quote:En hoe dan? Want wat je altijd vertelde was dat je 3 uur op een dag op de stepper stond.Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jawel Irenka.. ik ben het levende bewijs..
quote:Ik ook hoor, ik had altijd een simonly abonnement van telfort, 300 belminuten voor 8 euro ofzoOp maandag 25 oktober 2010 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind 26 E eigenlijk nog wel erg duur
quote:Heb ook 20 euro abo...Op maandag 25 oktober 2010 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind 26 E eigenlijk nog wel erg duur
quote:In principe wel, maar die houdt het ook niet heul lang meer vol. Dus vandaar een nieuwe. 200 minuten bel/sms/web. Dus internet zit er ook nog eens standaard bij in. Dus ik vind het niet eens zo heel duur en hé, we hebben nu al 30 euro per maand bespaardOp maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik had altijd een simonly abonnement van telfort, 300 belminuten voor 8 euro ofzo
Maar dan moest je wel al een telefoon hebben.... en dat is hier niet het geval begrijp ik.
quote:Dat is waarOp maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef j.t het volgende:
[..]
In principe wel, maar die houdt het ook niet heul lang meer vol. Dus vandaar een nieuwe. 200 minuten bel/sms/web. Dus internet zit er ook nog eens standaard bij in. Dus ik vind het niet eens zo heel duur en hé, we hebben nu al 30 euro per maand bespaard
quote:En? Hoe bevalt hij?Op maandag 25 oktober 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een beetje te weinig gegeten vandaag, volgens mij. En te veel suikers.
Oeps![]()
Posten jullie al met de nieuwe lay out? Je kunt het nu instellen!
quote:Wel goed, eigenlijk
quote:ik vind het wel ff wennen hoor.. jikesOp maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel goed, eigenlijkIk dacht, ik begin nu maar alvast. Dan hoef ik niet zo te wennen straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |