quote:Bij ons was het dus altijd wie het eerst komt.....Op dinsdag 26 oktober 2010 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat snap ik van jou ook wel.. Maar de meeste bedrijven plannen alle vakanties in 1 keer.
Ik weet niet hoe het bij jullie is? Ik denk meer dat je baas weet dat die het niet kan beloven.
Maar wel zijn best zal doen![]()
quote:herkenbaar, ik zou ook heel hard na moeten denken over een draaipoging. Neig dan eerder naar een stuitbevalling, mits de verloskundige daar ook achter zou staan zeg maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil niet laten draaienhet idee staat me niet aan en een kind kiest niet voor niets de meest fijne ruimte
![]()
Ik maak me geen zorgen om een stuitbevalling. Dat zie ik liever gebeuren dan een draaipoiging
quote:Perfect TM .. dank je wel ...Op maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
Avotar: ik heb je in het lijstje gezet, is dat goed?
quote:Wij hebben geïnsemineerd, de uitgerekende datum klopt hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Vanyel! Das heftig zeg, hopelijk valt het allemaal wel een beetje mee en hebben ze verkeerd gemeten (of misschien klopt je uitgerekende datum wel niet)
quote:schrijf alle vragen die je nu hebt aan je vk even op, om te voorkomen dat je straks buiten staat en denkt ah dat had ik ook nog willen vragen of dat ben ik vergeten.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben geïnsemineerd, de uitgerekende datum klopt hoor!
De echoscopiste heeft 2x gemeten omdat ze de afwijking wel erg groot vond. Ik ga er dus vanuit dat dat klopt. Haal me ook niet meteen enorme rampscenario's in mijn hoofd, maar het werd bestempeld als zorgelijk en reden voor doorverwijzing naar de 2e lijn. Nou wil ik dus ook nú weten wat er aan de hand is en wat ik kan doen (en verwachten).
quote:Vroeg ik me ook al af, ik vind het zo prutserig klein via de gewone browser...Op dinsdag 26 oktober 2010 12:16 schreef Jeetjejom het volgende:
is er niet toevallig een handige app voor mobiel fokken? Via de gewone webbrowser vind ik het maar irritant werken, of ben ik nu echt een n00b?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |