quote:Een nieuw iemand!
quote:Sokken
quote:Hoi
quote:Het ligt aan je bodem en gesteldheid ook. Misschien dat ik op een goeie dag de 16 of 17 kan aantikken in 2 uur aan shots, maar meer ook niet.Op maandag 25 oktober 2010 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een pint is toch een halve liter? Dat is 18 halve liters, dus 9 liter per uur. Dat red je echt nooit. Dat is een kratje per uur!
quote:ja dat is gvd onmogelijkOp maandag 25 oktober 2010 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een pint is toch een halve liter? Dat is 18 halve liters, dus 9 liter per uur. Dat red je echt nooit. Dat is een kratje per uur!
quote:Ik kan vast wel een anderhalve fles whiskey naarachter gieten op 1 avond, maar dan moet ik wel 3/4 keer kotsenOp maandag 25 oktober 2010 23:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het ligt aan je bodem en gesteldheid ook. Misschien dat ik op een goeie dag de 16 of 17 kan aantikken in 2 uur aan shots, maar meer ook niet.
quote:Gewoon net als hoe je een boek leest, van links naar rechts van boven naar onderOp maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef TripleP het volgende:
Mijn kamer is zo'n tyfuszooi en ik weet echt niet waar ik moet beginnen
quote:Niet!Op maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef TripleP het volgende:
Mijn kamer is zo'n tyfuszooi en ik weet echt niet waar ik moet beginnen
quote:Bij mij kan je de ambulance bellen of een graf bestellen.Op maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan vast wel een anderhalve fles whiskey naarachter gieten op 1 avond, maar dan moet ik wel 3/4 keer kotsen
quote:Ja, maar een boek is 2D, een kamer 3DOp maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Gewoon net als hoe je een boek leest, van links naar rechts van boven naar onder.
quote:Ik zei ook niets over de gemoedstoestand achterafOp maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan vast wel een anderhalve fles whiskey naarachter gieten op 1 avond, maar dan moet ik wel 3/4 keer kotsen
quote:Over boeken gesproken...Op maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Gewoon net als hoe je een boek leest, van links naar rechts van boven naar onder.
quote:Bij mij ook trouwens.Op maandag 25 oktober 2010 23:54 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bij mij kan je de ambulance bellen of een graf bestellen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet uit
![]()
ik ben er nog niet eens aan begonnen.
quote:maar die gasten zijn nog hartstikke nuchter voor zoveel drank.Op maandag 25 oktober 2010 23:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zei ook niets over de gemoedstoestand achteraf.
quote:Tot ze opstaanOp maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maar die gasten zijn nog hartstikke nuchter voor zoveel drank.
quote:Welke boeken?Op maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet uit
![]()
ik ben er nog niet eens aan begonnen.
quote:ik vind ze niet aardig nuchterOp maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maar die gasten zijn nog hartstikke nuchter voor zoveel drank.
quote:Ze lopen nog rond enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |