dat ik mijn 1e serieuze relatie kwijtraak.
Hoop ervan geleerd! Kom maar op met alle bijdehante opmerkingen boys.
Miss heel naief van me om zo hard voor iemand te vallen en te denken dat liefde sterker is dan hier en daar wat ruzies/irritaties.
ik ben er echt kapot van. Damn wat ben ik toch een mietje.
Daarnet smste ze nog: ja ik heb t met anderen erover gehad. En zei je toch dat t geen goed idee was. Maar niet zeggen wat dat inhield. Ik heb er niet inhoudelijk op gereageerd. Ik gun t haar niet. Ik denk over een paar dagem is bellen en face to face er een einde aan te maken. Ik laat t niet toe dat ze t over ping probeert. Na 10 maanden, haar ontmaagden, vakanties, ELKE dag contact en dan het zo willen afmaken.
Ik ben echt een illusie armer, en wijze lessen rijker. Goddamn
quote:Het is nooit niks geweest je hebt toch heus wel een leuk tijd met haar beleefd?Op dinsdag 26 oktober 2010 03:23 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Ik ga er niet stoer over doen. Ik ben er echt echt echt helemaal kapot van. Vooral de manier waarop had ik nooit achter haar gezocht.
FUCK FUCK FUCK ik heb gewoon gehuild. Zoveel liefde en tijd voor nikssss
quote:Niet echtOp dinsdag 26 oktober 2010 03:28 schreef Zapato het volgende:
Ik vind de trollpotentie in deze user toch best wel hoog.
Maar ik ben de enige?
quote:Dat klinkt wel liefOp maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Stel dat ze bang is dat je haar niet meer leuk vind....Dan moet je dus bellen en heel lief voor haar zijn.
Niet: waarom wil je niet zeggen wat er is? Maar: hee meisje, ik mis je...zin om vanavond langs te komen? Dan kook ik voor je en je krijgt een massage. Lekker avondje samen en dan hebben we het erover als jij dat wil.
quote:Precies Drunk on Shadows snapt dat je eerst moet geven om daarna te kunnen nemen.
quote:Euhm, uitmaken is nou eenmaal een beslissing die je eenzijdig kan nemen. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn, dan is het nog steeds wel uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:06 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Alsof zij de rechter is.
quote:Een troll is een faker die met verzonnen topics op de proppen komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |