SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 12 oktober door Neelix
Deze OP kan je hier vinden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Door met me te zoenen is een redelijk beginOp maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef Duimelot het volgende:
antwoord op TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
antwoord op LP vorige topic:
hoe kom ik het te weten?
quote:Hé HW ouwe Jood was jij nou vrijdag ook in de Tivoli?Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door met me te zoenen is een redelijk begin.
quote:Ja, de helling weliswaarOp maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hé HW ouwe Jood was jij nou vrijdag ook in de Tivoli?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door met me te zoenen is een redelijk begin.
quote:En waar krijg je het idee vandaan dat ik het niet zou waarderen?Op maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zoen meestal alleen maar als ik t idee heb dat dat gewaardeerd zou kunnen worden
quote:En ik mocht gewoon niet naar binnen, ondanks dat ik volledig helder uit m'n ogen keek!
quote:ik kreeg iig niet het idee dat je het wel zou waarderenOp maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waar krijg je het idee vandaan dat ik het niet zou waarderen?.
quote:jij had dan ook alleen maar oog voor cue en mijOp maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
En ik mocht gewoon niet naar binnen, ondanks dat ik volledig helder uit m'n ogen keek!
quote:Daarom keek ik ook een beetje dubbel/scheel, ik moest jullie allebei in de gaten houden.Op maandag 25 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij had dan ook alleen maar oog voor cue en mij
quote:PMOp maandag 25 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kreeg iig niet het idee dat je het wel zou waarderen
maar sja blijkt dat ik wel meer gemist heb die avond
cue wilde ook met me naar buiten en ik d8 dat ze zich niet lekker voelde
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook een beetje dubbel/scheel, ik moest jullie allebei in de gaten houden.
quote:Dat zou ook een beetje mosterd na de maaltijd zijn nuOp maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
En je bent nog niet keihard afgewezen? dan is het haar niet hoor
quote:hoi SpiritOp maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zou ook een beetje mosterd na de maaltijd zijn nu
quote:was je het wel?Op maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zou ook een beetje mosterd na de maaltijd zijn nu
quote:waarom dat dan?Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Hij werd boos omdat ik zn speeddate had verneukt
quote:Ik werd niet echt boos hoor. Maar je mag maar twee speeddates per dag doen natuurlijk, daarna kost het credits!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 speeddates per dag en mij kent ie natuurlijk al
quote:oh weet ik veelOp maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik werd niet echt boos hoor. Maar je mag maar twee speeddates per dag doen natuurlijk, daarna kost het credits!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |