quote:zoiets?Op maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Individual het volgende:
Wat ik nu wil zien is hel. Overal kokende potten met spetterende lava en veel lawaai.
quote:Veel plezier! En laat even weten hoe het wasOp maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef Individual het volgende:
Fantastisch! Erg indrukwekkend!
Silveren pakkie aan en smurfen maar!
quote:Neuh, maar wel veel gave geologische 'dingen' zeg maarOp maandag 25 oktober 2010 23:33 schreef Individual het volgende:
El Misti heb ik ook alleen van afstand gezien. Is daar nog wat rode gloed te zien?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:29 schreef El_Matador het volgende:
Zo heb ik stiekem een steen meegenomen van Chitzen Itza.![]()
quote:Ik dacht soms al wat stenen te missen daar bij Chitzen Itza...Op woensdag 27 oktober 2010 00:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb thuis en op kantoor een uitgebreide collectie stenen van allerlei plekken die ik gebruik in mijn cursussen en gewoon omdat ze mooi en/of bijzonder zijn.
Zo heb ik stiekem een steen meegenomen van Chitzen Itza.![]()
En Veersesmurf, ik wil wel determineren, maar de afstand is ietsjes te groot! Haha!
El MIsti is in Peru zei je? Zal veel andesiet zijn denk ik.
Binnenkort hopelijk naar Peru. Bezig daar een project te versieren. Daar gaat een vakantie aangeplakt worden!![]()
quote:Zie je nou wel dat je gewoon een ordinaire vulkaantoerist bent ?Op maandag 25 oktober 2010 13:15 schreef Individual het volgende:
Goede (extra) reden om eens een keer ten zuiden van Rome te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |