quote:much better today.... ik kon weer (met pijn) normaal sokken aandoen en veters strikken vandaag....
quote:Veel te veel herrieOp maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Maar... maar... klitteband is ook heel handig, juf
quote:Bij mij andersom, net wakker, nu eten maken
quote:en wat staat er op het menuOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Bij mij andersom, net wakker, nu eten maken
Ik ga niet meer teruglezen hoor, ik zag dat jullie weer ruzie hebben gemaakt
quote:Zo'n alternate nazi timeline verhaal zitten we inOp maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef LieLie het volgende:
Hollandse week, met duitse biefstuk![]()
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)aat+122&ar=1&nf=True
quote:hollandse week met drentsche en gelderse worstOp maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef LieLie het volgende:
Hollandse week, met duitse biefstuk![]()
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)aat+122&ar=1&nf=True
quote:Zelfgemaakte pizza, met nauwelijks wat erop,want ik ben niet naar de winkel geweest. Enkel champignon's. Beetje baaldagje vandaag. Lang geslapen. Komt wel weer goed als ik straks gegeten hebOp maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en wat staat er op het menu
quote:nee joh, dat was geen ruzie, dat was opbouwende kritiekOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Bij mij andersom, net wakker, nu eten maken
Ik ga niet meer teruglezen hoor, ik zag dat jullie weer ruzie hebben gemaakt
quote:Sex dieet doenOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Drentsche Kosterworst vind ik lekker. Met veel kruidnagel erin. Jammer dat droge worst altijd 40-50% vet is.
quote:wat is het toch met deze SC en seksOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sex dieet doenOh, sorry, ik loop een topic achter he...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De een doe ik elke dag en de ander veel te lang niet?
quote:omdat je ook etenswaren bij sex gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef flying-dutchman het volgende:
omdat je ook etenswaren bij sex gebruikt?Nee. BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ze wil een fotoshoot met mij waarin ik haar een sexy blik toewerp en een knoopje of twee losmaak.Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
steer & hooters
hoe staat het daarmee?
quote:whahaOp maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze wil een fotoshoot met mij waarin ik haar een sexy blik toewerp en een knoopje of twee losmaak.
Zie Facebook
quote:Bedankt!
quote:steer je kan het!Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze wil een fotoshoot met mij waarin ik haar een sexy blik toewerp en een knoopje of twee losmaak.
Zie Facebook
quote:Wil je een foto van mij waarin ik jou een sexy blik toewerp?Op maandag 25 oktober 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
steer je kan het!
enne nu geldt helemaal pics or it didnt happen
quote:SexOp maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bedankt!
Een lekker glaasje melk doet me goed.
En ik dacht in deze SC wel wat te leren over koken en eten, maar inplaats daarvan leer ik alleen maar over seks
quote:Ja je kunt niet de hele dag blijven eten heOp maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
En ik dacht in deze SC wel wat te leren over koken en eten, maar inplaats daarvan leer ik alleen maar over seks
quote:nee dank jeOp maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je een foto van mij waarin ik jou een sexy blik toewerp?
Nouja, op zich zou zoenen met hootersmeisje me al van vrijwel alle complexen aangaande het andere geslacht bevrijden, dus we gaan ervoor. Ooit.
quote:Pizza
quote:Mag ik er ook eentje? Alle dekentjes hangen nog boven te drogen.....Op maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
* flying-dutchman gooit dekentje over lein heen
quote:Stel: nooit meer seks of nooit meer pizza.
quote:Nooit meer pizza.. Er blijft dan toch nog genoeg lekker eten overOp maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Stel: nooit meer seks of nooit meer pizza.
hmm.. dilemma.
quote:hee, jouw kachel was toch kapot?
quote:Ja dat is toch geen dilemma!Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
hmm.. dilemma.
quote:Agreed. Bovendien kan je met allerlei bodems toch nog pizza-look-a-likes maken...Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Nooit meer pizza.. Er blijft dan toch nog genoeg lekker eten over
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
hee, jouw kachel was toch kapot?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef kahlie het volgende:
Nou ja, straks wel lekker "pizza eten"
quote:oke
quote:Ohja! Ik heb nog een roze Disneyprincessen fleecedekentjeOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman gooit dekentje over lein heen
quote:Oké, weten we ook weer hoe het komt dat je dat uithoudt
quote:Hier kan je geen antwoord op gevenOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
oke
Nooit meer sex of nooit meer alcoholische dranken?
quote:Ik hou het juist niet volOp maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Oké, weten we ook weer hoe het komt dat je dat uithoudt
quote:Wat is dat
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
JeejDietiste heeft geconcludeerd dat ik iets van 4 kg ben afgevallen in 6 weken
Ze was echt vet tevreden
quote:Don't know
quote:Super gedaan P.!Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ze was echt vet tevreden
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Don't know![]()
Een gerecht met mosselen, worst en slagroom, geloof ik.
quote:Ja toch? Ik heb gegoogled, maar kon het niet vinden.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mag ik er ook eentje? Alle dekentjes hangen nog boven te drogen.....
quote:Rondje bitterballen op kosten van P.Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ze was echt vet tevreden
quote:Nog steeds geen dilemma voor mij.Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
oke
quote:Oh lekker!!!!Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
* flying-dutchman gooit ook een dekentje richting Tezz
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
nu pas terug van werk.. weer een lang klotegesprek gehad met mn baas en nu depressief en druk. even op adem komen door hier terug te lezen en hopelijk ben ik gauw weer vrolijk.
nu pas terug van werk.. weer een lang klotegesprek gehad met mn baas en nu depressief en druk. even op adem komen door hier terug te lezen en hopelijk ben ik gauw weer vrolijk.
quote:je weet niet wat je mistOp maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb gegoogled, maar kon het niet vinden.
Het lijkt me in ieder geval heel vies.
quote:komt wel goed schatjeOp maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Tja, moeilijk te zeggen. Wat voor avondeten en wat voor koekjes?Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net avondeten gekocht bij de AH. En een doos koekjes. Waarom ben ik de koekjes nu aan het eten?
quote:Omdat je ze net gekocht hebt. En tja, je moet toch eten?Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net avondeten gekocht bij de AH. En een doos koekjes. Waarom ben ik de koekjes nu aan het eten?
quote:Maaltijdsalade vs. assorti theekoekjes: 0-1Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, moeilijk te zeggen. Wat voor avondeten en wat voor koekjes?
quote:Ik heb nu ineens heel veel zin in cake.Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maaltijdsalade vs. assorti theekoekjes: 0-1
quote:Dat moet wel ja, als ik zie hoevaak er in deze SC over gepraat wordt.. Doe mij het recept eensOp maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Aure het volgende:
[..]
je weet niet wat je mistbeste culinaire gerecht ooit.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ze was echt vet tevreden
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat je ook etenswaren bij sex gebruikt?bah! zo slagroom eten is viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:OhOp maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Aure het volgende:
[..]
je weet niet wat je mistbeste culinaire gerecht ooit.
quote:leer je nog iets van RijstOp maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bedankt!
Een lekker glaasje melk doet me goed.
quote:stel: nooit meer seks of nooit meer hamburgersOp maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
hmm.. dilemma.
quote:wat een vreselijke openingszinOp maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
hee, jouw kachel was toch kapot?
quote:Zie hier: de perfecte plek om je verhaal te ventilerenOp maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stel: nooit meer seks of nooit meer hamburgers
hmmmmm
quote:ik drink niet dus das geen dilemmaOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
oke
quote:Omdat koekjes comfort food zijnOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Da's dom! En haske zondeOp maandag 25 oktober 2010 20:25 schreef Sarabi het volgende:
Oja iemand is zijn 6 joints vergeten/kwijtgeraakt vanavond bij ons in de winkelniet zo slim
quote:ooh wat goed!!Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ze was echt vet tevreden
quote:Ja....neeOp maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh wat goed!!![]()
vieren met komkommertjes vnv
quote:Ik drink wel, maar het is alsnog geen dilemma. Ik kan me geen enkel iets voorstellen (culinair gezien) waarvoor ik seks zou laten...Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik drink niet dus das geen dilemma
quote:Hamburgers
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik drink wel, maar het is alsnog geen dilemma. Ik kan me geen enkel iets voorstellen (culinair gezien) waarvoor ik seks zou laten...
quote:WhahahahahahaOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar de risotto van Vork is bijna lekkerder dan klaarkomen![]()
quote:Zeg het maar, hoor.Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Hmmm...dan wil ik het recept welOp maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HamburgersIk had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar de risotto van Vork is bijna lekkerder dan klaarkomen
![]()
quote:Veel plezierOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef MissHobje het volgende:
Zo de tv hangt in de slaapkameren vanavond werkt ie ook al
!
Ik ga lekker next top models kijken met een rood wijntje in bed![]()
dem luxe probleem hehe.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:dank jullie wel!!
quote:het is wel een mooie voor in dat ene topic waarbij je dat datingsboek of wat t ook is kan winnenOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een vreselijke openingszin
quote:En anders stort je gewoon je hart hier uitOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dank jullie wel!!![]()
het helpt al als ik aan iets anders denk zoals bv jullie gesprekjes lezen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leer je nog iets van Rijst
quote:Hee, die kus-smiley die je net van mij kreeg..Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een vreselijke openingszin
quote:Ja. Krijg je mooie zwarte longen van
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zie hier: de perfecte plek om je verhaal te ventileren
quote:ach het gebeurt helaas vaker. dan is hij gefrustreerd en komt alles eruit. krijg kritiek over 3 jaar terug, het gaat beneden in de fabriek met het productiepersoneel allemaal niet efficient. ik doe alsof ik achterlijk ben, ik heb geen interesse... bla die bla... heb echt hart voor de zaak maar daar luistert hij niet naar. als hij morgen naar Afrika gaat heb ik 2 weken lang 6 maal per jaar de telefoon bij me en ben ik 24 uur bereikbaar, 7 dagen per week terwijl ik 32 uur betaalt krijg. daar zeur ik niet over. dan zegt hij: ja andere bedrijven werken mensen over zonder dat ze betaald krijgen. ik zeg dat het me daar niet om gaat en dat ik best als iets niet gaat ik wil helpen of invallen zoals ik nu ook uit mezelf doe omdat er iemand op vakantie is en de baas niet verder nadenkt. ineens moet ik van hem excel pro gaan doen en hij had verwacht dat ik daar uit mezelf wel mee kwam. ook vraagt hij lijsten aan mij waar ik een tijdje mee bezig ben terwijl hij het zelf zo uit kan draaien om te kijken of ik weet hoe dat moet. vervolgens laat hij mij dat een jaar zo doen en krijg ik vnv pas te horen voor hij naar Afrika gaat dat het ook anders kon en dat ik er teveel tijd in steek en niets meer weet. hij is een dictator, mensen beneden wil hij nu registeren; hij houdt bij hoe lang iemand koffie gaat zetten, hoe lang iemand doet over dozen uitpakken etc etc.
quote:dan geef ik er een extra aan jouOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Hee, die kus-smiley die je net van mij kreeg..
Die neem ik terug
quote:Daar heb ik al veel betere inOp maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef Aure het volgende:
[..]
het is wel een mooie voor in dat ene topic waarbij je dat datingsboek of wat t ook is kan winnen
quote:ja idd, indrukwekkend! mooie reden om te beginnen met een pakje per dagOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Krijg je mooie zwarte longen van
quote:ehm.. ik kijk Starwars niet dus zou je dan vragend aankijken en daarna vragen of ik de dokter moet bellenOp maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Daar heb ik al veel betere in![]()
Zoals deze die gegarandeerd altijd werkt:
- Ik zou willen dat we in de wereld van Starwars leefden, dan had ik tenminste wel een goede wingman en een groot lightsaber gehad.
quote:Geen idee steer. Ik zal het straks aan de huisvader vragen, wellicht weet hij het.Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje aan de huismoeders hier: mijn oude koelkast/vriezer heeft een klein klepje/luikje zitten die je open en dicht kunt doen aan de bovenkant van het koelgedeelte. Als je het klepje open doet, staat het koelgedeelte dan in directe verbinding met het vriesgedeelte.
Vraag: moet ie open of dicht en wat is het verschil
quote:je laat het toch niet voor je vriend? kom op zeg. hij moet je maar nemen zoals je bentOp maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nahdan kan ik op zoek naar een nieuwe vriend ben ik bang
quote:Voor jou zou ik deze gebruiken:Op maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm.. ik kijk Starwars niet dus zou je dan vragend aankijken en daarna vragen of ik de dokter moet bellen
quote:Alleen mosselen is zeker een aanrader!Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat moet wel ja, als ik zie hoevaak er in deze SC over gepraat wordt.. Doe mij het recept eens![]()
Maar ik hou niet zo van worst.. Ben toch een nep-vegetariër, dan maak ik het wel alleen met mosselen.
quote:Meen je dit nou?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je laat het toch niet voor je vriend? kom op zeg. hij moet je maar nemen zoals je bent
quote:NeeOp maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je laat het toch niet voor je vriend? kom op zeg. hij moet je maar nemen zoals je bent
quote:als je van de mier een olifant had gemaakt kreeg je een knalOp maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor jou zou ik deze gebruiken:
- Wist je dat een mier 10 keer zijn eigen gewicht kan dragen? Ik wou dat ik een mier was, dan kon ik je over de drempel tillen.
![]()
![]()
Niet waar hoor
quote:Doet-ie vermoedelijk ookOp maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
kom op zeg. hij moet je maar nemen zoals je bent
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HamburgersIk had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar de risotto van Vork is bijna lekkerder dan klaarkomen
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vork! Kom Snel Risotto Maken Voor MIj!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doet-ie vermoedelijk ook
Fout, P..... heel fout
quote:edit: Nee ik zeg dit niet.Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Alleen mosselen is zeker een aanrader!![]()
![]()
quote:Owja, ik mis wel eens PI's als ze buiten m'n scherm gescrolled zijn
quote:Meh. Als ik zoiets hoor denk ik altijd: goed functioneren is een samenspel van baas en werknemer. Ik vind het altijd bijzonder als bazen niets willen uitleggen en vervolgens boos worden dat het wat langer duurt... wat denk je dan zelf?Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben zeker een beetje doorgedraafd in mn verhaalwilde het niet vertellen maar toen ik eenmaal begon met typen kon ik niet meer stoppen. voel me altijd een beetje een faalhaas als ik zoiets hoor, een dom lomp kind wat minder kan dan een ander...
quote:Vader W weet het welOp maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geen idee steer. Ik zal het straks aan de huisvader vragen, wellicht weet hij het.
quote:welke risotto?Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
quote:Nog een kusje dan voor jou!Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben zeker een beetje doorgedraafd in mn verhaalwilde het niet vertellen maar toen ik eenmaal begon met typen kon ik niet meer stoppen. voel me altijd een beetje een faalhaas als ik zoiets hoor, een dom lomp kind wat minder kan dan een ander...
quote:Vast. Maar ja hij is werken en gezien mijn gemoedstoestand van het moment zou het zomaar eens kunnen dat ik zometeen op de bank in slaap val en hem niet meer spreek vanavond.... Maar ik ga het onthouden hoor!
quote:Goedemorgen matig zelfbeeldOp maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor jou zou ik deze gebruiken:
- Wist je dat een mier 10 keer zijn eigen gewicht kan dragen? Ik wou dat ik een mier was, dan kon ik je over de drempel tillen.
![]()
![]()
Niet waar hoor
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Toch raar he, datmensenvrouwen van andere mensen verwachten dat ze gedachten kunnen lezen![]()
quote:Ja, dat snap ik ook niet.Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Toch raar he, dat mensen van andere mensen verwachten dat ze gedachten kunnen lezen![]()
quote:ik ben altijd blij als hij naar Afrika vliegtOp maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef golfer het volgende:
Verhaal gelezen FF. Wees maar blij dat ie even naar Afrika is. Hoef je jezelf de komende dagen ook niet aan hem te ergeren.
En de meeste bazen (en zeker directeur/eigenaren) hebben nou eenmaal een ander beeld van hun bedrijf dan de werknemers.
En voor de rest, om het uit het koppie te krijgen: 3x daags een flinke portie seks.
quote:Ik zeg dit niet vaak, maar volgens mij ben jij wel sort of een leuke half AziaatOp maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef kahlie het volgende:
Grrr.. ik zou eigenlijk nog gaan werken, maar het komt er maar niet van. Ik zit me te ergeren dat ik een bepaalde film niet binnen gesleurd krijg. Of tenminste niet werkend. Al 4x een DRM versie die niet speelt, 2x een duitse versie en nu een .avi die kennelijk niet goed afgesloten is en dus niet afgespeeld kan worden...
OK, ik weet het, het is m'n eerste vrouwenfilm sinds jaren... maar maar... ik ga het boek wel lezen als het zo door gaat!(Eat Pray Love)
quote:Hee KrakOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet.Ook niet van vrouwen dus.
quote:Ik dacht dus eerst ook dat jij een Indonesische was he
quote:tis actueel dus zit t ff hoog. Gebeurt paar keer per jaar en paar dagen daarna gaan we weer gewoon verderOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
Oh-oh, moet ik ook je werkverhaal lezen FFT? Ik scrollde er zo ff snel langs... maar blijkbaar zit het hoog!
quote:whaha als hij nog n keer zo doet zal ik dit zeggen
quote:Dat was het eerste wat ik ook dacht
quote:he KrakOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet.Ook niet van vrouwen dus.
quote:Dank je welOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet vaak, maar volgens mij ben jij wel sort of een leuke half Aziaat
quote:PompoensoepOp maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
Ben aan het bedenken wat ik deze week zo allemaal eens zal gaan eten.. niet dat ik me er altijd aan hou, maar goed
Iemand nog tips voor wat ik met een pompoen kan doen? Zit te denken risotto en pompoen/aardappelcake, maar waarschijnlijk houdt ik dan nog steeds een hoop over..
quote:Maestro
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Neewaar zie je me voor aan
Ik haat sowieso roken en drugs al helemaal
quote:nee dat heb je idd niet vaak gezegdOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet vaak, maar volgens mij ben jij wel sort of een leuke half Aziaat
quote:Of met chilipepertjesOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan.. met garnalen... yummy
quote:Ja maar jij bent geen halve AziaatOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
nee dat heb je idd niet vaak gezegd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik ook dachtOuwe koeien uit de sloot halen
Typisch vrouwengedrag
quote:Ik vind je benen wel mooiOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat heb je idd niet vaak gezegd
quote:Hmm, dat klinkt ook yum. Of met munt en feta... nog nooit gegeten, maar staat hoog op het probeer lijstje. Ik ben dan ook munt-verslaafd. Heb 3 soorten in de tuin staan (helaas wordt het nu te koud ervoorOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of met chilipepertjesDat heb ik ook een keer gegeten. Echt lekker
Eerst dat wat zoetige en dan een kickje erachteraan!
quote:41Op maandag 25 oktober 2010 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe oud hij eigenlijk is... Rare baas hoor
quote:Rúikt Steer dat ofzo?
quote:Chinezen stinken man.Op maandag 25 oktober 2010 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rúikt Steer dat ofzo?Of ik heb gemist dat je 't mededeelde
quote:Pompoen koken in kippebouillon, op smaak maken met boursin.Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
Ben aan het bedenken wat ik deze week zo allemaal eens zal gaan eten.. niet dat ik me er altijd aan hou, maar goed
Iemand nog tips voor wat ik met een pompoen kan doen? Zit te denken risotto en pompoen/aardappelcake, maar waarschijnlijk houdt ik dan nog steeds een hoop over..
quote:ik ben een vrouw maar zorg dat ik dat nooit zal doenOp maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
P
En ik deel de mening over de baas van FF, wat een vrouw
quote:Goed plan!
quote:Ja, dus kom maar op met dat risotto recept!Op maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef Vork het volgende:
Overnemen? Ik dacht dat ze alles namaakte.
quote:Voor zover ik weet is hij het zoontje van de oprichter en nu dus directeur/eigenaar en tja...dan hoef je natuurlijk niet echt capabel te zijn.Op maandag 25 oktober 2010 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
FFT, vermoeiend lijkt me dat - is die man uberhaupt capabel om een bedrijf te leiden?
quote:PolentaOp maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef rijsttafel het volgende:
Goed plan!
Resultaat:
Di: Pompoen-aardappelcakejes en pasta citroen & courgette
Wo: Risotto pompoen
Do: Pasta met gerookte zalm
Vr: Pompoensoep met ciabatta (zelf proberen te maken)
Za: Polenta met groenten-die-ik-over-hebstoof
Zo: Aardappelschotel weet niet hoe
Ja, ik hou van Italiaans, valt vast niet op
quote:Volgens mij komen er veel nootjes uit Afrika, lijkt me werkgerelateerd.......Op maandag 25 oktober 2010 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FFT, vermoeiend lijkt me dat - is die man uberhaupt capabel om een bedrijf te leiden? Die Afrika-reizen, is dat werk-gerelateerd?
quote:Ik kan vreten wat ik wil er komt niets bij.Op maandag 25 oktober 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Polenta
En verder zie ik door de carbs het bos niet meer![]()
* Bluezz heeft een strenge lowcarb week, eens kijken of het weer werken wil
quote:Ik ben ook een beetje aan het low-carben, niet per se voor de lijn, maar omdat mijn darmen vervelend doen, al weken.Op maandag 25 oktober 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Polenta
En verder zie ik door de carbs het bos niet meer![]()
* Bluezz heeft een strenge lowcarb week, eens kijken of het weer werken wil
quote:toch wel zelf gebakken he (of zelf uit de verpakking gehaald)Op maandag 25 oktober 2010 21:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik kan vreten wat ik wil er komt niets bij.Je hebt me gezien, dus je weet wat ik bedoel
![]()
Zometeen dikke plak cake
quote:In Vegeterranean staat een lekkere (pagina 160). Mocht je die niet hebben dan wil ik best wat voor je overtikken.Op maandag 25 oktober 2010 21:11 schreef kahlie het volgende:
Ja, dus kom maar op met dat risotto recept!Heb gehoord dat het net zo goed is als klaarkomen dus dat wil ik wel namaken.
quote:jawel maar hij is veel weg en regelt dan met telefoon en dingen en krijg ik dingen of niet of half te horen en na zo'n gesprek ineens dat ik te makkelijk over ons dure administratiesysteem doe! ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij beter moet communiceren met mij voor een professioneel antwoord naar de klant omdat ik dingen gewoon niet van hem doorkrijg. hij gaf dat godzijdank toe (echt wat een verrassing) maar toch een kleine sidenote; dat was iets andersOp maandag 25 oktober 2010 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FFT, vermoeiend lijkt me dat - is die man uberhaupt capabel om een bedrijf te leiden? Die Afrika-reizen, is dat werk-gerelateerd?
quote:Zelf uit de verpakking gehaald, maar ik ga wel zelf de slagroom kloppenOp maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
toch wel zelf gebakken he (of zelf uit de verpakking gehaald)
quote:NiceOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef rijsttafel het volgende:
Owja, en er mist nog een chocoladetaart op m'n weeklijstje
quote:maar de anderen welOp maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben een vrouw maar zorg dat ik dat nooit zal doen
quote:ik wilde er net iets over zeggen! ChocoladetaartOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef rijsttafel het volgende:
quote:klopt maar wij hebben niks met de nootjes uit Afrika. want teveel aflatoxine voor de EUOp maandag 25 oktober 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij komen er veel nootjes uit Afrika, lijkt me werkgerelateerd.......
quote:dat mis je zekerOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef rijsttafel het volgende:
quote:Zit er spul tussen wati k nog niet gezien hebOp maandag 25 oktober 2010 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik heb wat vakantiefoto's geupload, wie de link wil, moet even een PM sturen
quote:oohjee hou vol! koffiiieeeeOp maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
hmmm...begin een beetje in slaap te kacheen en ik moet mijn engelse huiswerk nog
quote:NOMNOMNOMOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef Aure het volgende:
[..]
ik wilde er net iets over zeggen! Chocoladetaart
quote:Nein!Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit er spul tussen wati k nog niet gezien heb
quote:voor deze week? Ik zeg donderdag!Op maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
NOMNOMNOMLang geleden, volgens mij weet ik nieteens meer hoe ik het ookalweer deed.
![]()
Ik wist nog niet welke dag, dus kon ik 'm niet op het lijstje zetten. Vul zelf maar aan
quote:Ook een stukkie?
quote:PM maarOp maandag 25 oktober 2010 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik heb wat vakantiefoto's geupload, wie de link wil, moet even een PM sturen
quote:kleinzoontjeOp maandag 25 oktober 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij het zoontje van de oprichter en nu dus directeur/eigenaar en tja...dan hoef je natuurlijk niet echt capabel te zijn.
quote:Top, dat kan wel volgens mij.
quote:Waarom gaat hij dan naar Afrika? Zodat jullie extra op brand gevaar moeten letten?Op maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt maar wij hebben niks met de nootjes uit Afrika. want teveel aflatoxine voor de EU
quote:Dat! En ff je baas klinkt best als een rare man eigenlijk.Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit er spul tussen wati k nog niet gezien heb
quote:ander project. hij heeft meerdere bv's... geen idee hoeveel, stuk of 6Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom gaat hij dan naar Afrika? Zodat jullie extra op brand gevaar moeten letten?
quote:NeeeOp maandag 25 oktober 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oohjee hou vol! koffiiieeee
quote:Dan hoef ik het linkje van die coole foto's niet
quote:Vakantievilla's in Mozambique?Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ander project. hij heeft meerdere bv's... geen idee hoeveel, stuk of 6
quote:Pwèèèp, jij hebt sowieso al toegang PeetjeOp maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan hoef ik het linkje van die coole foto's niet
quote:bied schouder aan, en pakt een bakje ramen.Op maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
knip
. ik word er altijd depri van.
potverdrie, sorry voor dit lange verhaal. lees er maar overheen![]()
quote:hmm ff gauw huiswerk krabbelen. niet uitgebreid maar dat je weet waarover het gaat en da lekker slapenOp maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeeGeen koffie
Dan slaap ik zometeen niet meer. Ik twijfel alleen.....huiswerk maken of gewoon morgen de leis in zonder huis en zo lekker slapen
quote:*.avi bestanden die corrupt zijn, kun je makkelijk herstellen.Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef kahlie het volgende:
Grrr.. ik zou eigenlijk nog gaan werken, maar het komt er maar niet van. Ik zit me te ergeren dat ik een bepaalde film niet binnen gesleurd krijg. Of tenminste niet werkend. Al 4x een DRM versie die niet speelt, 2x een duitse versie en nu een .avi die kennelijk niet goed afgesloten is en dus niet afgespeeld kan worden...
OK, ik weet het, het is m'n eerste vrouwenfilm sinds jaren... maar maar... ik ga het boek wel lezen als het zo door gaat!(Eat Pray Love)
quote:haha misschien wel. hij heeft een zwitsers notenbedrijf, ghanees, handelt in italiaanse wijnen, heeft een eigen biermerk wat hij in afrika verkoopt, doet aan merchandise zoals petten en shirts voor dat biermerk, is bezig met een energiecentrale in afrika plaatsen i.s.m. groot energiemaatschappij in NL en meer weet ik nietOp maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vakantievilla's in Mozambique?![]()
Hoi WilLex!
quote:mm lekker, dankjewelOp maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef z80 het volgende:
[..]
bied schouder aan, en pakt een bakje ramen.
quote:Oh jawel hoor maar ben wel minder online ff. ja raar van je telefoon!Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
En op je wauze iPhone internetten is geen optie met die pols? Irritant!
En ik kan je dan niet SMS'en tijdens je afwezigheid
quote:Ja, die Meneer van mij denkt dat ik het zelf heb uitgezet bij mijn providerOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor maar ben wel minder online ff. ja raar van je telefoon!
quote:Rare meneer heb jijOp maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, die Meneer van mij denkt dat ik het zelf heb uitgezet bij mijn providerEcht niet! En eigenlijk ben ik sowieso wel toe aan iets nieuws
quote:waarmee bel je dan?Op maandag 25 oktober 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een mobiele foon om te kunnen internetbankieren...![]()
quote:Sorry ik heb geen geldboomOp maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik niet, waar blijft mn geld?
quote:Met een vaste lijn. Ik heb altijd al gezegd dat ik ouderwets ben.....
quote:Ja! En Jij hebt gewoon hele groene vingers
quote:Which reminds me, ik moet nog steeds het balkon opruimen want het seizoen is nu wel echt over! En het ziet er nogal sloeberig uit, allemaal van die uitgebloeide en/of verdronken plantjesOp maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja! En Jij hebt gewoon hele groene vingersdaarom groeit zoiets zeldzaams bij jou zo goed.
quote:OhOp maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pwèèèp, jij hebt sowieso al toegang Peetje
quote:Dus er groeit geld aan? PM effe voor mijn rekeningnummer!Op maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja! En Jij hebt gewoon hele groene vingersdaarom groeit zoiets zeldzaams bij jou zo goed.
quote:hhaa ach vaste lijn is hartstikke goedkoopOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met een vaste lijn. Ik heb altijd al gezegd dat ik ouderwets ben.....
quote:Dat dan wel, maar de rest......Op maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Opruimen en een plannetje maken voor volgend jaar! Wij hebben vanmiddag vast bloembolletjes gekocht. Leuke tulpen, sneeuklokjes en anemoontjes.Op maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Which reminds me, ik moet nog steeds het balkon opruimen want het seizoen is nu wel echt over! En het ziet er nogal sloeberig uit, allemaal van die uitgebloeide en/of verdronken plantjes
quote:Dat vraag ik me soms af.....Op maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hhaa ach vaste lijn is hartstikke goedkoop
quote:Ik denk dat je ondertussen wel wat dans-dingen weet? Kan je daar niet solliciteren zonder dat er een vacature is? Of zit je vast aan je agent?Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
krijg net telefoontje dat ik vlg weekend weer geen boeking heb! Foxy tour wilt me niet. Aziatische types zijn geen types ervoor... Ach geeft niet. Het was danswerk maar de bedoeling is om t publiek geil te maken want Foxy is n ranzig goedkoop pornoblad. Geeft helemaal niks dus! Isa; Walibi?
quote:Wat wil je met SBSOp maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef Tezz het volgende:
Ik heb Popstars opstaan op de achtergrond. Tjeetje wat is dat slecht zeg. Mijn god. En dan die zogenaamde vakjury die alles leuk vindt. Blegh.
Goed, ik ga maar eens slapen. Morgen weer erg vroeg dag........... Trusten!
quote:Steekt vinger opOp maandag 25 oktober 2010 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef DarkElf het volgende:
Opruimen en een plannetje maken voor volgend jaar! Wij hebben vanmiddag vast bloembolletjes gekocht. Leuke tulpen, sneuklokjes en anemoontjes.
quote:Trusten!Op maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef Tezz het volgende:
Ik heb Popstars opstaan op de achtergrond. Tjeetje wat is dat slecht zeg. Mijn god. En dan die zogenaamde vakjury die alles leuk vindt. Blegh.
Goed, ik ga maar eens slapen. Morgen weer erg vroeg dag........... Trusten!
quote:Gooi het er maar uit hoor, je zit er wel 32 uur pw middenin en dat is meer dan je thuis doorbrengt.Op maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
kleinzoontje![]()
ohja mensen die daar in 1978 werkten deden boekhoudkundig meer dan ik kreeg ik naar mn hoofd.
(vergeten dat ik alles doe behalve dat want daar is een collega voor). dus ik zeg dat: kan ie ff niks meer zeggen..... daarna: "ja maar jij moet ook alles weten". ik: "waarom zeg je dan dat ik niet alles hoef te weten en krijg ik minder info door voor de boekhouding?"
"ja omdat je daar langer over doet". ik: "ja omdat je het mij nog nooit hebt gevraagd en je iemand aangenomen hebt voor de boekhouding!"
hij denkt altijd dat hij het allemaal zo goed weet... maar hij moet eens een keer echt duidelijk zijn. dominant is ie zeker, vreselijk zelfs.. veels te erg. maar efficient waar hij het over heeft; moet ie bij zichzelf beginnen
ok en dat was het laatste wat ik vnv aan em besteed. is ie niet waard
quote:Hee! Ik was de spellingnazi!
quote:Foxy is echt te ranzig inderdaadOp maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
krijg net telefoontje dat ik vlg weekend weer geen boeking heb! Foxy tour wilt me niet. Aziatische types zijn geen types ervoor... Ach geeft niet. Het was danswerk maar de bedoeling is om t publiek geil te maken want Foxy is n ranzig goedkoop pornoblad. Geeft helemaal niks dus! Isa; Walibi?
quote:Ik kijk niet naar spelling, ik kijk naar raar geschreven woorden zonder opzetOp maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Hee! Ik was de spellingnazi!
Ik kan er niks aan doen, ik werkte een jaar als correctrice.
quote:Damn, ik had al kaartjes
quote:Het was een grapje over de sneuklokjes....Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar spelling, ik kijk naar raar geschreven woorden zonder opzet
golfer hierboven schrijft spoorlOs bijv. zou ie het over mr. CF hebben dan?![]()
quote:dat is het niet. zij sprak met de dj met bij wie ik een tijdje heb gezongen (getourd). hij vond me geen type voor foxy. ik beschouw dat maar als complimentOp maandag 25 oktober 2010 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik denk dat je ondertussen wel wat dans-dingen weet? Kan je daar niet solliciteren zonder dat er een vacature is? Of zit je vast aan je agent?
quote:nou ik wil het goed doen en na eerst boos te zijn ga ik bij mezelf na wat ik allemaal niet goed doe. ik zal verbeteren wat ik kan en hopen dat dat goed is. maar nu breng ik mezelf in het 'tis mijn schuld' rol he.. hmmOp maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit hoor, je zit er wel 32 uur pw middenin en dat is meer dan je thuis doorbrengt.
Maakt hij het hele beleid daar?
quote:ah ja wat jammer dat de meet niet dit weekend is! heb ik verdorie 2 weekeinden vrijOp maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foxy is echt te ranzig inderdaad
Niets mis met mooie naaktfoto's maar dat nee...........
Ja Walibi!
Tentamens
quote:was Spoorloos nog wat? las het voorstukje in de gids. fijne tv-avondOp maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was Spoorloos weer. Nog te goed vanavond: Masterchef BBC, P&W en Dexter.
Spooks, Boardwalk Empire en River Cottage worden even doorgeschoven.
quote:Nee, ik bedoel gewoon zomaar ergens solliciteren. Zonder dat er een vacature is.Op maandag 25 oktober 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is het niet. zij sprak met de dj met bij wie ik een tijdje heb gezongen (getourd). hij vond me geen type voor foxy. ik beschouw dat maar als compliment![]()
en daarbij werkt er voor hem een jongen die ik nooit meer wil zien of zn naam wil horen anders walg ik. maar als ik ga vertellen waarom worden jullie boos op mij
quote:wat voor gesprek? enOp maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, op tijd naar bed. Morgen een gesprek waar ik erg tegenop zie.
Ik kan het veel beter aan dan vroeger. Dank zij de SC en het sporten.
quote:zit idd aan agent vast. als ik los ga doen zonder haar dan mag ik wegOp maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon zomaar ergens solliciteren. Zonder dat er een vacature is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |