quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
gaat snel genoeg als jij zo doorgaat
quote:Dit is Pub he. Niet 65+Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
gaat snel genoeg als jij zo doorgaat
quote:PaulaOp maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend![]()
Iets met reputatie en hooghouden enzo
quote:Ik houd ook al de hele tijd iets omhoog.Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend![]()
Iets met reputatie en hooghouden enzo
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:20 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik houd ook al de hele tijd iets omhoog.
quote:GeilOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef robr0 het volgende:
ik ben eigenlijk al 47 maar niemand weet dat
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:23 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik zal eens 47 cm bij je naar binnen drukken kijken of je dat nogsteeds geil vindt
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef TripleP het volgende:
ik ben kut.
ik ga even mijn nieuwe kleren aantrekken en dan klaarkomen op mezelf.
doeiii.![]()
quote:betere uitlegOp maandag 25 oktober 2010 20:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
een smaatje met betere voorgevel dan de pic uit vorig topic
quote:Ok. BoksOp maandag 25 oktober 2010 20:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
een smaatje met betere voorgevel dan de pic uit vorig topic
quote:Dat kijk ik dan weer net niet.
quote:Schatje wat doe je nouOp maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom kunnen exen niet gewoon oprotteeeeen
quote:Op 't forum?
quote:Hey kamaraad, even rustiggg
quote:Het is al goed zoon
quote:Kano held
quote:Ey voor jou altijd.
quote:<33333
quote:Jeweetzelluf.
quote:Jeweetzelluf gangstaa gansta wutttttttOp maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef robr0 het volgende:
[..]
represent schiedamsco wowowowowoowowowo
quote:3 kleine viezeriken voor jouOp maandag 25 oktober 2010 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jeweetzelluf gangstaa gansta wuttttttt
quote:ik zou jou dat als moeder niet aan durven doenOp maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef TripleP het volgende:
ik wil ook wel kindjes van robr0. dan krijg ik van die idiote knuffeltjes
quote:Hey bedankt mang. Ik ga ff zoeken voor iets voor jou *boks*
quote:eey mattie, juh weet. Boks.Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef robr0 het volgende:
[..]
represent schiedamsco wowowowowoowowowo
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
zoek iets op niveau van gewoon jeroen dat is mijn niveau
quote:ik zou mijn kinderen míj niet aan durven doenOp maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik zou jou dat als moeder niet aan durven doen
quote:Maken jullie kindertjes, dan adopteer ik ze welOp maandag 25 oktober 2010 22:46 schreef TripleP het volgende:
[..]
ik zou mijn kinderen míj niet aan durven doen
quote:JEEJOp maandag 25 oktober 2010 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maken jullie kindertjes, dan adopteer ik ze wel
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Perfect dus. Kan je nog helemaal vormen en je slavinnetje maken.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa eindelijk weer eens een valide reden om steen te plaatsen
quote:het is de schuld van happelOp maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand heeft mijn 10 plaatjes voor robro verwijderdt
quote:Ik word moe van SpinalOp maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa eindelijk weer eens een valide reden om steen te plaatsen
quote:Kuthappel! Als ik mod was zou ik het juist een positieve note geven vanwege de positieve poster!
quote:Watn een kutnummerOp maandag 25 oktober 2010 23:15 schreef TripleP het volgende:
quote:maar ik heb happel een stuk verdriet genoemdOp maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kuthappel! Als ik mod was zou ik het juist een positieve note geven vanwege de positieve poster!
quote:Wie is happel?Op maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar ik heb happel een stuk verdriet genoemdgekkkie ben ik ook
quote:KWESTIE VAN JOUW WANSMAAK
quote:
quote:
quote:IK HEB GEEN WANSMAAK!
quote:Kwestie van smaak
quote:Wij zitten op 1 lijn kameraad.
quote:Ik heb teminste een smaakvol huis.
quote:vbl is voor pussy's, PUB is de poep!
quote:Wat wil je daarmee zeggen?Op maandag 25 oktober 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb teminste een smaakvol huis.
quote:Mijn huiskamer is nu 1 grote tyfustroep. Morgen maak ik wel een foto.
quote:Trek sokken aan
quote:Het komt over alsof je zegt dat mijn huis niet smaakvol is ingericht.Op maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn huiskamer is nu 1 grote tyfustroep. Morgen maak ik wel een foto.
quote:ik heb schimmel op mn raam hoe extreem is datOp maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn huiskamer is nu 1 grote tyfustroep. Morgen maak ik wel een foto.
quote:PiczOp maandag 25 oktober 2010 23:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb schimmel op mn raam hoe extreem is dat
quote:zijn er niet en morgen maakt mn ma ze ff schoon voor me dus ze komen er ook nietttttttttttttttttt
quote:Er staan nu welgeteld 4 stoelen in mijn huiskamer. Verder 1 tafel, 1 lamp. Dat op een kamer van 12*3.5 meter, met een stuk van 3.5*3.5 in de vorm van een LOp maandag 25 oktober 2010 23:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het komt over alsof je zegt dat mijn huis niet smaakvol is ingericht.
quote:Zegt niks over het feit of het smaakvol isOp maandag 25 oktober 2010 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er staan nu welgeteld 4 stoelen in mijn huiskamer. Verder 1 tafel, 1 lamp. Dat op een kamer van 12*3.5 meter, met een stuk van 3.5*3.5 in de vorm van een L
quote:Geen verwarming, geen gordijnen, geen planten, geen vloerbedekking, alle stopcontacten eruit, alle banken eruit, de eettafel eruit, de plinten eraf en een paar extra sleuven in de muur.Op maandag 25 oktober 2010 23:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Zegt niks over het feit of het smaakvol is
quote:Verbouwen
quote:Hell yeah.Op maandag 25 oktober 2010 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
VerbouwenMorgen krijg je wel een rondleiding met de webcam.
quote:Kan wel. Maar dan kots je alles er uit. Kan niet anders.
quote:mwoah die shotjes tellen denk ik ook voor 1 unit dan kan het nog netOp maandag 25 oktober 2010 23:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan wel. Maar dan kots je alles er uit. Kan niet anders.
quote:volgens mij heb je met 36 units een dikke vette alcoholvergiftiging.Op maandag 25 oktober 2010 23:44 schreef robr0 het volgende:
[..]
mwoah die shotjes tellen denk ik ook voor 1 unit dan kan het nog net
quote:A pint of beer used to equal two units, a shot of spirits one unit.Op maandag 25 oktober 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
volgens mij heb je met 36 units een dikke vette alcoholvergiftiging.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:47 schreef TripleP het volgende:
Zo praatte iemand die ik kende altijd. "Ik wil ook zo'n unit hebben!"
Dan ging het bijvoorbeeld over hamburgers.
quote:Een pint is toch een halve liter? Dat is 18 halve liters, dus 9 liter per uur. Dat red je echt nooit. Dat is een kratje per uur!Op maandag 25 oktober 2010 23:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
A pint of beer used to equal two units, a shot of spirits one unit.
quote:Een nieuw iemand!
quote:Sokken
quote:Hoi
quote:Het ligt aan je bodem en gesteldheid ook. Misschien dat ik op een goeie dag de 16 of 17 kan aantikken in 2 uur aan shots, maar meer ook niet.Op maandag 25 oktober 2010 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een pint is toch een halve liter? Dat is 18 halve liters, dus 9 liter per uur. Dat red je echt nooit. Dat is een kratje per uur!
quote:ja dat is gvd onmogelijkOp maandag 25 oktober 2010 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een pint is toch een halve liter? Dat is 18 halve liters, dus 9 liter per uur. Dat red je echt nooit. Dat is een kratje per uur!
quote:Ik kan vast wel een anderhalve fles whiskey naarachter gieten op 1 avond, maar dan moet ik wel 3/4 keer kotsenOp maandag 25 oktober 2010 23:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het ligt aan je bodem en gesteldheid ook. Misschien dat ik op een goeie dag de 16 of 17 kan aantikken in 2 uur aan shots, maar meer ook niet.
quote:Gewoon net als hoe je een boek leest, van links naar rechts van boven naar onderOp maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef TripleP het volgende:
Mijn kamer is zo'n tyfuszooi en ik weet echt niet waar ik moet beginnen
quote:Niet!Op maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef TripleP het volgende:
Mijn kamer is zo'n tyfuszooi en ik weet echt niet waar ik moet beginnen
quote:Bij mij kan je de ambulance bellen of een graf bestellen.Op maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan vast wel een anderhalve fles whiskey naarachter gieten op 1 avond, maar dan moet ik wel 3/4 keer kotsen
quote:Ja, maar een boek is 2D, een kamer 3DOp maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Gewoon net als hoe je een boek leest, van links naar rechts van boven naar onder.
quote:Ik zei ook niets over de gemoedstoestand achterafOp maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan vast wel een anderhalve fles whiskey naarachter gieten op 1 avond, maar dan moet ik wel 3/4 keer kotsen
quote:Over boeken gesproken...Op maandag 25 oktober 2010 23:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Gewoon net als hoe je een boek leest, van links naar rechts van boven naar onder.
quote:Bij mij ook trouwens.Op maandag 25 oktober 2010 23:54 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bij mij kan je de ambulance bellen of een graf bestellen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet uit
![]()
ik ben er nog niet eens aan begonnen.
quote:maar die gasten zijn nog hartstikke nuchter voor zoveel drank.Op maandag 25 oktober 2010 23:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zei ook niets over de gemoedstoestand achteraf.
quote:Tot ze opstaanOp maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maar die gasten zijn nog hartstikke nuchter voor zoveel drank.
quote:Welke boeken?Op maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet uit
![]()
ik ben er nog niet eens aan begonnen.
quote:ik vind ze niet aardig nuchterOp maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maar die gasten zijn nog hartstikke nuchter voor zoveel drank.
quote:Ze lopen nog rond enzo.
quote:Als ik zoveel drank opheb ben ik dood, dus zijn ze nog aardig nuchter.
quote:Hahahaha, wat een helden/idioten
quote:The gospel of the flying spaghetti monster heeft ze hier ooit eens laten liggenOp maandag 25 oktober 2010 23:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke boeken?
Boeken lezen is tof!
quote:En the zombie survival guideOp maandag 25 oktober 2010 23:57 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
The gospel of the flying spaghetti monster heeft ze hier ooit eens laten liggen
quote:Harry potter?
quote:ik nietOp maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
Het gouden ei, het boek dat iedereen voor Nederlands heeft gelezen omdat ie niet zo veel bladzijdes heeft
quote:Doh. Daarom. Dadelijk komt de modepolitie plotseling, kan ik niet maken om met sokken in bed te liggen.
quote:Zelfs dan nog. Via je voeten, nek en handen wordt je tempratuur gemeten. Dus als je die warm houd heb je het minder koud.
quote:Sorry man!Op maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doh. Daarom. Dadelijk komt de modepolitie plotseling, kan ik niet maken om met sokken in bed te liggen.
quote:In je einzelganger moet het wel kunnen.Op maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doh. Daarom. Dadelijk komt de modepolitie plotseling, kan ik niet maken om met sokken in bed te liggen.
quote:en 60 units wat een bsOp maandag 25 oktober 2010 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
Cheesburger+Laatste kip. Vieze grap
quote:Waar hebben jullie het toch steeds over.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef kanovinnie het volgende:
ah, 50 units per week is het max wat je mag hebben.
Hun hebben er 60 op. op 1 avond.
quote:booze britainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnOp dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch steeds over.
quote:Ik heb hem ook niet gelezen
quote:Dat moet je ook niet doenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef TripleP het volgende:
Kwam vorige week katjelam thuis na 2 shots tequilla, 1 timewarp en 1 biertje.Maar dat ivm antibiotica en codeine (stupid i naw)
quote:Ik doe dat ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ook echt midden in de nacht gaan opruimen
quote:Wat is opruimen?
quote:Ik ben een nachtmens denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ook echt midden in de nacht gaan opruimen
quote:HAHAHAHHA
quote:Leren?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ben een nachtmens denk ikik leer ook 's nachts het beste (maar dat is overdag dan weer kut
)
quote:
quote:
quote:Vind je het gek, dan zit jij te spacen!
quote:Ja, op de Ritalin.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind je het gek, dan zit jij te spacen!
quote:ik hou van baggerlayout NTB JWZOp dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind deze nieuwe layout trouwens wel hip.
quote:Geen heroin?
quote:Ja echt jammer
quote:Kan ik zo krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, Ritalin is veel hipper.
quote:Ik kan het ook zo krijgen.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik zo krijgen![]()
Vriend van me zit op adhd, maar gebruikt het nooit. Maar hij heeft een sterkere vorm van ritalin, omdat hij altijd echt heel, heel, HEEL erg druk is.
quote:Tof. Zijn wij allebei stoeren PUBers
quote:Beter ga je het niet over drugs hebben, als mijn moeder dit leest mag ik nooit meer op FOK!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:17 schreef TripleP het volgende:
Neem dan concerta, dat gaat langer door
quote:HAHA WAT TYFUSDOM!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:18 schreef TripleP het volgende:
Hahaha iemand in dat ADD &ADHD topic spelde concerta als sonserta![]()
quote:Nou en of.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof. Zijn wij allebei stoeren PUBers
quote:Zullen we het hebben over mijn keta-trip?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter ga je het niet over drugs hebben, als mijn moeder dit leest mag ik nooit meer op FOK!
quote:Ja lijkt me tof. Dan ga ik vast naar bedOp dinsdag 26 oktober 2010 00:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over mijn keta-trip?
quote:Eckte eckte gangstah's from t3h interwebz
quote:daar is het drughi tropic voor jeweetzOp dinsdag 26 oktober 2010 00:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over mijn keta-trip?
quote:Dit is de SC, alles kan én mag.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef robr0 het volgende:
[..]
daar is het drughi tropic voor jeweetz
quote:Yeaaa.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eckte eckte gangstah's from t3h interwebz
quote:Beter post je dan een goatse.
quote:Het begon op een maandagmorgen. Ik had geslapen in een random huis in overvecht, na een random sloopfeestje. Toen schoof een junk een spiegeltje voor met wit poeder in lijntjes voor m'n neus. Ik aarzelde niet en rolde een random papiertje die op m'n buik geplakt zat op en snoof een paar dikke lijnen. Voor mijn gevoel werd ik opgezogen in een heerlijk niets.
quote:Plakkeriger? Slaat dit op wat god eerder aan je vroeg?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het begon op een maandagmorgen. Ik had geslapen in een random huis in overvecht, na een random sloopfeestje. Toen schoof een junk een spiegeltje voor met wit poeder in lijntjes voor m'n neus. Ik aarzelde niet en rolde een random papiertje die op m'n buik geplakt zat op en snoof een paar dikke lijnen. Voor mijn gevoel werd ik opgezogen in een heerlijk niets.
2 uur later werd ik wakker in een ander random huis, iets plakkeriger dan voorheen.
No kiddin'.
quote:Goed verhaalOp dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
Het begon op een maandagmorgen. Ik had geslapen in een random huis in overvecht, na een random sloopfeestje. Toen schoof een junk een spiegeltje voor met wit poeder in lijntjes voor m'n neus. Ik aarzelde niet en rolde een random papiertje die op m'n buik geplakt zat op en snoof een paar dikke lijnen. Voor mijn gevoel werd ik opgezogen in een heerlijk niets.
2 uur later werd ik wakker in een ander random huis, iets plakkeriger dan voorheen.
No kiddin'.
quote:wtfOp dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
No kiddin'.
quote:maar het is dindsag?
quote:JaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plakkeriger? Slaat dit op wat god eerder aan je vroeg?
quote:Had die junk er iets mee te maken?
quote:Niet meer gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 00:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had die junk er iets mee te maken?
quote:
quote:Nee. Hoezo target je me?
quote:Dat had het verhaal toch wat... aparter gemaakt.
quote:Oh dan koop ik hem wel, want ik heb toch geld teveel wat ik graag weggeefOp dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ik dat ding aan iemand verkopen moet, maar niemand reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Ben jij ook zo blij om mij te zien?
quote:Walgelijk blij indeed.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo blij om mij te zien?
quote:En bedanktOp dinsdag 26 oktober 2010 00:31 schreef TripleP het volgende:
kano, heb jij een masker op?
oh nee, het is je kankerkop!
quote:Mooi
quote:Hahahahaha het is een liedje joh =D
quote:Hahaha oh dan mag je me wel beledigen. Want het is een liedje.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hahahahaha het is een liedje joh =D
quote:Ik zong het gisteren nog hardop tijdens het werk over mezelfOp dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hahaha oh dan mag je me wel beledigen. Want het is een liedje.
quote:Ok. En wat zong je toen precies?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:33 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik zong het gisteren nog hardop tijdens het werk over mezelf
quote:PPP, heb jij een hoedje op?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok. En wat zong je toen precies?
quote:TOF LIEDJEOp dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef TripleP het volgende:
[..]
PPP, heb jij een hoedje op?
Oh nee, het is je kankerkop!
quote:Trusten!
quote:Ik bagger rustig verder hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:36 schreef TripleP het volgende:
Godverdomme als jullie zo rustig doen, moet ik wel opruimen.
quote:Ben je al ver met opruimen?
quote:
quote:Totaal niet dus. Ik zie je ook al die gezichten maken terwijl je achter de laptop zit
quote:Daarom kijk ik ook geen tv meer! Nu niet tenminste!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:42 schreef robr0 het volgende:
tantoe irritante reclames op deze tijdstippen wtf welke kali mata bedenkt zulke nonsens
quote:Tantoe mooi haarOp dinsdag 26 oktober 2010 00:48 schreef robr0 het volgende:
http://actie.andrelon.nl/#/home
ik heb jolanda gestemd
quote:Goedkope stream heb je te pakken dan...
quote:ik zag vandaag de natte poes van kelly voor het eerstOp dinsdag 26 oktober 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goedkope stream heb je te pakken dan...
quote:Das waar, maar ze is wel aan het opruimen. Dat maakt het al wat spannenderOp dinsdag 26 oktober 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goedkope stream heb je te pakken dan...
quote:Die heb ik gelukkig nog nooit gezien.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik zag vandaag de natte poes van kelly voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |