quote:K zal eens kijken, bedankt alvast.Op woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een diamanten wil, moet je ff 1 diamant uit mijn huis halen.. Ik heb nog diamant geloof ik..
quote:Holy shit. Awesome²Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ideetje voor je boom C?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Flodder450 het volgende:
[ link | afbeelding ]
een plaatje vanuit de andere richting genomen
quote:Dit is nieuw, ik denk dat Notch een aantal betalingen heeft gehad waarvan de gebruiker slim dacht te zijn en het geld terug te laten storten met als resultaat dat hij alleen maar geld wil aannemen dat uit direct opvraagbare tegoeden komt.Op donderdag 28 oktober 2010 07:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nou, leuk en aardig, maar nog steeds als ik minecraft wil kopen kom ik op dit scherm, ookal heb ik mijn bank gekoppeld:
[ afbeelding ]
quote:kan niet je moet nieuwe maken dacht ikOp donderdag 28 oktober 2010 10:23 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe kun je je armor (harnas) repareren ?
quote:Hee, jij hebt een nieuw vliegend eiland vlak naast die van ons gemaakt he?Op donderdag 28 oktober 2010 10:38 schreef Sok. het volgende:
Ohja, mij mag je ook wel in de OP zetten.
Sok. = SyngeJordeeeh
quote:Ja klopt, een kleintje.Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee, jij hebt een nieuw vliegend eiland vlak naast die van ons gemaakt he?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit is nieuw, ik denk dat Notch een aantal betalingen heeft gehad waarvan de gebruiker slim dacht te zijn en het geld terug te laten storten met als resultaat dat hij alleen maar geld wil aannemen dat uit direct opvraagbare tegoeden komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |