quote:Als ik zoveel drank opheb ben ik dood, dus zijn ze nog aardig nuchter.
quote:Hahahaha, wat een helden/idioten
quote:The gospel of the flying spaghetti monster heeft ze hier ooit eens laten liggenOp maandag 25 oktober 2010 23:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke boeken?
Boeken lezen is tof!
quote:En the zombie survival guideOp maandag 25 oktober 2010 23:57 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
The gospel of the flying spaghetti monster heeft ze hier ooit eens laten liggen
quote:Harry potter?
quote:ik nietOp maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
Het gouden ei, het boek dat iedereen voor Nederlands heeft gelezen omdat ie niet zo veel bladzijdes heeft
quote:Doh. Daarom. Dadelijk komt de modepolitie plotseling, kan ik niet maken om met sokken in bed te liggen.
quote:Zelfs dan nog. Via je voeten, nek en handen wordt je tempratuur gemeten. Dus als je die warm houd heb je het minder koud.
quote:Sorry man!Op maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doh. Daarom. Dadelijk komt de modepolitie plotseling, kan ik niet maken om met sokken in bed te liggen.
quote:In je einzelganger moet het wel kunnen.Op maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doh. Daarom. Dadelijk komt de modepolitie plotseling, kan ik niet maken om met sokken in bed te liggen.
quote:en 60 units wat een bsOp maandag 25 oktober 2010 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
Cheesburger+Laatste kip. Vieze grap
quote:Waar hebben jullie het toch steeds over.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
ah, 50 units per week is het max wat je mag hebben.
Hun hebben er 60 op. op 1 avond.
quote:booze britainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnOp dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch steeds over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |