quote:much better today.... ik kon weer (met pijn) normaal sokken aandoen en veters strikken vandaag....
quote:Veel te veel herrieOp maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Maar... maar... klitteband is ook heel handig, juf
quote:Bij mij andersom, net wakker, nu eten maken
quote:en wat staat er op het menuOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Bij mij andersom, net wakker, nu eten maken
Ik ga niet meer teruglezen hoor, ik zag dat jullie weer ruzie hebben gemaakt
quote:Zo'n alternate nazi timeline verhaal zitten we inOp maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef LieLie het volgende:
Hollandse week, met duitse biefstuk![]()
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)aat+122&ar=1&nf=True
quote:hollandse week met drentsche en gelderse worstOp maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef LieLie het volgende:
Hollandse week, met duitse biefstuk![]()
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)aat+122&ar=1&nf=True
quote:Zelfgemaakte pizza, met nauwelijks wat erop,want ik ben niet naar de winkel geweest. Enkel champignon's. Beetje baaldagje vandaag. Lang geslapen. Komt wel weer goed als ik straks gegeten hebOp maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en wat staat er op het menu
quote:nee joh, dat was geen ruzie, dat was opbouwende kritiekOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Bij mij andersom, net wakker, nu eten maken
Ik ga niet meer teruglezen hoor, ik zag dat jullie weer ruzie hebben gemaakt
quote:Sex dieet doenOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Drentsche Kosterworst vind ik lekker. Met veel kruidnagel erin. Jammer dat droge worst altijd 40-50% vet is.
quote:wat is het toch met deze SC en seksOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sex dieet doenOh, sorry, ik loop een topic achter he...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De een doe ik elke dag en de ander veel te lang niet?
quote:omdat je ook etenswaren bij sex gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef flying-dutchman het volgende:
omdat je ook etenswaren bij sex gebruikt?Nee. BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ze wil een fotoshoot met mij waarin ik haar een sexy blik toewerp en een knoopje of twee losmaak.Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
steer & hooters
hoe staat het daarmee?
quote:whahaOp maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze wil een fotoshoot met mij waarin ik haar een sexy blik toewerp en een knoopje of twee losmaak.
Zie Facebook
quote:Bedankt!
quote:steer je kan het!Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze wil een fotoshoot met mij waarin ik haar een sexy blik toewerp en een knoopje of twee losmaak.
Zie Facebook
quote:Wil je een foto van mij waarin ik jou een sexy blik toewerp?Op maandag 25 oktober 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
steer je kan het!
enne nu geldt helemaal pics or it didnt happen
quote:SexOp maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bedankt!
Een lekker glaasje melk doet me goed.
En ik dacht in deze SC wel wat te leren over koken en eten, maar inplaats daarvan leer ik alleen maar over seks
quote:Ja je kunt niet de hele dag blijven eten heOp maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
En ik dacht in deze SC wel wat te leren over koken en eten, maar inplaats daarvan leer ik alleen maar over seks
quote:nee dank jeOp maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je een foto van mij waarin ik jou een sexy blik toewerp?
Nouja, op zich zou zoenen met hootersmeisje me al van vrijwel alle complexen aangaande het andere geslacht bevrijden, dus we gaan ervoor. Ooit.
quote:Pizza
quote:Mag ik er ook eentje? Alle dekentjes hangen nog boven te drogen.....Op maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
* flying-dutchman gooit dekentje over lein heen
quote:Stel: nooit meer seks of nooit meer pizza.
quote:Nooit meer pizza.. Er blijft dan toch nog genoeg lekker eten overOp maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Stel: nooit meer seks of nooit meer pizza.
hmm.. dilemma.
quote:hee, jouw kachel was toch kapot?
quote:Ja dat is toch geen dilemma!Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Stel: nooit meer seks of nooit meer pizza.
hmm.. dilemma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |