quote:Ah! Ik nu dus welOp maandag 25 oktober 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een beetje te weinig gegeten vandaag, volgens mij. En te veel suikers.
Oeps![]()
Posten jullie al met de nieuwe lay out? Je kunt het nu instellen!
quote:Ik vond hem ook enorm wennenOp maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel goed, eigenlijkIk dacht, ik begin nu maar alvast. Dan hoef ik niet zo te wennen straks
quote:Die was er eerst toch ook al?Op maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah! Ik nu dus wel
Heb me vooral verheugd op de 'nieuw topic'-knop
quote:Maar jij hebt véél langer kunnen wennenOp maandag 25 oktober 2010 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vond hem ook enorm wennenHij is zó anders.
quote:TrueOp maandag 25 oktober 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar jij hebt véél langer kunnen wennen
quote:Naast "invoeren" staat een smiley, als je daar op klikt komt alles weer tevoorschijn!Op maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Blurred86 het volgende:
oh ik heb hem ook maar ingesteld, ben helemaal gedesoriënteerd nu
en ik wilde een huilsmiley maken maar die kan ik niet vinden
quote:Ik overweeg nog terug te mailen dat ik inderdaad een stijlvolle vrouw met klasse ben en derhalve niet zal ingaan op zijn avancesOp maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Laureline het volgende:
Ahaha, die reactie op XM's BH-advertentieDat spaart Relatieplanet weer uit, zullen ze denken
quote:Spuit 11Op maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Naast "invoeren" staat een smiley, als je daar op klikt komt alles weer tevoorschijn!
quote:Moet je niet zo snel reageren, mijn scherm was nog niet automatisch ververst
quote:hihi dat is wel een geniaal antwoord!Op maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik overweeg nog terug te mailen dat ik inderdaad een stijlvolle vrouw met klasse ben en derhalve niet zal ingaan op zijn avances.
quote:Daar trap ik niet meer in nu je de nieuwe lay-out hebtOp maandag 25 oktober 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je niet zo snel reageren, mijn scherm was nog niet automatisch ververst
quote:Is echt waar! Ik heb 'm op 20 seconden gezet.Op maandag 25 oktober 2010 18:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar trap ik niet meer in nu je de nieuwe lay-out hebt
Deze week was ADE, echt hele mooie feestjes. Denk dat ik alleen nog naar een halloween feest ga en naar kerst/oud&nieuw. Wel gunstig dat gewoon uitgaan het hier nu niet meer bij haalt
O, Tink had echt een goede opmerking het vorige topic! Iets met meer sporten ipv te lijnen. Dus ik dacht vandaag: ja ga ik doen! Maarr.. ik heb mijn voet gekneusd dus lopen wil niet zo
Zo boodschappen doen, dan koken voor mijn broertje en dan studeren!
quote:Nou, ik was op een feestje.. Ik liep om iemand heen, die kreeg een duw van iemand, waardoor ik naar achter vloog met m'n hoofd tegen een betonnen paal, gat in m'n kop, gelukkig wel achter m'n oor. En een enorm blauwe bil en een pijnlijke voet.Op maandag 25 oktober 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is echt waar! Ik heb 'm op 20 seconden gezet.
En hoe heb je je voet nou weer gekneusd?
quote:Het doet wel pijn en ik voel wel een wond maar ik zie het gelukkig niet! Als ik zie dat ik gewond ben, dan ben ik echt een aanstellerOp maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef progje het volgende:
jeetje P.F. schrikken zoiets hoor...
Hoe is het met je hoofd dan? geen last meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |