quote:ik zag het en te lui/ laks om te verbeterenOp maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"levert"
Als je echt wilt neuken wil ik je wel helpen hoor, maar dan niets meer he, want je hebt een kind en zo.
quote:klopt als een bus...wel cappucino, davinklekkerderOp maandag 25 oktober 2010 22:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kan ook échte koffie drinken!
quote:Maar goed ook, oploskoffieOp maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt als een bus...wel cappucino, davinklekkerder
quote:je moet het gewoon leren drinken.....(Wat een onzin
quote:eerst niet neuken, want ze heeft een kind. blijkt ze geen kind te hebben...wil je weer niet neuken. wanneer neuk jij wel lamon.?Op maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik je ook niet neuken, want dat schept verwachtingen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Haha volgens mij is het geen keus die je hebt hoor maar had ze je al afgeschreven bij je vorige commentOp maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:wat voor verwachtingen schept dat dan?Op maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Hij denkt dat je dan meteen kinderen wilt, omdat hij zo geweldig is.Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat voor verwachtingen schept dat dan?
quote:het is een godsgruwelijk lekker ding..Op maandag 25 oktober 2010 22:42 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Wat is er mis met een date/meet met een leuke jongen?
Bovendien: Er is geen opmerking op gekomen behalve die van jou
quote:Deel 2 wordt blijkbaar voor mij bepaald.Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het is een godsgruwelijk lekker ding..![]()
![]()
Maar ja, te jong voor mij![]()
en ik ben te oud voor hem![]()
Zo goed ?
quote:hoe groot is dat verschil dan? wat maakt een paar jaar jonger of ouder nu uit als het vonkt?Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het is een godsgruwelijk lekker ding..![]()
![]()
Maar ja, te jong voor mij![]()
en ik ben te oud voor hem![]()
Zo goed ?
quote:@technoOp maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zag het en te lui/ laks om te verbeteren
ik heb helemaal niet een kind
quote:mmm, dat kun je ook interpreteren als dat ze meer dan 1 kind heeft.....
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef Jolene22 het volgende:
Zeg alles goed en aardig maar als dit wat wordt dan claim ik credits vanwege het uitlokken van brunette82, helder?
quote:Het was een pm dare, niet te serieus nemen.Op maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef Jolene22 het volgende:
Lamon heeft last van faalangst tijdens de sex
Maar goed als ik je goed begrijp wil je dus wel sex als ze een kind zou hebben mits ze niets meer van je wilt. Dus jouw doelgroep bestaat uit alleenstaande moeders die geen relatie willen en geen bezwaar hebben tegen een vent die botte en tactloze comments maakt als jij.
Volgens mij hebben we een blijvertje in deze reeks
quote:Jij snapt het.Op maandag 25 oktober 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, dat kun je ook interpreteren als dat ze meer dan 1 kind heeft.....
quote:Een watte?Op maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een pm dare, niet te serieus nemen.
quote:ja, ik ben slimmer dan dat ik eruit zie
quote:Ik dacht jij bent gevat vandaag dus ik geef je wat brandstof, maar alweer uitgeblustOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een pm dare, niet te serieus nemen.
quote:Ik verklap niets.Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef Duimelot het volgende:
kom jij nu even niet de clou verklappen
is hun eigen fout als ze niet goed lezen
quote:Maar duimelotje, je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom jij nu even niet de clou verklappen
is hun eigen fout als ze niet goed lezen
quote:sorry het hele vrouw gebeuren heb ik al geprobeerdOp maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Maar duimelotje, je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
hoe oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sorry het hele vrouw gebeuren heb ik al geprobeerd
ik wil toch echt een piemelik dacht dat je spoiler op de piemels sloeg :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:ja minimaal dan wel heOp maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat je spoiler op de piemels sloeg :S
quote:33 cm bestaat toch niet hopelijk, want dan heb ik een "kleine jongen".Op maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat je spoiler op de piemels sloeg :S
quote:ik dacht eigenlijk het aantal....:SOp maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
33 cm bestaat toch niet hopelijk, want dan heb ik een "kleine jongen".
quote:ik moet er niet aan denken zelfs het bestaat vast wel...Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
33 cm bestaat toch niet hopelijk, want dan heb ik een "kleine jongen".
quote:whehehehe op 1 avond?Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk het aantal....:S
quote:tja, er zijn vrouwen die dat doen.... :S
quote:dat bestaat ja, en nee, het bewijs heb ik niet in mijn boxer.Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken zelfs het bestaat vast wel...
quote:Ik moet het doen met 16,5, maar het FOK! gemiddelde gaat tegen het landelijk gemiddelde in en blijkt 20 te zijn.Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken zelfs het bestaat vast wel...
quote:ik weet het, ik weet het en dat weet ik nietOp maandag 25 oktober 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, er zijn vrouwen die dat doen.... :S
[..]
dat bestaat ja, en nee, het bewijs heb ik niet in mijn boxer.
quote:hoezo ziek? t gebeurt echt....
quote:wil je het weten?Op maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het en dat weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |