quote:lol...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef wuuht het volgende:
[..]
wel hoor kijk maar
http://www.youtube.com/re(...)MTI4ODE4NzUzMA%3D%3D
quote:Dat is geen legale manier.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef wuuht het volgende:
[..]
wel hoor kijk maar
http://www.youtube.com/re(...)MTI4ODE4NzUzMA%3D%3D
quote:Geen idee, maar hij is nu iig weer upOp dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef Sok. het volgende:
Volgens mij heb ik de server laten crashen
quote:Best wel briljant inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat zeker , maar geinig is het sowieso
quote:Of je moet je savegame meenemen op je usb...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef shadowflash het volgende:
Het enige wat ik wel jammer vind , is dat ik op elke pc een nieuwe game moet starten
quote:Het jammere daarvan is dat ik die niet altijd bij me heb hahaOp dinsdag 26 oktober 2010 22:08 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Of je moet je savegame meenemen op je usb...
quote:Dropbox.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Het jammere daarvan is dat ik die niet altijd bij me heb haha
quote:De moraal van het verhaal: wie huisjes in de brand steekt van een ander , moet op de blaren zitten.
quote:Wut?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef shadowflash het volgende:
[..]
De moraal van het verhaal: wie huisjes in de brand steekt van een ander , moet op de blaren zitten.
Veder ben ik totaal niet eenzaam in minecraft
quote:Wow wat vet zegOp woensdag 27 oktober 2010 04:39 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij is dit hem
[ afbeelding ]
quote:Update gaat gewoon werken in de huidige wereld dacht ik? Anders blijf je aan de gang.Op woensdag 27 oktober 2010 06:39 schreef Jegorex het volgende:
Beginnen we op een nieuwe map als de update uitkomt?
quote:das eentje van begin vorige week. er sinds toen al veel bij gebouwd.Op woensdag 27 oktober 2010 04:39 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij is dit hem
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |