quote:Lara Croft and The Guardian of Light, Square Eidos' well-received spin-off of the Tomb Raider franchise, is getting its first slice of downloadable content – and the best news is that it's free.
quote:
quote:Rainbow Six : Vegas 1 & 2Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef CaLeX het volgende:
Zijn er naast Army of 2, GoW en Kane & Lynch nog meer co-op shooters die aan te raden zijn?
quote:GR:AW ? Of kan je daar alleen wat losse missies spelen?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rainbow Six : Vegas 1 & 2
Erg leuk, komt wel wat meer tactiek bij kijken!
quote:50 cent blood on the sandOp vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef CaLeX het volgende:
Zijn er naast Army of 2, GoW en Kane & Lynch nog meer co-op shooters die aan te raden zijn?
quote:zeker aanraders !Op vrijdag 29 oktober 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rainbow Six : Vegas 1 & 2
Erg leuk, komt wel wat meer tactiek bij kijken!
quote:Ik zou beide consoles niet kunnen missenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meesten van hier zullen waarschijnlijk er ''gekleurd'' tegen aan kijken, maar ik zou toch graag een eerlijke mening willen horen. Ik heb het aanbod gekregen om een playstation 3 60 gb met 7 nieuwe spellen om te ruilen voor een xbox 360 slim. Zou ik dit doen?
Het enige spel wat ik speel op een console is fifa 11. Maar omdat de ps3 versie ontzettend baggers is wat betreft de servers die constant disconnecten was ik van plan omdat (het zo schijnt te zijn) dat de xbox versie online iets stabieler is deze om te ruilen. Of is het beter om ergens een xbox 2e hands op te pikken voor 80 euro. Playstation 3 heeft toch wel zijn voordelen wat betreft blu-ray.
quote:Mensen koop die game zeker het geld waard dikke 10/10 gameOp zaterdag 30 oktober 2010 00:51 schreef speknek het volgende:
Castlevania nu 21 euro op zavvi.com, kope kope kopeee
quote:Was om 21u al uitverkochtOp zaterdag 30 oktober 2010 00:51 schreef speknek het volgende:
Castlevania nu 21 euro op zavvi.com, kope kope kopeee
quote:De Halo boeken zijn 10 keer beterOp donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gepaard met de boeken, en het verhaal is het beste wat de game wereld te bieden heeft.
quote:Ruilen omdat je toch geen andere games op je ps3 speelt.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meesten van hier zullen waarschijnlijk er ''gekleurd'' tegen aan kijken, maar ik zou toch graag een eerlijke mening willen horen. Ik heb het aanbod gekregen om een playstation 3 60 gb met 7 nieuwe spellen om te ruilen voor een xbox 360 slim. Zou ik dit doen?
Het enige spel wat ik speel op een console is fifa 11. Maar omdat de ps3 versie ontzettend baggers is wat betreft de servers die constant disconnecten was ik van plan omdat (het zo schijnt te zijn) dat de xbox versie online iets stabieler is deze om te ruilen. Of is het beter om ergens een xbox 2e hands op te pikken voor 80 euro. Playstation 3 heeft toch wel zijn voordelen wat betreft blu-ray.
quote:niet waarOp zaterdag 30 oktober 2010 07:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Halo boeken zijn 10 keer beter
quote:IS WEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |