quote:hey schatje, dit is niet zo veel!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
yay, dat profiel op valtaf.nl met die foto van mij en eigenlijk ook de rest van mijn informatie + een kilo of 90 is verwijderd![]()
Lijstje:
O: 3 crackers met ozzewoz
T: banaan
T: appel
L: omelet met zalm en tomaat
D: verse pasta met gorgonzola, peer en walnoten
Nu maar 's op naar de uni.. tot later!
quote:Zohee, dat zijn toch zomaar 20 kcals.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
Behhh ik heb 6 aardbeien op. Wat best een overwinning is voor me, maar kan er nogsteeds niet van genieten.
quote:Nee, het ligt niet aan de kcalsOp dinsdag 26 oktober 2010 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zohee, dat zijn toch zomaar 20 kcals.
Kom op, als er nou 6 negerzoenen hadden gestaan.
quote:Oooh! Ik dacht alOp dinsdag 26 oktober 2010 10:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan de kcalsIk heb vorig jaar voor het eerst aardbeien op, omdat ik gewoon niets wat van nature rood/oranje/paars is mijn mond in krijg. Enorme weerstand van mijn lichaam gewoon
Dus vandaar.
quote:Dus het zit nogal dwars in mijn maag, dat is het vooral
quote:Wat heeftie dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge VMW
Ik zit vast op de bankzodra ik ging zitten lag de kat muurvast in mn schoot genesteld
Heel lief, maar volgens mij is ie weer niet lekker
quote:Weet ikOp dinsdag 26 oktober 2010 10:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Dwarsliggende aardbeien?
You are weird
quote:Leuk uniek! Was je bij je vriend ingetrokken? Dan is het wel heel leuk natuurlijk om het nu samen 'over' te doenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaai,
Het is hier koud, de vinyllegger is er.
quote:Weet niet precies... hij was een tijdje terug volgens mij gewoon ziekig (verkouden, diarree, the works...), toen heb ik m binnengehouden en ging het weer beter. Nu is ie weer buiten geweest en hij is weer minder
quote:Niet altijd, wel vaak.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:51 schreef Chicolate het volgende:
Vraagje trouwens, is het normaal dat je bij particulieren/makelaars alleen maar mag huren voor 1/5e van je maandsalaris? Dus dat als je bruto 2000 per maand verdient, je maximale huurprijs 400 is? Want dan mag ik me wel eens snel gaan inschrijven bij een woningnet ofzo, vrije sector is veel duurder.
quote:Particulier huren is duurderOp dinsdag 26 oktober 2010 10:58 schreef Chicolate het volgende:
60 Euro inschrijfgeld en nog iets van 30 per jaar extra, vind ik eigenlijk wel duur. Vooral omdat je hier volgens mij echt minstens 5 jaar ingeschreven moet staan om iets te krijgen, en ik over 3 jaar al iets nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |