Super toffe post!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef Chooselife het volgende:
Een publicatie van wat zeldzame foto's. Wereldwijd nergens te vinden.
De propaganda op de geheime 5e verdieping van het Yanggakdo hotel. http://en.wikipedia.org/wiki/Yanggakdo_Hotel#The_Fifth_Floor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen gemaakte foto's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef k_man het volgende:
Zijn dat eigen gemaakte foto's of komen ze van een of andere website?
Wij hadden in dat hotel juist wel kamers naast elkaar, en om het nog erger te maken nadat we een keer een nacht in een ander hotel geweest waren en weer terug kwamen kreeg ik nog een andere kamer ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:47 schreef k_man het volgende:
Tof. Nog "official looking men" daar gezien?
Mij viel in datzelfde hotel op dat we als groep geen kamers naast elkaar hadden. De kamerindeling was zodanig dat elke kamer minstens één buur had waar 'niemand' zat. Vonden we verdacht...
Zoiets: vrij - bezet - vrij - bezet - bezet - vrij
We zijn in de lift ook nog op een willekeurige verdieping uitgestapt (niet in gebruik, zompig tapijt van waterlekkage, stank, geen stroom), maar het ontbreken van 5 was ons helaas niet opgevallen.
Ik ben zelf in Myanmar geweest, en je denkt als toerist alles gezien te hebben in zo'n dictatuur. Maar juist op veel plekken waar de dictatuur zijn macht laat gelden kom je niet (zoals in scholen bijvoorbeeld). Hierdoor krijg je als toerist een verwrongen beeld van het land.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Als iemand van het Rode Kruis je dat heeft verteld, prima. Echter heb je volgens je verhaal de observatie gemaakt tijdens een rit in de nachttrein. Daar zet ik mijn vraagtekens bij, want dat lijkt me gewoonweg onmogelijk
Neem gewoon een tweede geheugenkaart mee.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef ia het volgende:
[..]
Leuk verhaal.
Zijn laptops toegestaan? Dan kun je foto's maken, verwijderen, en vervolgens met datarecoverysoftware terughalen..
Ik zit ook te overwegen om een bezoekje te brengen, ben op reis in Azie.. Hoe lang ben je gegaan? Werd je tijdens de toeristische trip ook verplicht respect te tonen etc door bloemen te leggen?
Dat lijkt me dus ook. Je krijgt alleen de plekken te zien die de dictatuur wilt laten zien aan je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ben zelf in Myanmar geweest, en je denkt als toerist alles gezien te hebben in zo'n dictatuur. Maar juist op veel plekken waar de dictatuur zijn macht laat gelden kom je niet (zoals in scholen bijvoorbeeld). Hierdoor krijg je als toerist een verwrongen beeld van het land.
Maar bedankt voor het verhaal, heb het met veel plezier gelezen. Een bijzondere reiservaring.
Ik denk niet dat die bestaan.quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1549658/2/50#94814681]
De toerist die Noord Korea bezocht heeft en denkt alles gezien te hebben, is wel bijzonder naïef.
Mijn vriend zegt dat het lastig te vertalen is, maar het ongeveer hier op neer komt:quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Cristal het volgende:
[..]
Super toffe post!
Alleen zou ik wel willen weten wat er stond
Wauw, enorm gaaf verhaal en dan die 5e verdieping, dat is dus gewoon een soort spionageverdieping ofzo volgens die wiki?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef Chooselife het volgende:
Een publicatie van wat zeldzame foto's. Wereldwijd nergens te vinden.
De propaganda op de geheime 5e verdieping van het Yanggakdo hotel. http://en.wikipedia.org/wiki/Yanggakdo_Hotel#The_Fifth_Floor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |