quote:ja, ik ben slimmer dan dat ik eruit zie
quote:Ik dacht jij bent gevat vandaag dus ik geef je wat brandstof, maar alweer uitgeblustOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een pm dare, niet te serieus nemen.
quote:Ik verklap niets.Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef Duimelot het volgende:
kom jij nu even niet de clou verklappen
is hun eigen fout als ze niet goed lezen
quote:Maar duimelotje, je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom jij nu even niet de clou verklappen
is hun eigen fout als ze niet goed lezen
quote:sorry het hele vrouw gebeuren heb ik al geprobeerdOp maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Maar duimelotje, je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
hoe oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sorry het hele vrouw gebeuren heb ik al geprobeerd
ik wil toch echt een piemelik dacht dat je spoiler op de piemels sloeg :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:ja minimaal dan wel heOp maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat je spoiler op de piemels sloeg :S
quote:33 cm bestaat toch niet hopelijk, want dan heb ik een "kleine jongen".Op maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat je spoiler op de piemels sloeg :S
quote:ik dacht eigenlijk het aantal....:SOp maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
33 cm bestaat toch niet hopelijk, want dan heb ik een "kleine jongen".
quote:ik moet er niet aan denken zelfs het bestaat vast wel...Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
33 cm bestaat toch niet hopelijk, want dan heb ik een "kleine jongen".
quote:whehehehe op 1 avond?Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk het aantal....:S
quote:tja, er zijn vrouwen die dat doen.... :S
quote:dat bestaat ja, en nee, het bewijs heb ik niet in mijn boxer.Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken zelfs het bestaat vast wel...
quote:Ik moet het doen met 16,5, maar het FOK! gemiddelde gaat tegen het landelijk gemiddelde in en blijkt 20 te zijn.Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken zelfs het bestaat vast wel...
quote:ik weet het, ik weet het en dat weet ik nietOp maandag 25 oktober 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, er zijn vrouwen die dat doen.... :S
[..]
dat bestaat ja, en nee, het bewijs heb ik niet in mijn boxer.
quote:hoezo ziek? t gebeurt echt....
quote:wil je het weten?Op maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het en dat weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |